annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15675543
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381311
Et andet syn 1991001
Jesu ord 1522974
Åndelig Føde 1521519
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
4 registrerede Hanskrist, ABC, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 198 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Alle løber fra deres ansvar, med loven i hånd.

Hej Arne.
Jeg glemte at skrive at jeg først kontaktede Iduna Kemi A/S, som selskabet hed jeg købte ejendommen af, men de skrev tilbage at selskabet var nyetableret, efter salget af grunden fandt jeg så selv ud af, så der var ikke nogen jeg kunne gøre ansvarlig for forureningen, det er jo det der sker vel hver gang, så firmaerne slipper kun fordi kommunernes miljøafdelinger ikke gør deres arbejde godt nok og checker firmaerne i hoved og røv.
Kommunen havde endda fået mange tilkendegivelser at der var noget helt galt, men sad og sov i timen, det var grunden til at jeg prøvede at lægge sag an mod kommunen for ikke at opfylde miljøloven, men jeg indså hurtigt at jeg kunne bruge alle mine sparepenge og muligvis ikke få noget ud af det, det så ud til at den socialdemokratiske borgmester havde tystet på folk rundt omkring, hvor jeg havde klaget, alle tørrede hænderne og man ville komme tilbage, hvilket så aldrig skete.

Virksomheden fremstillede bl.a. rengøringsmidler til maritimt brug og til export til ulande, deres produkter var bandlyst i Danmark, var yderst farlige.

Det burde ikke være så let at slippe for rydde op efter sig, bare ved at reetablere et A/S så har man rene hænder, det er sku for dumt og koster samfundet rigtigt mange penge.

Vi hører om det gang på gang, men ingen tager sig af det, aktieselskabsloven burde ændres på dette punkt, når firmaet kører med samme besætning og arbejdsområde, kun datoen er ny.
Jeg kan ikke forstå at et A/S skal beskyttes på denne måde.

Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Min ”religion”
af Hanskrist
23/04/2024 13:13
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Partifælle vil vælte borgmesteren i Ra..
23/04/2024 14:15
Mette Frederiksen: Landbruget må tage a..
23/04/2024 14:01
Skolegård afspærret, efter syrebomber ..
23/04/2024 13:38
PostNord kommer ud til markant færre po..
23/04/2024 13:29
Venstre vil give handicappede seksualund..
23/04/2024 13:17
Nyheder fra Religion.dk