annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15683928
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381927
Et andet syn 1991558
Åndelig Føde 1524351
Jesu ord 1523336
Galleri
Der var RAV i den/det idag.
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 201 gæster og 157 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: LÆNGSEL

Hej Arne.

Lige hjemkommen fra Danmark, måtte jeg lige læse indlægget du henviste til.

Der var et virkeligt godt indlæg og jeg kan kun være enig med Agnete Stjernfeldt.

Hun kommer frem med mange af de ting jeg også har prøvet at få frem her debatten, men som du og andre ikke synes om, måske jeg var lidt for voldsom, men jeg genkender meget af mit i hendes.
Jeg har sagt at religion bør være ude af det offentlige rum, noget helt privat, ligesom hun siger, religionerne bør sparkes hen i et hjørne, hvor de ikke kan høres.

Hun skrev som jeg, at vi alle er født bl.a.uden tro af nogen art, og kun en inddoktrinering har fået mennesker til at tro.

At jeg er knap så blid som hun er, må jeg nok indrømme, men hun er ikke bange for at sige sin mening rent ud og det er jeg meget glad for.

At enhver er glad for livet uanset om man har en tro eller ej.

Man skulle næsten tro at hun var DFér, når hun ikke mener at muslimerne skal have særrettigheder, som netop næsten alle andre partier er villige til at give dem, men iøvrigt mener hun at ingen religion skal have særrettigheder.

Men jeg ovenud tilfreds med at du kan lide indlægget og fik det frem her, så vi alle kan få glæde af det, hvad de troende siger til indlægget mangler vi så at høre, hun har lavet et voldsomt angreb på alle deres guder og profeter.

Hans Krist svarede desværre kun på sin egen måde, som så intet svar var på det der blev spurgt om.

Og den anonyme der mener jeg bør skamme mig, ham hører vi sikkert intet fra, han har travlt med at bede for min "frelse", uha da da.

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
24/04/2024 19:40
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
USA har i hemmelighed sendt langtrækken..
24/04/2024 21:08
Seks fly fra København aflyses på grun..
24/04/2024 20:56
SF: Smidt ud af forhandlinger om handica..
24/04/2024 20:43
Spaniens premierminister overvejer sin f..
24/04/2024 20:06
Medicinrådet anbefaler medicin til beha..
24/04/2024 19:55
Nyheder fra Religion.dk