annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15536443
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372315
Et andet syn 1980797
Jesu ord 1518396
Åndelig Føde 1465686
Galleri
Nødstrømsanlæg
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 331 gæster og 283 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: Den klassiske logik.


Hej Cato!

Du giver følgende interessante oplysning:

Citat:
"Jeg imødeser med spænding dit første selvstændige indlæg i denne disciplin (logikkens væsen)!"


Du skal få en lille demonstration af selvstændig logisk tænkning lige her og nu.

For det første, forudsætter muligheden for at afgøre, om et indlæg er udtryk for en selvstændig filosofisk analyse et kendskab til samtlige lærebogstekster på samtlige sprog i bogform eller tilgængelige på internettet. Da du umuligt kan have en sådan viden er det logisk udelukket, at du vil være i stand til altid at kunne afgøre, hvilke dele af et indlæg fra mig eller Kristian Pedersen, der bygger på lærebogstekster eller andet ikke selvstændigt udarbejdet materiale og hvilket der er udtryk for unik og selvstændig logisk analyse.

For det andet har Pedersen indrømmet, at han anvender lærebogstekster med understregninger i og jeg har gjort det samme. Så rent logisk er din kritik i lige så høj grad rettet mod min opponent som mod mig.

Hvis jeg nu påstod helt selvstændigt at have defineret en unik universel hypotese for, hvad basal intelligens er, hvilket jeg rent faktisk har gjort, hvordan ville du da afgøre, om jeg måske alligevel havde skrevet af efter en anden?

Så hermed er spændingen udløst, hvorefter det er din tur til at bidrage med noget selvstændig tænkning, eller smutte over i chat boksen hvor den type retorisk fnidder du præsterer hører hjemme.

Hilsen

Ipso Facto pifter


-----------
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources." - Albert Einstein. ler

Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Busulykke i Sydafrika tager livet af fle..
28/03/2024 20:16
International domstol beordrer Israel at..
28/03/2024 17:51
Pingvinerne i Guldborgsund Zoo har fået..
28/03/2024 17:33
Nyheder fra Religion.dk