annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
18 september Rødhus strand
Hvem er online?
0 registrerede 312 gæster og 48 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Ateisme kontra teisme ved Emma Goldman

Hej Arne.

Nu må vi til at højne debatniveauet her så Ipso Facto kan deltage, og du tror at han kan komme med korte og inspirerende indlæg, nå lad os nu se hvad der sker.

Ja vi er for såvidt enige i hvad trosfrihed går ud på, kan jeg se, det var da altid noget.

Men det fratager ikke retten til at trampe lidt på de troende, det er dem der mener at have ret til jorden alene, vi andre får allernådigt lov til at være her, fordi flertallet har en eller anden form for en tro, der giver dem mere ret og krav på respekt, tror de da.

Og du ved hvor min respekt ligger for de troende.

Hele Cirkusset og her mener jeg de troendes Cirkus er skabt for at hylde indtil flere guder, hvoraf de værste er gud, Allah, Muhammad, Jesus og det hellige spøgelse og ikke andet, ikke for at gøre mennesket frit-tværtimod, for at fængsle mennesket så at det ikke behøver at stå på egne ben, det hele betemmer disse sølle figurer.

"Du ville ikke have betænkligheder ved at blive voldtaget af gud ved det hellige spøgelse, hvis du var Maria, når du på forhånd var blevet orienteret om dette" . Arne du er jo pivreligiøs, du tror det bare ikke, du narrer dig selv også med; efter forud at blive orienteret af ærkeenglen Gabriel ( der jo senere også gav Muhammed koranen )" og hvem havde så skrevet koranen? og på hvilket sprog var den skrevet? og på hvilket materiale var den skrevet? du kommer jo med dine hentydninger som var de historiske, mens jeg siger at jeg ikke tror en disse på noget af det.

Den absolutte sandhed indebærer at man må acceptere at der findes en gud, siger du, det kunne jo også være at du blev overrasket, når sandheden er at der ingen gud/er eksisterer eller har eksisteret og hvad så ?.

Det er jo bevist at ligemeget hvormeget du håner, genere, tramper på guderne,Jesus eller beder til dem, INTET sker, sker der endelig noget, sker det i syge hjerner modtagelige for virus.

Men jeg må dog indrømme at hvis du generer, håner og tramper på Muhammed, så sker der ting og sager, men han er nu heller ingen gud, bare en sølle psykopat der burde været sat i et dybt fangehul.

Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Verdens største parlamentsvalg er skudt..
19/04/2024 07:23
Aarhus kæmper for ny kaserne for cyberv..
19/04/2024 06:53
Over 100 demonstranter anholdt på prest..
19/04/2024 06:11
16-årig sigtet for terror efter knivsti..
19/04/2024 05:33
Nyhedsbureauer: Luftforsvar aktiveret fl..
19/04/2024 04:32
Nyheder fra Religion.dk