annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Klima- og Corona-krise

Du er konfliktsky Arne og det har du måske dine gode grunde til at vælge som den rigtige strategi for dig

I hele mit liv har jeg stået udenfor enhver form for klike og alliance, det blev bemærket i folkeskolen og realskolen dette træk hos mig at flokmentalitet og menneskefrygt var jeg på alle måder hævet over, derfor har jeg altid bemærket når nogen rotter sig sammen mod andre og nogen alfahanner kujonerer andre, og lykkes med at få tilhængere der i tavshed som nikkedukker bare tillader forfølgelser

En sådan måde at agere på her i livet er jeg hævet over, men jeg kan godt finde på at påtale fænomenet, som hvor Gerth undrede sig, for Gud ved hvilken gang,

Der er også nogle ting der er svære at forstå

Om vi mennesker dog bare turde være os selv og ingen andre

Du taler om karaktermord Arne, mod hvem dog? Jeg påtaler nogle alliancer og underkastelsesfænomener, som jeg ikke mener voksne mennesker burde kunne blive offer for

Hvordan kan et voksent menneske ukritisk underkaste sig et andet menneske, hvordan kan mennesker finde på at rotte sig sammen, jeg forstår det ikke, og det fordi jeg INTET har af dette i min natur, selv som barn, skolebarn, kunne det ikke spores hos mig

-0-0-0-0-0-

Nå der går jo halve og hele år imellem at jeg påtaler forholdet her på trosfrihed,

Så det fylder jo ikke, og nu går der nok rigtig lang tid igen før jeg påtaler dette for mig triste fænomen

Har du brug for at kujonere andre mennesker Arne, har du brug for at tá friheden fra andre mennesker?

Nej vel,

Vi er nogle mennesker der aldrig, ALDRIG, kunne finde på at intimidere andre mennesker og tage friheden fra dem fordi vi vil ha dem som allierede undersåtter

Der skal være en der forlanger underkastelse og så en der underkaster sig,,,,,

Men som sagt er jeg hævet over den primitive måde at agere på i sociale sammenhænge, finder det modbydeligt
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk