1
registreret ABC
194
gæster og
167
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Budskabet i Korsfæstelsen
|
Dokumentation, Disciple, dokumentation.
Alle dine hemmelige kilder giver jeg ikke en døjt for, specielt fordi der i mit materiale allerede er taget højde for, at der er kristne kinesere. Hvis du ellers gad læse lidt på tallene, så ville du se, at der er opgivet under 400 millioner kinesere, der bekender sig til Kinas traditionelle religioner. De andre 70% er skam ikke alle ateister, for så slår det opgivne antal ateister ikke til på verdensplan.
Må vi få nogle referencer til hvorfra du har dine tal, så vi kan kontrollere dem. Alt andet er usagligt.
Alle dine kommentarer om mig indeholder den grove insinuation, at jeg ikke ved, hvad tro er. Hvad belæg har du for at påstå det? Du er hverken psykolog, tankelæser eller religionsforsker, bare en fanatisk kristen fundamentalist, der mener at have patent på rigtig kristendom. Men du er altså på vildspor med hensyn til hvordan kristendom tolkes rundt omkring af folkekirkens præster.
Når du praler af de mange kristne, så praler du af at dele religion med katolikker, Jehovas Vidner, Mormoner, græsk-ortodokse, Moon-bevægelsen, amerikanske vækkelsesprædikanter, der skovler penge ind til sig selv, samt et hav af bizarre kristne sekter, og det stemmer jo ikke helt med, hvad du ellers docerer.
Du opfører dig som om Beder var den sande kristendoms centrum og ikke en flække syd for Århus. Tag dog og sæt dig ind i, hvordan det kristne budskab tolkes udenfor dine meningsfællers snævre kreds. Du har hverken patent på sandheden eller den rette tro.
Mvh
Ole Bjørn ;)
P.S. Du behøver ikke at oplyse mig om Møllehaves stop som aktiv præst. Jeg har fulgt hans karriere siden han drønede rundt i en rød sportsvogn i Nordsjælland for at nå flere kirker på samme dag. Han har selv givet mig sine adresser og telefonnumre både her og i England, da han var præst derovre. Men han er fortsat præsteviet, og har en bredere opfattelse af kristendom end du.
|
|
|
|