annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15692312
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382603
Et andet syn 1992154
Åndelig Føde 1526479
Jesu ord 1523791
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 583 gæster og 180 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: tantra tigeren

Da jeg begyndte at vidne om sandheden for mere end 5 år siden, var det i erkendelsen af, at jeg ville blive udsat for de massive forfølgelser, som blandt andre du har været primus motor for.

På intet tidspunkt har jeg ønsket menneskers anerkendelse. For hvad mennesker priser, finder Gud afskyeligt.

Jeg vidste derfor, at jeg kun kunne nå ganske få mennesker, som ville tage imod Jesu ord. Men det er sket, og hvor jeg fryder mig! ...Hvad jeg satte mig for dengang, ser jeg nu frugterne af. Jeg ser nu de frodige pletter af god jord i en gold verden, hvor ondskaben er blevet overvundet, for de der stræbsomt bader hjertet i Guds ord og bud.

- Ak, også disse mennesker bliver nu forfulgt af dine ligesindede, Hans... af de som hader sandheden og kravet om uselvisk kærlighed.

Men sådan er det blevet forudsagt, og sandhedens vidner er ved godt mod midt i verdens had. For lykken og freden vokser frem af at lytte til og tale sandheden. - Og gøre den!

Hvor meget du end har pustet og prustet, har du ikke kunne styrte det hus, der ikke er gjort af menneskehænder, Hans. Duften af det gode har bredt sig mod verdensvinden. Du har fejlet, som det er blevet bekendtgjort siden gammel tid, og sejren og de sejrende kan du ikke få øje på, for dine øjne har du lukket tæt i.

Men: Må enhver, der kan tage imod, låne ører til Jesu ord og handle på hans bud!
Seneste indlæg
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Hanskrist
25/04/2024 23:58
Min ”religion”
af Hanskrist
25/04/2024 22:54
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
USA har startet genopbygning af bro, der..
26/04/2024 00:31
Ekstremt vejr skyld i dårligste vinprod..
25/04/2024 22:14
Zelenskyj retter direkte tak til Danmark
25/04/2024 21:10
Norsk politi afslutter efterforskning i ..
25/04/2024 20:35
Dansk forskning viser sammenhæng mellem..
25/04/2024 20:17
Nyheder fra Religion.dk