annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
0 registrerede 323 gæster og 303 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

du læste åbenbart ikke hvad jeg skrev,,,

jeg skrev netop at dit udsagn var idiotisk,

selvfølgelig er kærlighed og forelskelse almen menneskelige erfaringer som begrebet og størrelsen Gud: The Two Million Year Old Self: the Imago Dei or center and totality of the psyche.


du har det medfødt, det er nøjagtig det jungiansk psykologi har bevist,,,, det findes i alle kulturer, manifester sig også før historisk tid, skriftsproget og biwellæsning


din og simon og rm - jeres socialkonstruktivisme (1)* og tabula rasa teori er fuldstændig løbet af med jer,,

I aner tilsyneladende ingenting om før teoretiske almen menneskelige erfaringer, som sorg, kærlighed og forelskelse og begrebet og størrelsen Gud os Selv: The Two Million Year Old Self: the Imago Dei or center and totality of the psyche.

du vil aldrig være disse foruden, selv en bakterie kan kende forskel på sig selv og omgivelserne,,, det er nedlagt i os som levende væsner, at vi kan være os selv, og at vi skal passe på os selv,, så Gud os Selv i højeste ønskelige potens er nedlagt i alt levende og det for at vi skal passe på ikke at få vores CENTER for os selv ødelagt, det er et indbygget jeg-du forhold vi arver og som er hardwired i vores nervesystem og biologiske organer

også derfor Gud og Guds Ånd er HEALING POWER da det beskytter os imod at få vores CENTER eller kerneselv ødelagt.



som jeg skrev kan selv en bakterie identificere (på ubevidst plan selvsagt) hvad der er den selv og hvad der er den selv fremmed, men i alle de millioner år vi har været på vej evolutionsbiologisk er vi selvfølgelig blevet bedre og bedre til at beskytte os selv, vores CENTER imod død sygdom og ødelæggelse og da vi er bevidste væsner, så kan vi endda have en religiøs kulturel diskurs om Gud:

The Two Million Year Old Self: the Imago Dei or center and totality of the psyche.



-0-0-0-0-0-

ufatteligt at vi ikke kan sætte vores positioner op overfor hinanden, det er nøjagtig samme snak år efter år,,,

I snakker bare uden at I kommer videre, stil nu jeres positioner op overfor hinanden,,,

jeg gør det hele tiden, men det at jeg er den eneste der er så systematisk og grundigt hjælper ikke noget når I andre bare snakker og pludre løs om tingene år efter år uden at komme videre,,,

hvis et menneske læste mine indlæg ville det langsomt begynde at forstå tingene, få et overblik over tingene,



(1)*:

Socialkonstruktivisme er en sociologisk retning, der arbejder med, hvordan virkeligheden i større eller mindre grad skal forstås som en social konstruktion og hvordan sproget former menneskets evne til og mulighed for at erkende verden.


dette synspunkt kan drives ud i hampen, ud i absurditeter, og de gør folk der gør det har slet ikke forstået socialkonstruktivismen, som har påpeget nogle forhold vi kritisk skal være bevidste om og ta med i vores forståelse,,,
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Nyheder fra Religion.dk