annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
18 september Rødhus strand
Hvem er online?
0 registrerede 516 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Et lille "skævt" spørgsmål..

Hej Arne.

Jeg må sige at jeg undres noget over at du har været hashbruger, her troede jeg du var et sådant fornuftig menneske med en god uddannelse, der ikke kunne finde på sådan noget.

Da du så nævnede morfin kom jeg pludselig i tanker om at jeg havde fået morfin i ret så store mængder, selvom jeg skrev til Borad at jeg aldrig havde været på stoffer.

Nu var det i forbindelse med en extrem stor operation, hvor jeg lå på hospital i 5 uger at jeg fik morfinen,i starten flere gange om dagen, for at dæmpe mine megasmerter, jeg husker at det var en befrielse at få morfinen, den virkede med det samme og jeg sov sødeligt, jeg blev gradvis nedtrappet og har aldrig siden følt behov for at prøve det igen.

Man hører dog om mennesker der bliver afhængige af stoffer efter at have fået morfin på hospital, det næsten eneste jeg er afhængig af er lakrids, er også vanedannende og muligvis lidt farligt hvis det er salt lakrids.

Jeg har røget som ganske ung, men kunne aldrig inhalere, og opgav at ryge, jeg røg cigaretter og prøvede også at ryge pibe, det duftede så godt når andre røg pibe, men jeg fik bare pibesovs i munden hele tiden, så det blev en kort fornøjelse.

Hvad angår at drikke, kan jeg ikke fordrage øl, men en god rødvin til maden og en Baume de Venise til desserten og som sagt en tynd whiskeysjus, måske fordi jeg tilbragte nogen tid i USA som ganske ung, der drak man mere whiskey end øl dengang, men er heller ikke afhængig af dette fludium, har Julesnaps og gode whiskey flasker tilbage fra 1986, da jeg rejste meget og fik fyldt vinkælderen godt op.

I de glade tredser halvfjerdser, havde jeg/vi godt nok et større forbrug, idet jeg købte denatureret sprit hjem i 60 ltr. dunke, som jeg behandlede med et meget specielt kulfilter 2 meter langt, hvilket gav en meget ren sprit, der blev tilsat forskellige smagsstoffer, så folk troede de fik mærkevarer, der kunne vi godt fire mennesker til kaffe konsummere en liter spiritus uha da da.

Jeg er meget glad for at jeg ikke er blevet afhængig af nogle af disse forfærdelige vanedannende stoffer, lige bortset fra lakrids og skønne kvinder.

Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
140 millioner kroner skal pumpe liv i d..
29/04/2024 09:06
Ørsted frasælger fransk energiforretni..
29/04/2024 09:03
I dag flager busserne for kongefamiliens..
29/04/2024 08:58
Cordsen: Mulig løsning på vej i højsp..
29/04/2024 08:13
Støjberg og Vanopslagh på vej til fors..
29/04/2024 08:09
Nyheder fra Religion.dk