annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Himmellandskab
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 158 gæster og 52 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: PÆDOFILI. Hvor går grænsen?

Hej Ole.
Det var et brænd varmt emne du her tog op, og det kan være svært at forstå hvad der får mennesket til at voldtage små børn, du kan godt lide at børn kravler op på dit knæ og det er da også hyggeligt, jeg har det på samme måde.

Det er jo her det tit går galt, at bedstefar misforstår situationen og tror at han er vellidt på en anden måde, man kan så undres over at en mand med mange år på bagen kan opfatte situationen på denne måde, det samme kan man sige om idrætsledere,medhjælpere, intertainere o.s.v.hvad går der egentligt galt, når de benytter sig af børns hengivenhed og tryghed?? er det bare de dyriske vaner der kommer op i dem, siden de helt mister evnen til at tænke klart, eller hvad sker der?.

Jeg faldt selv for en pige for mange år siden, jeg var 16 år og var på ferie i et Cirkus( ejer var nabo til mine forældre) og der var en pige efter en forestilling der var meget interesseret i mig, hun var meget sød og jeg tænkte ikke over hvor gammel hun var, jeg tog med hjem til hende og fik et møjfald af hendes far, hun var bare 14 år som han sagde og jeg skulle bare holde mig væk, hvilket jeg også gjorde, der var ikke sket noget intimt, men pigen var da yderst oplagt, vi skrev sammen et stykke tid, men så kom jeg i Flyvevåbnet og blev lidt senere sendt til USA, så sluttede det.
For 5 år siden blev jeg gift med min nuværende viv, hun var dengang bare 30 og jeg var 72, så jeg følte mig lidt som en pædofil, men pigen ville have mig og så blev det, men hun kunne næsten have været mit barnebarn, hun kommer vældigt fint ud af det med mine 3 børn der alle er ældre end hende.

Man ser i dag mange ældre mænd blive gift med betydeligt yngre kvinder og efterhånden også omvendt, måske vi alle har en snert af pædofili i os.

Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
USA nedlægger veto mod fuldt palæstine..
18/04/2024 23:42
Omkring halvdelen blev sorteret fra: 12 ..
18/04/2024 23:15
Atalanta sender Liverpool ud af Europa L..
18/04/2024 22:54
Tre mænd varetægtsfængslet efter poli..
18/04/2024 21:15
Tagbrand i Nordvest i København: Tre op..
18/04/2024 20:36
Nyheder fra Religion.dk