annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 510 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Borad
Emne: Re: Et lille "skævt" spørgsmål..


Hej begge:o)

Treram:

Citat:
Der er for mange kedelige skæbner i kølvandet på stofferne,


Umiddelbart lyder det mere som om der er for mange kedelige skæbner i kølvandet på ateismen:oP.. Det er slet ikke fordi I ikke tror på noget større, I er bare kedeligere;o)..

Nej, pjat:o)

Jeg har selv færdes en del i techno-miljøet for en ti års tid siden, da det virkelig var på sit højeste, men jeg har aldrig haft trang til at røre stoffer (jeg tillader mig at skelne mellem hash og hårde stoffer).. Jeg har simpelthen ikke kunnet se det smarte i det, slet ikke efter jeg oplevede en dø af skidtet..

Hash ser jeg nok mere i stil med alkohol, men jeg har ikke trang til det.. Har såmænd heller ikke trang til alkohol, i hvert fald ikke som rusmiddel.. Jeg holder meget af en cognac, whiskey (ikke fortyndet, det kan man altså ikke tillade sig Treram:o(, skam dig), en øl eller et godt glas vin, men ikke i mængder hvor jeg ikke har styr på hvad jeg laver..

Peter:

Du har naturligvis en pointe som jeg ikke er uenig med.. Dog er det umiddelbart min erfaring at alkohol i omfang er mere skadeligt end hash, men det kan naturligvis have noget gøre med alkohols status i samfundet.. Og man bør nok hellere gøre noget ved det end at lempe hashens rolle.. Trods alt er Danmark ret afslappede omkring begge dele..

Mvh
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Mand fundet død i skurvogn i Dragør
29/04/2024 11:39
Salling Group omsatte for rekordmange mi..
29/04/2024 11:38
Kamerafælder skal undersøge grænselan..
29/04/2024 11:31
Spaniens premierminister efter tænkepau..
29/04/2024 11:22
Danmarks håndboldherrer indleder OL mod..
29/04/2024 11:18
Nyheder fra Religion.dk