annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15691527
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382536
Et andet syn 1992105
Åndelig Føde 1526365
Jesu ord 1523730
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
4 registrerede ABC, Arne Thomsen, Hanskrist ,(1 usynlig), 541 gæster og 184 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Paven er snart fanget i sit eget net af løgne.

Hej Arne.

Nu er det ikke lille mig alene der fokuserer på religiøse forbrydelser, det kom jeg ikke langt med, men det er hele samfundet der har fået indblik i de religiøse bevægelsers umenneskelige optræden, her først og fremmest den katolske kirkes med hofnarren paven i spidsen med løgn og fortielser, men jeg tror nok at de andre kirkesamfund er væsentligt bedre, selvom vi også har set forbrydelser mod børn her i Danmark og det endda i indre missionske kredse.

Du tror at de unge idag er mere religiøse, hvorfra har du dog den opfattelse?? De konservative og venstre ungdomsforeninger har udtrykt ønske om at staten bliver adskilt fra kirken og faldet af døbte og konfirmerede falder stærkt, så det indikere ikke, at de religiøse er på fremmarch, det ville da også være et tilbageslag for intelligensen, jeg tror på at de unge idag er så intelligente, at de kan se religionerne er baseret på noget sludder og vrøvl.

Men der er måske fremgang indenfor de muslimske kredse, men her er det fanatismen der råder, hævn over det danske folk, der tillader sig at grine af og håne deres profet.

Og nu har en rundspørge til de danske præster vist at 86% mener de står over den danske lovgivning og de har kun en "almægtig" gud at stå til ansvar for, de mener ikke de skal afgive deres "ret" til at tie om storforbrydere, der har begået bl.a.forbrydelser mod børn.

Andre normale borgere i det danske samfund har anmeldepligt om forbrydelser mod børn, det mener 75% af præsterne ikke de skal have. De mener at kirken er til for mennesker og skal beskytte forbrydere, såmeget for medmenneskelighed FØJ, siger jeg bare, jeg håber de vil rådne op indenfra.

Man kan ikke i et samfund have nogle mennesker der af trosmæssige grunde, skal have ret til at beskytte forbrydere, det er komplet tåbeligt at dette kan foregå i et moderne lovsamfund og det må der tages fat på så hurtigt som muligt, loven skulle gerne være lige for alle.

Så må de antikverede love kirken henholder sig til, fjernes helt så vi ikke har et sæt uintelligente mennesker på piedestaler der føler sig ophævet over vi andre dødelige, der kan gemme forbrydere under deres skørter.

mvh. treram
Seneste indlæg
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af ABC
25/04/2024 22:30
Min ”religion”
af Arne Thomsen
25/04/2024 22:22
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Ekstremt vejr skyld i dårligste vinprod..
25/04/2024 22:14
Zelenskyj retter direkte tak til Danmark
25/04/2024 21:10
Norsk politi afslutter efterforskning i ..
25/04/2024 20:35
Dansk forskning viser sammenhæng mellem..
25/04/2024 20:17
Putin planlægger besøg i Kina
25/04/2024 18:46
Nyheder fra Religion.dk