annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15708519
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383990
Et andet syn 1993248
Åndelig Føde 1530262
Jesu ord 1524789
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 469 gæster og 55 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: Dem og os

Velkommen tilbage Bogger!

Nu har du i årevis huseret helt uhæmmet på religion.dk med "din onde hvide racisme og nationalisme" og dermed lagt hindringer i vejen for den store sammensmeltning af islamisk og vestlig kultur i det multikulturelle projekt Eurabia, der bygger på fred og anti-diskrimination og hvor alle bare elsker hinanden så meget at det gør ondt.

I det store Eurabia-projekt er der ikke plads til politisk ukorrekte kritikere som ligefrem opfordrer folk til at tænke selvstændigt i stedet for at overtage myten om islam som en fredens og tolerancens religion. Som enhver efterhånden er indoktrineret til at tro, er islam en søsterreligion til kristendommen med hjemstavnsret i Europa som har ydet uvurderlige bidrag til europæisk kulturudvikling hvilket bragte os ud af vor mørke og barbariske Middelalder.

Uden islam var vi ingenting - ja vi var vist slet ikke, hvis man skal tro hærskaren af islams apologeter og nyttige idioter der har indført et rigidt fordummelsens regimente i medier og undervisning, der får de tidligere så frygtede "røde lejesvende" til at fremstå som lusede elendige amatører. Men de havde jo også kun Sovjetunionen og dets vasalstater i ryggen, mens "de grønne lejesvende" har Unionen af islamiserede europæiske stater og 1,4 mia. muslimer som støttepædagoer og backinggruppe.

Midt i mørket og dine trængsler med at udbrede sandheden om islam er der dog også et par enkelte lyspunkter. Geert Wilders Frihedsparti er i meningsmålingerne stormet frem og er nu landets største parti. At indlede straffesag mod Wilders for racistisk forhånelse af islam og erklære ham persona non grata i UK blev åbenbart opfattet som en direkte hån mod borgernes intelligens. Islams nyttige idioter har overspillet deres kort og erkendelsen af sandheden om islam er så småt ved at afløse fordummelsen blandt europas befolkninger.

Selv om vi næppe bliver uenige om ret meget betyder din tilbagevennen til denne frie debat at vi om ikke andet kan inspirere hinanden. I de seneste par måneder har aktivitetsniveauet her været omkring skindød og og jeg har da også forlagt min debatvirksomhed til primært Dr-debatten og Jihad Watch. I sidste uge droppede jeg dog Dr-debatten da den i stadig højere grad blev oversvømmet med patologiske tilfælde som trak det i forvejen lave niveau ned mod det uudholdelige.

Så jeg står også på spring til at yde nye bidrag på nærværende debat hvor mange der var udelukkede fra religion.dk eller som flygtede fra den idiotiske tendentiøse censur fandt et fristed her.

Din fremragende oversættelse af Robert Spencers "Blogging the Qu'ran" til dansk fortjener at blive lagt ind her som et referencebibliotek om islam. Selv har jeg haft megen glæde af dine anstrengelser og håber du vil fortsætte din oversættelsesvirksomhed af centrale tekster om islam.

Lad os prøve at få genoplivet debatten her så den kan blive en åndens oase midt i fordummelsens og censurens malmstrøm.

Hilsen

Ipso Facto pifter
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
28/04/2024 02:48
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
400 ton nødhjælp er på vej med skib t..
28/04/2024 09:18
Lun søndag ender i tordenvejr
28/04/2024 08:34
To personer er fundet døde i Esrum Sø
28/04/2024 08:30
Russiske journalister varetægtsfængsle..
28/04/2024 08:23
Ny portugisisk regering undsiger præsid..
28/04/2024 03:57
Nyheder fra Religion.dk