annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

alt hvad jeg skrev var på et sagligt plan

har du overhovedet læst hvad jeg skrev?

næppe, siden du kan finde admins debatregel relevant,,,

hvad er ideen med at du ikke reagerer på hvad andre skriver, men bare tosser derudad med dine egne personlige agendaer,,

har du slet ikke lyst til debat????? altså at reagere og svare intelligent på hvad andre skriver

Du har simpelthen ikke format til at indrømme at dine to indlæg, før det her indlæg jeg svarer på, var skrevet møntet på mig, som en ringeagt hvad du mener om mig,,, (hvorfor læser du ikke bare hvad jeg skriver og reagerer begavet herpå, hvorfor skal jeg finde mig i alt dit pjat gang på gang)

stop det mand!!!

PS:

jeg kan se jeg har forsvaret dig Arne overfor andre der også mente du var fyldt med uren trav, og det fortryder jeg lidt idag at jeg så meget har taget dig i forsvar,,,

idag kan jeg se at de helt sikkert har haft de samme kedelige oplevelser med dig som jeg gang på gang får at føle,,

jeg maler et maleri (skriver et begavet indlæg) og du maler det over med dine grå farver (agnostiske panteisme) ---- som om du ikke tåler et malerier og billeder (andres indlæg hvis de er i klare stærke farver og tydelige motiver) så du skal altid male disse over med din grå ensfarvethed,,,

gråt gråt gråt og ensfarvet, ja en verden uden farver og billeder, motiver,,,

dermed ødelægger du enhver debat ved at du maler alting over med din ensfarvede gråt i gråt over det hele,,,, agnostiske panteisme,,,,
Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Efter sygdom: Paven prædiker igen til p..
28/03/2024 13:19
Nyheder fra Religion.dk