2
registrerede Hanskrist, Gerth
106
gæster og
23
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Gerth
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Du: "Du var barnlig uforstandig sidste søndag, og jeg forstår slet ikke at du nu kan finde på at lyve og pynte på tingene til ukendelighed???"
Den mystisk kommunale kontaktperson er væk i nogle uger, så hun er ikke tilgængelig om, jeg bør anmelde dette forum her til politiet og vi samarbejder ikke med PET. Jeg spilder ikke længere min tid på en sag imod dig. Du fordømmer udfra et andet gammelt mig end, som det nye jeg er idag. Biblens NT Jesus siger, at ingen profet er anerkendt i sin hjemby om forskellen mellem hans tidligere og nye liv. Jeg var foresten ligeved at nævne ´selvransagelse´ om ånden, hvor du lignende citerer Paulus om det, fordi Det guddommelige bor hos mennesket med Helligånden. Eksempelvis ligesom du har også i forvejen få af mine bekendte allerede anerkendt mit åbenbaring, men igår synes ærlig en psykisk syg mand, at først fornylig har jeg skrevet noget konstruktivt med en god pointe og der klikkede han modigt officielt på ´synes godt om. Flere andre har også mere og mere i vores møder rost mit budskab til dem.
|
|
|
|