annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Himmelfart...
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 606 gæster og 266 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Sæt samfundsnasserne til noget nyttigt.

du drøfter EKIM med esther,, og simon drøfter debatstil med esther i denne tråd,,

og jeg har svaret esther pænt på hvad hun har meddelt mig, skrevet til mig, derudover har jeg kommenteret (et af disse mine indlæg findes i papirkurven) din meget ubehagelige måde at omtale kontanthjælpsmodtager på, overskriften lyder:

Sæt samfundsnasserne til noget nyttigt.

ikke engang dansk folkeparti ville sætte tingene op på den måde, i liberal alliance er der en brøleabe der kunne finde på at komme til at fortale sig i samme primitive stil som du begynder med i overskriften.

hilsen HansKrist.

PS:

Du skriver i chatten:

ole bjørn: Når en trold kalder undladelse af at tage til genmæle mod hans lodrette løgne for "forfølgelse", så har vi et klart billede af, hvordan trolde forvrider sandheden.
ole bjørn: Når troldenes bidrag til debatten består i at angribe anderledes tænkende og søge at samle mobbehold, og at forplumre andre debatoplæg, så kan enhver danne sig et billede af, hvad troldene gør for at gøre debatten "mere sober".
ole bjørn: Når admin tager troldenes parti mod ofrene, lover det ikke godt for debattens fremtid.
ole bjørn: Det kan i hvert fald få mig til at flytte mine indlæg til debatter, hvor man sætter grænser for groft misbrug af ytringsfriheden. citat slut.

magen til hykleri skal man lede længe efter, jeg har kun haft en dagsorden og det er om dine og simons chikane og intimidering, latterliggørelse, ringeagtelse må høre op, jeres personforfølgelse, dette at I kun går efter manden og ikke bolden, altså I glemmer at debattere seriøst og tekstnært med os, I læser os bevidst som I lyster og skyder os en masse i skoene, og ud fra hvad I har skudt os i skoene (som intet har at gøre med substansen i vores indlæg eller hvad vi tekstnært skriver) der begynder I jeres latterliggørelse, ringeagtelse og intimidering os. Gad vide om vi (arne og mig med flere) er så store idioter, læs: småt begavede og religiøse fantaster, vrangforestillede gutter mmm som jeres intimidering, latterliggørelse og ringeagtelse os lægger op til? Gjorde i dette en enkelt gang overfor os kunne vi måske leve med det, se mellem fingrene med det, men I gør det konstant, år efter år, og for mit vedkommende tillader både du bjørn og simon at gøre det uden at gå i debat med mig, så jeg fik en chance for at forsvare mig.

Det ville være skønt for trosfrihed om du flyttede (så helt fint hvis du kunne finde på at gøre alvor af at flytte dine indlæg til andre debatter), din ferie var faktisk befriende for os, en lettelse at du ikke var der til at intimidere folk. Den måde du er over alt og alle, kan jeg bare ikke holde ud mere. Vi har forsøgt at få en snak med dig og simon om problemet, men det er ikke lykkedes at få jer til at ta det her spørgsmål alvorligt.

Det ville være rart om du og simon ville ta det her spørgsmål om debatadfærd seriøs, om debattonen og stilen på stedet.
Men ihvertfald fornemmer jeg der er kræfter på stedet der nu rør sig og flere er interesseret i at noget må ske med den forfærdelige debatstil med at forfølge personer som du og simon har indført og hærget med i flere år. Det er jeres personforfølgelse, intimidering, latterliggørelse og ringeagtelse folk der er gået for vidt, hvor I slet ikke debattere vores indlæg. Simon har 10 år, som du selv har gjort de sidste par år, siddet på nakken af mig konstant, uden at gå i debat med mig. Dette ville på religions -debatten øjeblikkelig betyde udelukkelse fordi I ikke debattere, går efter bolden, men alene har travlt med at intimidere, latterliggøre og ringeagte en anden debattør. Jeg har spurgt simon og dig bjørn igen igen,, hvorfor går I dog ikke i tekstnær debat med mig???? Er det ikke derfor vi er her???

Dette var så vidt mig selv, men jeg gider ej heller mere passivt se på jeres konstante intimidering (latterliggørelse, ringeagtelse) andre, som fx arne og thomas. Ej heller jeres arrogante og bedrevidende holdning overfor esther og RM bryder jeg mig om at se på (bare et eksempel; esther nævner noget om hjertets intelligens (symbol for kroppen) contra hjernens, du næser hende af og lukker debatten ved at sige noget der er i direkte modstrid med hjerneforskningen idag, at du konstant på en stupid bedrevidende måde lukker ned alle debatter, frem for at gøre dem spændende (med din eventuelle viden) ja åbne dem op, irriterer mig). Og det er mig en gåde at de finder sig i det, men det er måske noget for noget, fordi du har valgt at frede dem fra dine værste personforfølgende intimideringer, som du har koncentreret til nogle andre, og ja tak vi er ved at være træt af din useriøse og udebatterende usaglige personforfølgelse, chikane, intimidering, latterliggørelse og ringeagtelse os.

At både du og simon nægter at se disse kendsgerninger i øjnene, og den kritik vi retter imod jer, ta den til efterretning, som I nægter at ville drøfte seriøs med os dem uheldige debatstil og tone vi er endt op med på stedet, gør jo ikke sagen bedre for jer på den lange bane.


PPS:

hele trosfrihed koger i øjeblikket grundet din og simon's debatstil, som vi er nogle der forsøger konstruktivt at gøre op med så vi kommer ind på en bedre kurs for os alle. Og så skriver du "gud døde mig", total uden situationsfornemmelse, det ene mere ligegyldige samfundsdebat indlæg efter det næste, hvad pokker bilder du dig ind mand, har du overhovedet ingen empati og situationsfornemmelse???
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel: Hizbollah-leder dræbt i Libanon
29/03/2024 13:22
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er genåbnet
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Nyheder fra Religion.dk