annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
BUDDHA
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 355 gæster og 119 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 2 1 2 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17311 - 08/05/2014 12:06 Fodbold -tossernes 3. halvleg
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Ja Michael, AaB ligger nu godt til at ta det Danske Mesterskab.


Vi er igang med 3. sidste spillerunde, og AaB har vundet deres igår over FCN. Og der venter FCM et brav af en kamp på Brøndby Stadion iaften, hvor kun en sejr kan bringe dem lige i point med AaB (men grundet bedre målscore vil FCM dog i så fald stå bedre end AaB).

Derefter har FCM hjemme FCK den 11 maj (og til slut møder de Sønderjyske ude den 18 maj (Sønderjyske der er uhyggelige stærke når de kæmper om overlevelse i superligaen, hvilket de uden tvivl gør den 18 maj)).

AaB kampprogram ser på papiret lettere ud, nemlig 11 maj FC -Vestsjælland ude og den 18 maj svage AGF hjemme, der måske har udspillet deres rolle i superligaen på det tidspunkt og derfor intet har at spille for.


Se kampprogrammet, de 3 sidste runder her:

http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsResultsSeason



Hvad drejer alt det her sig om, ud over at blive Danske Mestrer, jo eventuelt at kunne kvalificere sig til Champions League's gruppespil til efteråret og de over 100 millioner kroner dette giver til klubben.

Det drejer sig også om at jeg har mine rødder i Herning (kørte for Herning Cykle Klub fx). Det drejer sig også om at jeg nu bor i Nørresundby/Aalborg. Så på den måde er jeg lidt priviligeret iår, hvor de sjællandske hold har udspillet deres rolle om det danske mesterskab såvel som at komme i Champions League gruppespillet med den økonomiske gevinst på 100 millioner kroner.


mange sportslige hilsner HansKrist

PS:

jeg ser frem til mange spændende timer her i Fodbold -tossernes 3. halvleg, med dig Michael hvor vi vil gå efter bolden/fodbolden og ikke manden.

rockon yeah tunge hvor vi vil se fodbold lige til vi segner


Der venter os:

1):

en sindsoprivende spændende afslutning på Superligaen, Det Danske Mesterskab.


2):

Champions League finalen 2013/2014 den 24 maj mellem Real Madrid og Atletico Madrid


3):

Fodbold VM fra Brasilien om godt en måneds tid.


4):

Som efterårets kvalifikationskampe til Champions League for FCM og AaB. Hvor vi selvfølgelig begge krydser fingre for at både de danske mester (hvem der så end bliver det, af AaB og FCM) og nr 2 fra superligaen, kvalificerer sig til Champions League gruppespillet og de ca 100 millioner.




ja med de 4 punkter vil jeg sige at det aldrig har været skønnere at være fodboldtosset end lige nu. Er ved at sprænges af spænding herover, går konstant rundt med en jublende lykke følelse i maven.

at kunne glædes og begejstres med folket, det forlanger Paulus af de første kristne at de skal kunne. Sekterisk hængehovede apati i forhold til omgivelserne, ville han ikke tolerere.

Mit temperament, spontanitet, begejstring og entusiasme og robuste psyke til at kunne glædes med alle mennesker, som at blive revet med i en fodboldrus, det har jeg altsammen fra Paulus.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#17319 - 09/05/2014 02:45 Re: Fodbold -tossernes 3. halvleg [Re: Hanskrist]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Så må det ligegodt ærgre dig, at FCM tabte til Brøndby idag. Men de er stadig de eneste der kan true AaB, som har vist, at de sagtens kan snuble i opløbet.

Jeg tror stadig på Real Madrid, både som spansk mester og CL.

Men på lørdag starter ishockey VM hvor Danmark ubemærket af danskerne har holdt sig i A-gruppen i årevis. En bemærkelsesværdig præstation.

I år bliver vi forstærket af en del NHL spillere. Desværre ikke Franz Nielsen, som har spillet en fantastisk sæson for New York Islanders. Man kan blive afhængig af tempoet i en ishockey kamp, som får fodbold til at virke sløvt og langsomt.

Dog ikke kampen hvor Real slog Bayern ud. Det var en fantastisk kamp. smiler

Jeg abonnerer på Viaplay. For 229 kr om måneden kan jeg se alle kampe. Fodbold, ishockey og hvad ved jeg. I øjeblikket følger jeg slutspillet i Stanley Cup.

Over and out. smiler
Top Svar Citer
#17409 - 13/05/2014 20:55 Re: Fodbold -tossernes 3. halvleg [Re: Michael]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
michael har du ønsket mig tillykke med AaB,, var hos min svigermor og svigerfar i søndags da det skete, de bor i Aalborg, så nu skal vi forhåbentligt se Champions League gruppespils kampe til efteråret, og Aalborg får måske besøg af Ronaldo eller Messi eller Zlatan, spændende bliver om de kvalificerer sig til gruppespillet og ifald hvem de trækker af modstander.


Barcelona skal møde Atletico Madrid i den sidste kamp i premiere division, og hvis Barce vinder bliver de spanske mestrer (Real Madrids rolle i den sammenhæng er udspillet),, en uafgjort som en sejr til Atletico Madrid gir dem sejren,,, hvor spændende en afslutning venter os ikke om det spanske mesterskab.

prøv lige at kigge det her link mich:

http://www.nytimes.com/interactive/2014/05/11/upsh...400000&_r=2


_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#17410 - 14/05/2014 00:18 Re: Fodbold -tossernes 3. halvleg [Re: Hanskrist]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Jo, jeg troede nu, at du var fra Herning og nu boede i Nørresundby, men tillykke da. smiler

Du har nu glemt en enkelt begivenhed i din tidligere opremsning, nemlig kampen på torsdag. Synes du, at jeg skal sætte 50 kroner på FCK?

Du siger AaB og jeg siger FCK.

Jeg siger Ahletico og du siger Barcelona. Barcelonas problem er, at de har købt Neymar samtidig med at de beholder Messi. Man kan ikke have to divaer på samme hold. (Apropos). smiler

Danmark vandt forøvrigt i dag 4-1 over Italien i Ishockey-VM, så måske de bliver i A-gruppen alligevel. Vi mangler stadig de to bedste, Franz Nielsen, som har skadet hånden og Lars Ellers, som spiller Stanley Cup.

smiler

Top Svar Citer
#17822 - 20/06/2014 20:47 Re: Fodbold -tossernes 3. halvleg [Re: Michael]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
fantastiske VM i Brasilien,,, siger jeg efter endnu en fantastisk kamp, hvor Costa Rica lige har slået Italien og Costa Rica er videre i dødens pulje imod tidligere mange gange verdensmestrer holdene England, Italien og Uruguay, og hvad gør Uruguay ved Italien på tirsdag??? Så måske fra dødens pulje det bliver Costa Rica og Uruguay der går videre, og England og Italien der ikke går videre fra gruppespillet.



Fantastiske VM i Brasilien,, hvorfor?

1):

masse af mål

2):

kampene er intense samt velspillede og oftest spændende til det sidste

3):

flotte individuelle præstationer af en lang række verdensstjerner (Van Persie; Robben; Suarez; Neymar; Messi; Th Müller etc).

4):

publikum, tilskuer og fans gør det til en stor stor euforisk rytmisk fest for hele verden i deres fantasifulde påklædning samt deres begejstring og humør (uanset om ens hold taber), det kan de der over i sydamerika, rytme og feste

5):

DR1 og TV2 dækker dette VM fantastisk op, med forspil og efterspil

6):

på Norsk og Svensk TV er de kvindelige studieværter i overtal, der kunne danmark, DR og TV2 lærer ikke så lidt.

7):

Jonna's nye 40 tommer fladskærm samsung smart tv (købt en uge før VM begyndte ;) tihi), ja så bliver billedekvaliteten ikke bedre.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 2 1 2 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Nyheder fra Religion.dk