annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Grantræet

Lidt til vitsen - fra hverdagen:

· En dag gik en lille gammel dame ind i Danske Bank. Hun medbragte en pose penge. Hun ville åbne en opsparingskonto og insisterede på at tale med bankdirektøren, ...fordi det var en "stor pose penge".
Efter en længere diskussion viste bankpersonalet hende endelig ind på bankdirektørens kontor (kunden har altid ret). Bankdirektøren spurgte hende, hvor meget hun ville sætte ind på kontoen. Hun svarede "1.000.000 kr." og smed posen med penge på hans skrivebord.
Bankdirektøren var selvfølgelig nysgerrig efter at få at vide, hvor hun havde alle de penge fra, så han spurgte: "Frue, jeg er overrasket over, at De har så mange penge på dem. Hvor har De fået alle de penge fra?"
Den gamle dame svarede: "Jeg laver væddemål".
Bankdirektøren spurgte: "Væddemål? Hvilke væddemål?"
Den gamle dame sagde: "Ok! For eksempel vil jeg vædde 25.000 kr. på, at dine nosser er firkantede."
"Ha", grinede bankdirektøren. "Det er da et åndsvagt væddemål - De kan da aldrig vinde den slags væddemål."
Den gamle dame svarede: "Nå, så skal vi måske vædde?"
"OK", sagde bankdirektøren. "Jeg vil gerne vædde 25.000 kr. på, at mine nosser ikke er firkantede."
Den lille gamle dame sagde: "Okay, men siden der er så mange penge involveret, må jeg så medbringe min advokat som vidne til afgørelsen i morgen klokken 10:00?"
"Helt afgjort", svarede den tilfredse bankdirektør.
Om natten blev bankdirektøren meget nervøs omkring væddemålet og brugte lang tid foran spejlet med at tjekke sine nosser - igen og igen. Han blev ved med at tjekke dem, indtil han var sikker på, at hans nosser under ingen omstændigheder var firkantede, og at han ville vinde væddemålet.
Den næste morgen, præcis klokken 10:00 ankom den lille gamle dame med hendes advokat til bankdirektørens kontor. Hun introducerede advokaten for bankdirektøren og gentog væddemålet: "25.000 kr, hvis bankdirektørens nosser er firkantede."
Bankdirektøren var enig i væddemålet - og den lille gamle dame bad ham smide bukserne, så de alle kunne se. Og det gjorde bankdirektøren. Den lille gamle dame stirrede intenst på hans nosser og spurgte derefter, om hun måtte mærke efter.
"Øhhh OK", sagde bankdirektøren. "25.000 kr er mange penge, så jeg tænker, du vil være helt sikker."
I det øjeblik opdagede han, at advokaten stille bankede sit hoved imod væggen.
Bankdirektøren spurgte den lille gamle dame: "Hvad fanden er der galt med din advokat ?".
Hun svarede: "Ingenting, bortset fra at jeg væddede 1.000.000 kr. med ham om, at jeg havde direktøren for Danske Banks' nosser i hånden klokken 10:00 i dag....


· Efter en trættende dag, sætter en kvindelig pendler sig stille ned og lukker øjnene.
Da toget ruller ud af stationen, tar fyren der sidder ved siden af hende
sin mobiltelefon frem og begyndte at tale med høj røst:
"Hej skat. Det er Eric. Jeg er på toget."
"Ja, jeg ved, det er seks tredive og ikke fire tredive, men ...jeg havde et lang møde".
"Nej, skat, ikke med blondinen fra Regnskabskontoret. Det var med chefen".
"Nej skat, du er den eneste i mit liv, ja, selvfølgelige er jeg da sikker på det, jeg sværger"
Femten minutter senere, sidder han stadig og taler højt - stadig over samme emne.
Nu har den unge kvinde fået nok, hun læner sig over til ham og siger tæt ved mobilen,
"Eric, læg nu på og kom tilbage i seng."

Eric bruger ikke sin mobiltelefon offentligt længere...


mvh
Simon
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Nyheder fra Religion.dk