annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15682031
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381780
Et andet syn 1991457
Åndelig Føde 1523875
Jesu ord 1523274
Galleri
Efterårsjævndøgn Rødhus
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 188 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E


Det er helt i orden at afvise en fremlagt dokumentaion som utilstrækkelig til at underbygge det som hævdes, hvis afvisningen vel at mærke er sagligt begrundet.

Det er ikke nok blot helt uargumenteret at afvise noget som er velbegrundet. Noget sådant er ikke udtryk for saglig debat, men for uvederhæftig retorik eller ren chat.

Hvilket dokumentationskrav stiller du i øvrigt for at accepttere en vurdering eller påstand? Eller anderledes udtrykt: Hvilke generelle beviskrav kræver du opfyldt, før du ændrer holdning og accepterer noget som sandt, som du tidligere anså for usandsynligt eller utroværdigt?

Det er jo ingen kunst at stille dokumentationskravet til en opponent så højt, at de er principielt uopfyldelige på en internetdebat. Engang mødte jeg en sprøjs fætter, forresten en jurist, der krævede en "dokumentation som kunne holde i en retssal." Den pågældende var sikkert ramt af en arbejdsskade. ler

Ingen at mine opponenter bortset fra Kristian Pedersen har fremlagt dokumentation som henviser til originale eller politisk neutrale akademiske kilder, således som jeg har gjort. Pedersens henvisning var dog ganske perifer og underbyggede blot noget som jeg tidligere havde dokumenteret ved hjælp af et originaldokument.

Hvad er i øvrigt dine egne holdninger og vurderinger af den politiske udvikling i EF/EU siden 1973, og kan jeg forvente, at du dokumenterer dine holdninger i mindst samme omfang som jeg har dokumenteret min påstand om, at det multikulturelle samfund nu er officiel EU politik?

Eller giver du mig frihed til helt arbitrært selv at sætte dokumentationskravet, et princip som du åbenbart er tilhænger af?

I saglige diskussioner gælder et princip om reciprocitet. Man kan således ikke stille større dokumentationskrav til en opponent, end dem man selv er indstillet på at opfylde.

Foreløbig har jeg ikke set andet fra din hånd end rent retoriske påstande, som er så usammengængende, at jeg end ikke finder anledning til at forholde mig til dem.

Nu har jeg så for anden gang forklaret dig grunden til, at du ikke skal forvente svar fra undertegnede.

Hilsen

Ipso Facto pifter

Seneste indlæg
Min ”religion”
af ABC
24/04/2024 11:49
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Skattestyrelsen: Hvem ejer disse 13,6 mi..
24/04/2024 13:18
Militærheste slap fri og løb rundt i L..
24/04/2024 13:16
17-årig tiltalt for knivstik mod 13-år..
24/04/2024 12:58
Ulykke på Hirtshalsmotorvejen: Ét spor..
24/04/2024 12:14
Rute 13 ved Nørre Snede er igen åben e..
24/04/2024 11:50
Nyheder fra Religion.dk