annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15788205
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392572
Et andet syn 1998883
Åndelig Føde 1558769
Jesu ord 1530152
Galleri
BUDDHA
Hvem er online?
0 registrerede 44 gæster og 196 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Bønnen blev hørt.

Hej Treram.

Om din "bøn": "fri os fra bønnerne" vil gå i opfyldelse, ved jeg jo ikke, men jeg tvivler stærkt derpå.

Dagbladet Information meddeler i dag, at den blonde norske nordmand fra Norge, der samtidig opfatter sig som en romersk katolsk kristen tempelridder, ser det som sin opgave, at løse "den ‘islamiske kolonisering’ af Vesten, der om få årtier vil være tilendebragt".

Daniel Poohl, chefredaktør for det svenske tidsskrift Expo, citeres for: »Der er ikke tale om nazisme, men om en idéverden, der har 11. september som baggrund og har haft stor fremgang de seneste fem-ti år. Islam er fjenden, og konspirationsteorien er, at den politiske og mediemæssige elite har inviteret Vestens fjender indenfor i multikulturalismens navn.«

Det ser således ud til, at der er mange som 32 årige Anders Behring Breivik, der hader det, de kalder "multikulturalismen", hvorfor det bl.a. er nødvendigt at dræbe så mange helt unge norske socialdemokrater ("kulturelle marxister") som muligt.

Hvor mange af hans meningsfæller, der opfatter sig selv som kristne, ved jeg jo ikke, men for mig ser det ud som om, det ikke så meget er kristendom, som det er ekstremt fremmedhad/-angst, der dominerer disse ganske mange mennesker.

Hvorfra kommer dette had/denne angst fra.
Det ved jeg jo ikke, men når man tænker på vore fortidige stammesamfund helt tilbage i stenalderen, var territoriet jo livsbetingelsen, hvorfor det nødvendigvis måtte vogtes mod nabostammer.

Det er jo ikke nødvendigt i dag, hvor der er nok til alle (hvis vi ellers kunne finde ud af at fordele det ordentligt), men man kunne vel forestille sig, at det er denne stenalderkultur, der - unødigt - lever videre i dag.

Hvis dét er situationen, er det vel nok så meget fordele og ulemper ved indvandring (og udvandring) i vor tids civilisationer, vi skal se lidt mere begavet på.

M.v.h. Arne.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
06/05/2024 04:50
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Protester i Mexico efter tre surfere er ..
06/05/2024 03:51
Mindst 19 meldes dræbt i israelske angr..
06/05/2024 03:05
Danske stafetter kikser totalt i OL-kval..
06/05/2024 02:49
Helikoptere har travlt med redningsarbej..
06/05/2024 02:32
FN anklager Israel for at nægte dem hum..
05/05/2024 22:22
Nyheder fra Religion.dk