annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15633971
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378455
Et andet syn 1987763
Jesu ord 1521480
Åndelig Føde 1505136
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
0 registrerede 97 gæster og 25 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: disciple
Emne: Re: Budskabet i Korsfæstelsen

Kære Ole Bjørn

Citat:
Alle dine hemmelige kilder giver jeg ikke en døjt for, specielt fordi der i mit materiale allerede er taget højde for, at der er kristne kinesere. Hvis du ellers gad læse lidt på tallene, så ville du se, at der er opgivet under 400 millioner kinesere, der bekender sig til Kinas traditionelle religioner. De andre 70% er skam ikke alle ateister, for så slår det opgivne antal ateister ikke til på verdensplan.

Citat slut.

Kommentar:
At du ikke giver en døjt for mine "hemmelige" kilder er fuldstændig ligemeget, for du har totalt misforstået eller også ikke læst mit indlæg ordentligt.
Jeg skrev tydeligt og klart hvor farligt det var at være en troende kristen og at kinesere missionerer blandt deres egne.Derfor kan ingen med inside viden opgive noget konkret, fordi selv e-mails bliver scannet for visse ord.
Det tal du opgir er blandt de kinesere som er tilsluttet den officielle kirke, som er kontrolleret af Regeringen. ler men:
JEG SKREV OM DE MANGE HUNDREDE MILLIONER TROENDE KRISTNE SOM SAMLES I "UNDERGRUNDSKIRKER OVER HELE KINA. Og de er ikke registreret nogetsteds.

Citat:
Når du praler af de mange kristne, så praler du af at dele religion med katolikker, Jehovas Vidner, Mormoner, græsk-ortodokse, Moon-bevægelsen, amerikanske vækkelsesprædikanter, der skovler penge ind til sig selv, samt et hav af bizarre kristne sekter, og det stemmer jo ikke helt med, hvad du ellers docerer.

Citat slut.

Kommentar: Igen afslører du din uvidenhed om kristendommen. Moon-bevægelsen medregnes ikke som kristent kirkesamfund og heller ikke "bizarre kristne sekter". Tallene stammer kun fra anerkendte trossamfund. Det vil sige at det kun er de anerkendte kirkesamfund som registrerer deres medlemmer som kan optælles og det beregnes kun ca. hvert 5-6 år, idet det tager de mellemliggende år at få indsamlet tallene globalt.

Citat:
Du opfører dig som om Beder var den sande kristendoms centrum og ikke en flække syd for Århus. Tag dog og sæt dig ind i, hvordan det kristne budskab tolkes udenfor dine meningsfællers snævre kreds. Du har hverken patent på sandheden eller den rette tro.

Citat slut.

Kommentar:
Sikke dog noget sludder og i øvrigt er Beder og omegn noget af det smukkeste i landet med strand, skov og udsigt til Samsø, Tunø og Sletterhage.
Til din orientering kender jeg til langt flere kristne fra mange forskellige samfund både her i DK og udlandet end du nogensinde har eller vil komme til. Så stop bare dit ævl om "mine meningsfællers snævre kreds".
Det har du nemlig ikke nogensomhelst viden om.

Og så endeligt til afslutning af denne ørkenvandring med dig og dine kommentarer:
Jeg har aldrig nævnt at jeg havde patent på sandheden eller den rette tro, så det postulat er din egen opfindelse.

Men jeg har da opdaget, at du slet ikke har patent på nogetsomhelst, hverken det ene eller det andet og kristendommen har du åbenbart fået galt i halsen, siden du er medlem af Folkekirken samtidig med at du erklærer at du er ateist.
Hvad var det nu Jesus udbrød: Hyklere, ulve i fåreklæder osv.

Tak for kaffe engel

mvh
disciple

Seneste indlæg
Til papirkurven?
af Anonym
16/04/2024 01:19
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
15/04/2024 16:20
LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E
af ABC
15/04/2024 08:27
Ramadan-måneden
af ABC
14/04/2024 23:00
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
14/04/2024 14:12
Nyheder fra DR
Arrivederci til Arriva! Togselskab dropp..
16/04/2024 07:23
Xi til Scholz: Så længe begge sider vi..
16/04/2024 07:15
Forslag fra SF: Virksomheder skal stille..
16/04/2024 05:40
Kinas bnp voksede mere end forventet sid..
16/04/2024 05:38
60 nævninge erklærer sig selv inhabile..
16/04/2024 04:30
Nyheder fra Religion.dk