0
registrerede
228
gæster og
259
søgemaskiner online.
Key:Admin,
Global Mod,
Mod
Kladde
Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: WHAT DID YOU LEARN IN SCHOOL TODAY
Mange debattører husker sikkert Eddy Skollers populære soloshows fra 1980erne og 90erne hvor han blandt andet gav Tom Paxtons politisk korrekte amerikanske samfundskritik en unik dansk klang og drejning.
Paxton stammer fra det pulserende kunstnermiljø i Greenwich Village i New York, hvor forløberen til hippiebevægelsen og ungdomsoprøret allerede så dagen lys i form at beatnicks sidst i 1950erne. Der er mange som mener, at Paxtons indflydelse endog var større end Bob Dylans, der officielt står som inspirator for den venstreorienterede protestbevægelse.
Første vers i den ørehængende sang, som jeg i Falkonercentret oplevede Skoller give liv og sjæl engang midt i 90erne lyder således:
Citat:
What did you learn in school today, dear little boy of mine? I learned that Washington never told a lie I learned that soldiers seldom die I learned that everybody's free That's what the teacher said to me And that's what I learned in school today.
Men i dagens USA, hvor islam er en fredens og tolerancens religion, er den politiske korrekthed også trængt ind i skolens undervisning, så nu er det nogle helt andre ting de stakkels elever lærer. Nøjagtig som i vort eget kære EURABIA.
De lærer for eksempel:
Citat:
* At Jesus var ”palæstinenser”, og ikke en jøde.
* At de arabiske lande aldrig har angrebet Israel. Arabisk-israelske krige ”brød blot ud” eller Israel startede dem.
* At de arabiske nationer ønsker fred, hvilket Israel ikke gør.
* At Israel har landsforrvist alle palæstinensiske flygtninge.
* At det er Israel som har anbragt palæstinenserne i flygtningelejre, ikke de arabiske regeringer.
* At palæstinensisk terrorisme ikke findes eller er minimal.
* At Israel ikke er offer for terrorisme, eller at terror mod Israel er retfærdiggjort.
* At Intifadaerne var et børneoprør som ikke involverede voksne eller terrorisme.
Det er hvad amerikanske børn lærer i skolen i dag, ifølge en aktuel undersøgelse af de historiebøger som anvendes i undervisningen. En analyse viste, at 28 af lærebøgerne indeholder sådanne racistiske judeofobiske tekster som totalt fordrejer de historiske kendsgerninger.
Denne form for indoktrinering og islamisering i det skjulte kalder islam-eksperten og forfatteren Robert Spencer for ”Stealth Jihad”. Dette er tillige titlen på Spencers nyeste bog, som snart udkommer.
Robert Spencer er tillige direktør for internetbloggen Jihad Watch/Dhimmi Watch hvor sagen om de forvanskede tekster i skolernes historiebøger er omtalt: