annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 179 gæster og 24 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Her begynder og finder I min tro

Når man læser indlæggene af Hk er det indlysende at han intet 'værdisyn' har som sådan.

hvorfor skal 'man' ha et værdisyn? Skal 'man' nu ha et værdisyn?

Hvad jeg står for er vist tydeligt for enhver og hvad jeg prioriterer ligeså. Og så er det jo op til læseren selv om han/hun finder noget her af værdi.

Hk aner tilsyneladende ikke hvad debat er,... alle hans udgydelser går ud på at promovere sig selv.

Hk ønsker nok mere end alle andre debat, men ingen tør rigtig debatten med mig (se fx simon der i 10 år har sagt jeg vrøvler og misfortår det jeg siger om filosofi, og da især Heidegger, men ikke en eneste gang i de 10 år har han været i debat med mig, så ingen levende sjæl aner faktisk hvad filosofi liderlige simone mener (iøvrigt har simon ikke sagt 2 sammenhængende ord om Heideggers filosofi, han har sagt 1 ting som var direkte forkert, og siden har manden været tavs som graven)). Og nej mine udgydelser, skriverier, går ikke på at promovere mig selv, men at tydeliggøre det alternativ jeg står for og altid har stået for og udgjort på de her to debatter, religions og trosfriheds. Iøvrigt er jeg stort set den eneste der opgiver referencer, så at promovere mig selv, har bestemt ikke nogen interesse, men jeg præsenterer jer for et alternativ.


Måske er det en nåde han ikke kan se sig selv udefra

om noget jeg kan se mig selv udefra og min adfærd (debatoptræden) er vel overvejet og bevidst valgt fra min side.
Men jeg vil meget gerne debatten, men der er næsten ingen debat, deri gir jeg thomas ret. Stedet har et par pseudodebataktivister der tror de har en pointe, men det siger jo mest om dem selv, disse latterligheder som de skyder andre i skoene, der aldrig har at gøre med hvad modparten nogensinde har skrevet. Også derfor tar de aldrig kopier af hvad modparten skriver, og hvis de gør, så forholder de sig ikke til teksten her, men spinner blot videre på deres mistolkninger og mistydninger, som ikke holder ved nærmere eftersyn.

velkommen tilbage
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Polsk mand mistænkt for spionage i plot..
18/04/2024 20:12
Brand brudt ud pÃ¥ altan i Nordvest i KÃ..
18/04/2024 19:50
Ny ældrereform præsenteres i aften
18/04/2024 18:31
Dansk Erhvervs medarbejdere kan låne ko..
18/04/2024 17:39
Nye slagteri-kollegaer vækker ikke bege..
18/04/2024 17:31
Nyheder fra Religion.dk