annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15636806
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378647
Et andet syn 1987965
Jesu ord 1521568
Åndelig Føde 1506508
Galleri
Symbol
Hvem er online?
2 registrerede ABC ,(1 usynlig), 103 gæster og 27 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Treram, hvad siger du til pavens tale her

Hej Hanskrist.
Den nye pave må jeg indrömme er en meget sympatisk pave og hans budskab som også involverer ateister, kan kun siges at våre et budskab om håb for medmenneskekärligheden.

Men håbet må nok siges at väre önske tänkning som jeg også tidligere har skrevet andet steds, idet når et lands leder er så hård i filten, at han uden at blinke bomber sit eget land sönder og sammen incl. uskyldige börn og kvinder, istedet for at sige nok er nok, nu må vi til stemmeurnerne, som jo nok er det folket i virkeligheden önsker, så er jeg overbevist om at han bare fortsätter med sine myrderier, til landet er en stor ruin, bare se hvordan Hitler formåede at få sönderbombet Tyskland og endda ikke stoppede krigen.

Så budskabet fra den rare pave er jeg bange for ingen betydning får, lige så lidt får den 7. sept. nogen betydning, Assad har stoppet örepropper i örene, om Barack Obama stopper sin planlagte aktion mod Assad for giftgasangrebet tror jeg heller ikke, her er Assad på linie med den japanske kejser, der påböd sine undersåter til at kämpe til sidste mand og kun ändrede mening efter at USA havde droppet 2 atombomber, så blev det alligevel for heftigt for kejseren.

Måske er et amerikansk angreb det der skal til for at stoppe volden mod et uskyldigt folk, men jeg mener at Assad skal fjernes i samme angreb, ellers fortsätter han ufortrödent.
Det er så sörgeligt, at man muligvis i en sådan aktion også kommer til at dräbe uskyldige mennesker, selvom man efterhånden ser at man kan rette sine raketter mod selv ganske små mål, og da det er militärforlägningerne og bombelagre mm man går efter vil der sikkert ikke väre nogen civilbefolkning der.

Vi kan nästen alle tilslutte os pavens klare tale, men nogle kan ganske givet ikke, paven har nok svärt ved at tränge igennem til den islamitiske verden, det er jo der alle verdens problemer opstår, resten af verden er efterhånden rettet ind og er blevet globaliseret og må tage imod et hav af flygtninge fra mange forskellige lande, netop hvor islam pröver at vinde fodfäste uden om folkets vilje.

Seneste indlæg
Til papirkurven?
af Tikka
16/04/2024 13:23
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
15/04/2024 16:20
LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E
af ABC
15/04/2024 08:27
Ramadan-måneden
af ABC
14/04/2024 23:00
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
14/04/2024 14:12
Nyheder fra DR
Kulturministeren vil 'gøre alt' for, at..
16/04/2024 13:51
Danmark har endeligt solgt 24 F-16-fly t..
16/04/2024 13:38
Kørsel med påhængskøretøjer under 7..
16/04/2024 13:33
Efter indbakke-koks i Nyborg Kommune: Fe..
16/04/2024 13:11
Beredskabschef: Vi bliver i Børsen de n..
16/04/2024 12:29
Nyheder fra Religion.dk