annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 508 gæster og 262 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Nytårbombardement og det i Gaza

Konflikten i Gaza-Israel er blusset op igen med endnu større voldsomhed end tidligere, hvem har skylden og kan man tillader sig at bombardere tæt befolkede områder.

Jeg har gået og lavet mit nytårsfyrværkeri klart til afskydning, det foregår ad elektronisk vej, idet alle bomber, fontæner o.s.v. er blevet forsynede med elektronisk tændanordninger, så jeg kan sidde i god afstand og se fyrværkeriet uden at blive brændt af selv.
Fyrværkeri har altid haft en særlig dragning, sidste år var jeg til Thailands konges 80 års fødselsdag, hvor der var et kæmpefyrværkeri der varede omkring halvanden time, fantastisk flot.
Men man får alligevel nogle andre tanker når man hører at raketterne farer mod Israel og bombeflyene farer mod Gaza og afleverer deres bombelast, disse går efter helt særlige mål, som jo så desværre ligger i tætbefolkede områder, hvilket indebær at mange civile blive uskyldige ofre, hvilket jo nok ikke er Israelernes mål, men Hamas som andre muslimske terror organisationer har det med at gemme sig blandt de civile og skyde derfra, nej de er da ikke feje, de er muslimer.

Raketterne mod Israel rammer på må og få, tilsyneladende kan disse ikke styres og går tilsyneladende kun efter civile mål ligesom selvmordsbomberne, så ingen kan vide sig sikre på disse.
En yderligere eskalering af kampene kommer når israelerne sender landbaserede tropper ind i Gaza, men så vil disse forhåbentlig blive bedre til at ramme kun Hamas og ikke de civile, for alle er vel ikke tilhængere af Hamas.

Hvornår alt dette får en ende er svært at spå om, men det kan betyde at måske flere muslimske stater går direkte ind i fjendtlighederne og så ruller lavinen.

Så kan man kun håbe på et Godt Nytår og ellers holde vejret.


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er lukket i retning mod..
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Nyheder fra Religion.dk