annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15655816
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379948
Et andet syn 1989363
Jesu ord 1522370
Åndelig Føde 1513757
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 382 gæster og 46 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Der er sku bud efter mig.

Jeg er røget ind i en masse uheldige oplevelser og kunne ikke undgå at få den tanke; nu er det sku slut med mig.
Det startede i søndags, på vej hjem kl.17.00 fra fødselsdag i Danmark mødte vi en mindre snestorm da vi nåede til Helsingborg som varede 60 km lige til vi kom hjem, ca 8 km før skulle jeg svinge lidt for ikke at påkøre et vejskilt i midt af vejen, så tog fanden ved bilen den kurrede side, bag og forlæns ca 300 meter, fra den ene til den anden side af vejen, mens den nåede at snurre 2 1/2 gang, heldigvis var vi helt alene på vejen og kørte grundet vejret kun ca 50 km/t, nå vi sad lige og sundede os lidt og så vendte jeg bilen og vi kørte hjem, min viv var blevet helt tavs under seancen, jeg var glad for at jeg formåede at holde bilen på vejen og ikke kørte i grøften.
2 dage senere skulle jeg hente posten i vor postkasse ved vejen, sneen var forsvundet, men pludselig røg jeg på ryggen og den ene albue slog hårdt i vejen, så det gav et lille smeld, jeg var gledet i noget fastkørt is i et hjulspor. Min viv kørte mig til lægehuset som sendte mig til sygehuset i Ängelholm til røngten, intet brækket eller revnet, men nogle allerhelvedes smerter i armen, kunne ikke løfte den 1 cm, så jeg fik den lagt i en slynge, kunne ikke ligge ned og sove, sad i en stol og prøvede at sove, fik ikke megen søvn, Panodil hjalp ikke mod smerterne, om aftenen fik jeg smerter i maven som i løbet af natten blev værre, tidlig morgen 112 og jeg blev kørt til sygehus i Helsingborg med formodet tarmslyng ( for 7 gang), efter 8 timer div. prøver og røntgen igen, fik jeg at vide at tarmslynget havde viklet sig selv ud og jeg kunne tage hjem, så op i en bus og hjem.
Og på tirsdag skal jeg atter til Ängelholm sygehus nyreafdeling, mine nyrer har det ikke så godt, så muligvis står det på dialyse nu.
Så der er skisme bud efter mig, men bortset fra det så går det godt, armen er stadig helt ødelagt, men kan da løftes en smule og jeg skulle til at skifte dele på min sommerbil, men ok sommeren er ikke lige på trapperne, nu er sneen faldet igen, så jeg skal ingen steder, uden dupsko og krykker.
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af ABC
19/04/2024 21:37
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Randers og OB spiller uafgjort efter sen..
19/04/2024 21:07
Fængselsbetjentuddannelsen i Nykøbing ..
19/04/2024 21:05
Mand satte ild til sig selv foran retsby..
19/04/2024 20:20
Beredskabet opgiver at fjerne saks ved B..
19/04/2024 20:05
Formand i Danmarks Cykle Union trækker ..
19/04/2024 18:43
Nyheder fra Religion.dk