annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 370 gæster og 318 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Pædofili og religion hører sammen.

Jeg læste en historie i Ekstrabladet om pædofili på Færøerne, en undersøgelse har vist at der er 3 1/2 gang flere børn på Færøerne der bliver udsat for seksuelle overgreb og det endda af folk fra de meget kristne miljøer, så intet nyt under solen, religion og pædofili hører åbenbart sammen.
En kendt læge, politiker og religiøst overhoved blev interviewet af Ekstrabladet, idet han havde været involveret i i hvert fald et tilfælde, men var mærkværdigt nok blevet frikendt, han havde sagt til en mindreårig pige der havde henvendt sig til ham, fordi hendes far havde misbrugt hende, at hvad ville hun sige til at hendes far kom i fængsel, så der kom ikke mere ud af den sag, lægen gik ikke videre til politiet, som desuden ikke ville tage sig af disse mange sager, men truede de mishandlede til at holde mund.
Jeg kom i tanker om at jeg selv var ude for et tilbud fra en dansk bogsælger, da jeg i 1959 under torskekrigen mellem Island og England var udstationeret i Thorshavn for at servicere de engelske trawlere, når deres radar og ekkolod mm ikke virkede.
En søndag var jeg ude på en anden Ø for at se et meget højt fjeld, jeg gik ind på et lille hotel i byen for at få lidt frokost, vi var kun 2 gæster og efter et stykke tid kom den ældre mand hen til mig og spurgte om han måtte sidde ved mit bord og snakke lidt, han rejste rundt og solgte forskellige bøger, han spurgte om jeg ville se hvad han solgte, der var muligvis nogle spændende bøger for mig, han havde dem oppe på sit værelse, ok sagde jeg selvom jeg syntes det var lidt underligt, vi gik til hans værelse og jeg så nogle af bøgerne, det var ikke noget for mig mest skønlitteratur, han spurgte mig om jeg ikke var træt og ville hvile mig lidt, så kunne vi ligge sammen i hans seng, jeg blev noget underlig tilmode og sagde straks at jeg skulle gå fordi min færge til Thorshavn snart afgik og hurtigt var jeg ude af døren og på vej mod færgen, der vist ikke var kommet endnu.
Det var tilsyneladende meget almindeligt at byde fremmede med i seng på Færøerne, men ok det er noget mere alvorligt når det gælder børn der bliver misbrugt af de højhellige færinger, noget som Ekstrabladet nu har taget fat i, så de protestantiske færinger er ikke et hak bedre end katolikkerne, lad de små børn komme til mig, har de fået helt galt i halsen.

Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Efter sygdom: Paven prædiker igen til p..
28/03/2024 13:19
Visitationszone forlænges yderligere ef..
28/03/2024 12:50
Menneskerettighedschef i FN advarer: Sul..
28/03/2024 11:40
11 mennesker dræbt af cyklon på Madaga..
28/03/2024 10:29
Nyheder fra Religion.dk