annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15678261
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381510
Et andet syn 1991201
Jesu ord 1523116
Åndelig Føde 1522482
Galleri
Barfodsløb i bølgeskvulp
Hvem er online?
0 registrerede 192 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Lyser på vej


de falske profeter, profeterne, der er forudsagt af Jesus, være fred over ham
Problemet for nogle kristne er, at de overgiver deres sind til de gejstlige uden at tænke:
Her finder vi Kristus, der siger: Fra deres frugter kender du dem, det vil sige, du ved, at de er en løgn, hvis Messenger Mohammad var en løgner, hvad ville dens frugter og handlinger være:

1- Nægter Kristi eksistens
2- Korruption
3 - Falsk lære fører til ødelæggelse i samfundet
4- Spredningen af ​​forargelse og ruinerne af sindet for alle dem, der følger religion
5- Hans nederlag var et knusende nederlag i rejsen med at sprede islam

skete alt dette, nej, det skete ikke, men det modsatte skete med alt dette, som er respekten for vores ædle budbringer til Kristus og til Jomfru Maria, fred være med hende.

messenger Muhammad
han forbød hor, og drikker alkohol,
som kristne nu drikker,
og Paul rådede til at drikke alkohol under påskud af behandling,
Den bedste karakter kom til at forbyde denne hedenske tanke, som er brugen af ​​vin til behandling, og videnskaben kom til at bevise sandheden om, hvad Guds profet sagde


Som mine brødre i Islam sagde, og de spurgte meget, hvis Muhammed over ham, den bedste af bønner og fred, var en løgner,
Hvorfor blev han ikke dræbt i sine erobringer, og hvorfor blev religionen ikke fjernet ?????



Så islam-religionen er en religion af askese og kyskhed, Guds Budbringer nød et godt sted blandt de mest berømte stammer, nemlig Quraysh-stammen før islam, og han havde også en masse penge inden invitationen til gengæld for hans arbejde inden for handel


Men efter islam blev han udsat for den mest grusomhed i sin stamme, han blev fattig og undgik alt for Islam og muslimer og tog fuldt ansvar
Det mirakel, som Muhammed bragte, er Koranen, ja det er Koranen, og det er et mirakel, der ikke er helt tvivlsom.

det andet punkt



5. Mosebog 18:20 Ny international version (NIV)

20 Men en profet, der antager at tale i mit navn noget, jeg ikke har befalet, eller en profet, der taler i andre guderes navn, skal dræbes. ”

Og jeg stiller et spørgsmål, var Guds Sendebud og sagde: (I Jesu navn) eller sagde Jesus, eller sagde Jesus til mig?

Guds sendebud, fred være med ham, tog ikke Jesu indflydelse og magt, fred være med ham som en måde at sprede islam på. Derfor er hans lære, fred være med ham i Guds navn, den barmhjertige, den barmhjertige.

Og jeg vil stille et spørgsmål: Hvem er den løgner?

Ja, det er løgneren Paul, der kom for at undervise i Jesu navn, fred være med ham, som ikke er hans lære, og kom med andre formuleringer for andre guder, der ikke var betroet mange kristne

Konverteret til islam - everyday

https://everydayproject.dk/konverteret-til-islam-1
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
24/04/2024 00:33
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Studerende i kæmpe demonstration mod pr..
24/04/2024 04:30
Senatet vil sætte stopper for TikTok i ..
24/04/2024 04:29
Skolelærere i Tennessee må nu bære sk..
24/04/2024 03:06
Ny rekord for antallet af lastbiler med ..
24/04/2024 01:13
Ukrainsk borgmester til indbyggere: Kraf..
24/04/2024 00:52
Nyheder fra Religion.dk