annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: DIALOG UDEN KNÆFALD

Hej min kære ven Arne.

Der skød du lige meget over målet, idet det var BH´s indlæg jeg svarede på, så jeg kan godt forstå du blev lidt harm, hvis du troede det var et svar på dit indlæg.

Jeg fik ikke svaret på dit indlæg da jeg skulle til et møde.

Meen nu er det svar på dit.

Du vil gerne starte en dialog med den muslimske verden, jamen tror du virkelig de vil dette?, de er som jeg ser det, ikke interesseret i en dialog uden at vi går ind på deres vilkår-betingelsesløst, bare se hvad Nato måtte love Tyrkiet for at få godkendt Fog Rasmussen som ny generalsekretær.

Om Nato kan være behjælpelig til at stoppe volden i verden uden at slå nogen ihjel, tror vel næppe nogen efterhånden, de muslimske landes islamiseren eskalerer, bare se Tyrkiets PM´s ønskeliste over hvad der skal ske indenfor Tyrkiets grænser af undertrykkelse af andre eller ikke troende, det tyder ikke på en optøning.

Hvad angår kvinder i dk under voldtægtsparagraffen, er jeg ikke vidende om at den bruges i sin yderste konsekvens, altså total frifindelse, men tror det næppe.

Vore soldater i Afghanistan er jo også sat ind for at bl.a. bekæmpe opiumsdyrkningen-mener jeg, muslimerne skyr ingen midler til at tjene penge på vesten, der ser du her i dk, hvor det for det meste er muslimer der står for indsmuglingen og salget af narkotika.

Da vi endnu er selvforsynende af olie er det ikke olieinteresserne der holder os i Afghanistan, men vel hovedsaglig nedkæmpelse af taliban og Al Quida.

Jeg har ikke nævnt at du gik ind for kvindevold, men i og med du vil dialog med muslimerne, er du ikke med i at skaffe disse kvinder ligeværdige liv, en dialog vil ikke give disse kvinder/piger bedre forhold, før talibanner og muslimer i det hele taget får ændret deres syn på menneskekærlighed og at dette også gælder piger/kvinder.

Og så lige et skud fra hoften," jeg er også imod at nogle "fanatiske og fundamentalistiske ateister" forsøger at at undertrykke menneskers naturlige religiøsitet."

Iflg. min termologi er der intet der hedder "naturlig" religiøsitet, religion er ikke naturlig, men en menneske opfindelse og kun et udtryk for menneskers angst for at leve livet uden en støttepædagok i form af en gud de kan hælde deres hoved til, fordi de ikke selv kan/tør tage stilling til livet- en NARRESUT- som du ved.

Jo de religiøse er sandelig undertrykte, af deres forskellige former for guder-afguder mm, fri mig vel for at falde i en sådan afmagt, men det sker heller ikke, jeg har ingen ufrillige hjernesvingninger omkring guder og andet nonsens..noget de troende tilsyneladende ikke selv er herre over.

Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk