annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15535776
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372279
Et andet syn 1980771
Jesu ord 1518378
Åndelig Føde 1465535
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
1 registreret somo 335 gæster og 305 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Sæt samfundsnasserne til noget nyttigt.

Du skriver i denne tråd til Zenia bjørn:

Citat:
Kære Zenia.

Selv om vi ikke deler religiøs tro, så deler vi jo det synspunkt, at vi skal finde årsagen til vore problemer i vores egen indstilling til verden. Det er så vidt jeg ved også EKIMs synspunkt, og det er stort set det eneste, jeg ved om EKIM.

Som du ved, er jeg også modstander af religiøs propaganda, og du har jo selv fulgt dette princip, og ikke søgt at "sælge EKIM kurser", men nøjes med at fortælle, hvad EKIM har givet dig selv.

Kunne du ikke fortælle os andre, hvordan EKIM psykologisk begrunder, at vi skal ransage os selv, for de fleste mennesker tror jo fortsat, at de skal finde svarene udenfor sig selv i profeters og filosoffers pæne ord og spidsfindige tankespind. Men det her handler jo om enkel livsvisdom, som virker overalt, uanset hvilken religion man har, eller slet ingen har.



simons indlæg den 26/02/2013 14:53 har ej heller en disse med dit oplæg at gøre, simon ikke bare så meget som nærmer sig, men drøfter debatstilen her på trosfrihed med esther.


At jeg så svarer esther på hendes direkte henvendelse til mig, kan jeg virkelig ikke se der er noget galt i, det sker da stort set altid at en debattråd består af stammen og så en masse grene, hvor folk som dig og simon og ja mig der svarer esther, hvor vi pludselig ikke er på stammen, hovedevejen, debattens begynde tråds emne. Ihvertfald er både du og simon udenfor emnet og jeg tillader mig at svare esther, det synes jeg er min ret og ja min pligt.

Derudover vil jeg gerne vide hvor du finder løgnene, vil du præcisere nærmere.

Selvfølgelig hvis din fremstilling overfor RM, Peter Arentzen mfl, af dig selv som en uskyldsren hvid engel holder, kan jeg godt se at jeg nok er tæt på at lyve om dig. Men et er sikkert og vist, det er at vi alle tar os til hovedet over denne din fremstilling af dig selv som en engel, og dine ideer om at Arentzen holder hånden over angriberne, og du som den angrebne der aldrig angriber nogen, at du får henstillinger, det forstår du slet ikke. Du som den angrebne der aldrig har angrebet nogen, hvordan kan du overhovedet skriver sådan noget, alle, inklusivt din egen samvittighed ved hvor meget du igennem årenene har angrebet debattører her på stedet, og på videnskab dk og på religionsdebatten, du er jo for at sige det mildt berygtet derfor. Du har forsøgt at ændre din adfærd her de sidste par år, men det er desværre kun lykkedes dig at dele folk op i to hold, dem du holder hånden over og så dem du nådesløs fortsætter din vandetta imod af personforfølgelse og grove intimideringer og ja vi ved alle hvem du forfølger konstant, og vi har fået nok og nu forsøger vi at gøre noget ved det, ved at råbe os alle op, og da især dig og simon forsøger vi at få i tale mht jeres debatadfærd, hvor I intimiderer konstant folk på det groveste.

mvh HansKrist.

PS:

gider du lade være med at omtale mig og andre som trolde, vil du være så venlig at henvende dig direkte til os, og droppe dine intriger
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Er dette videnskab...
af Anonym
28/03/2024 17:32
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
International domstol beordrer Israel at..
28/03/2024 17:51
Pingvinerne i Guldborgsund Zoo har fået..
28/03/2024 17:33
Sam Bankman-Fried får 25 års fængsel ..
28/03/2024 17:08
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Nyheder fra Religion.dk