annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15653468
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379763
Et andet syn 1989185
Jesu ord 1522295
Åndelig Føde 1513090
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
2 registrerede somo, ABC 311 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Rizq af Allah og Zakat


Den voldtægt af palæstinaens land og missiler fyrværkeri på Gazas befolkning




folk bliver angrebet. F16s flyver Med hver eksplosion undrer jeg mig, hvem? Hvor mange? Hvad er deres tilstand nu? Hvem er væk? Hvem er tilbage? Hvor vil det ende? Jeg ved, hvad døden smager som nu.

En anden søvnløs nat! Israerne vil ikke tillade Røde Kors i Shujayea! Og bombningerne fortsætter med ingen at hente legemet på gaden, ingen til at hjælpe de skadede. Tusindvis af familier, der går ind i Gaza City fra nord, fra øst, går væk fra den nærliggende israelske hær.



De har ikke tilladt læger at komme ind i Gaza, læger fra Malaysia, Storbritannien, Tyrkiet, mange lande. Mennesker, der følger med os, som vil stoppe blodet, lette smerten, sy de huller i vores kroppe.

17 børn, 18 kvinder, 14 ældre (hidtil) i Shujayea, blandt 60 døde. I dag slog Israels krigsmaskine sig 104; Antallet af de skadede i Gaza hidtil er 3000. Der er ingen gaze på hospitalerne, ingen smertestillende midler, ingen bedøvelse til operationen, ingen senge, ingen søvn for lægerne, ingen tavshed for de sårede.

Tilfældig beskydning og luft rammer hele Gazastriben.

Mark Regevs ord når mine utrolige ører. Jeg ser ud og ser store bjerge af tyk grå røg, den samme røg, der har slukket Gaza i de sidste 12 dage, den samme røg, der har blokeret solen og det blå Middelhavet i de sidste 24 timer. Denne talsmand for apartheid-israelske regimet berettiger dræbelsen af ​​palæstinensiske civile i Shujayea, fordi den mest "moralske" hær i verden tabte pjecer for at fortælle folk at forlade deres hjem,, så ingen Facebook, ingen Twitter, ingen mobiltelefoner, ingen måde at fortælle verden, hvad der skete med dem. Så meget teknologi, så meget kommunikation, så mange ord, så lidt handling, så lidt forandring.
En anden aften, en anden time israelsk

bombardement af Gazastriben. Vil Beit Hanoun og / eller Beit Lahia i nord se den anden massakre i aften? BBC og CNN kalder ikke, hvad der er sket et massakre ?! Hvor mange skal dræbes for at overbevise redaktørerne i London og New York for at kalde det et massakre? Hvad hvis deres børn skulle slagtes af apartheid Israel? Ville det ændre deres "neutralitet" ?!

Jødisk Rabbi: Islam er fremtidens religion - YouTube
Jewish Rabbi: Islam is religion of future - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=w9a6blduFb0

Jeg har syndet meget og har mistet min tro - Mohamed Hoblos
https://www.youtube.com/watch?v=O5sbY3RrwiM
Seneste indlæg
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Nyheder fra DR
To personer anholdt i Polen - mistænkes..
19/04/2024 10:32
Russisk bombefly er styrtet ned i eget l..
19/04/2024 09:09
Sidste år uddelte politiet næsten 4.00..
19/04/2024 08:52
Omstridt stutteri ryger på tvangsauktio..
19/04/2024 08:34
Minister annullerer besparelser på inte..
19/04/2024 08:20
Nyheder fra Religion.dk