annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Solopgang med flot fuldmåne
Hvem er online?
2 registrerede ABC ,(1 usynlig), 251 gæster og 33 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ABC
Emne: Re: Mening med mit liv?

Hej Arne

Det ved jeg heller ikke om jeg har længere - energien til at kaste mig ud i disse "daglige" øvelser:

https://yogicbliss.dk/

Men jeg har trænet karate i ungdommen og kan godt forstå værdien ved sådanne øvelser...løb på et tidspunkt 12 kilometer af gangen, men fik en lille skade i knæet, og kom aldrig igang med løbningen igen...det kan godt ærgre mig nu...men jeg tager tingene som de kommer...indviklet historie...men jeg ønsker det bedste for børnene...at de lever nogenlunde sunde liv...fysisk og psykisk...ikke som mig.

Men det er svært at styre alt...specielt når man er barn og ung.

Du stillede et spørgsmål...Hvad ser du som de vigtigste af Sadhguru´s kvaliteter?

Jeg er nok ikke den rette at stille sådan et spørgsmål ler Kan vi ikke sende spørgsmålet videre til HansKrist halvfuld Det går du nok ikke med til blinker Mon der er papirer nok i verden til at beskrive hans kvaliteter? Måske skulle vi sende spørgsmålet videre til Sadhguru...hvad er de vigtigste kvaliteter ved dig? Jeg kunne sige hans humor og han kunne sige noget helt andet stortchock Er humor en kvaliet hos et menneske? Kan du se hvad du har rodet mig ud i? Jeg ser bare et menneske som gerne måtte være min fader...tænk at vokse op under hans årvågne blik heart Dette er ikke en kritik af min far...min far er fyldt med kærlighed til mig og har altid forsøgt at gøre det rette...men den skarpeste kniv i skuffen er han ikke...min far er sådan her...han som skabte alt på jord skabte vel også dette bord...ja...sådan lyder det når min far har fået noget indenbords...og det er bare helt fint med mig. Her i familien er vi livsglade. Måske en vigtig kvalitet ved Sadhguru? Livsglæde?

Som du kan se her kan han også fælde en tåre:

https://www.youtube.com/watch?v=r6rxmJ86dbg

Det kan jeg også...har jeg faktisk lige gjort...men jeg er et hærdet menneske...og stiller gerne op og kæmper mod alle...vil du slå mig ihjel? Er du sindsyg? Har jeg ikke lige frelst dig? Vil du gerne møde din skaber?

https://www.youtube.com/watch?v=bYqNPe6EPaU

Jeg kunne være blevet verdensmester i alt, mere eller mindre, men jeg faldt på vejen, og det er selvfølgelig meget ærgeligt, men jeg kan ikke lade være med at se det som en mulighed...ja...du faldt...nu må du så rejse dig igen...sige undskyld og komme videre...være dig selv.

Mon du er lidt af en mystiker Arne:

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/29045/Arne_Thomsen.html#Post29045

Jeg håber du bliver inviteret hvis Sadhguru en dag kommer til Danmark - han lader til at have ret travlt, men mon ikke han ville besøge Danmark hvis folkekirken inviterede ham?

Har fået printet min opfordring ud og ikke hørt nogle indvendinger fra jer, så jeg vil dele den ud imorgen, og så har jeg vist gjort min guddommelige pligt yeah

Your friend forever

Jan
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Festival fik sjældent underskud: 'Selvf..
18/04/2024 17:00
USA og Storbritannien indfører sanktion..
18/04/2024 16:59
Tre år efter nye regler for vanvidskør..
18/04/2024 16:14
Stor kranindsats sættes i gang ved Bør..
18/04/2024 15:56
Politiet forlænger opholdsforbud
18/04/2024 15:40
Nyheder fra Religion.dk