annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15536443
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372315
Et andet syn 1980797
Jesu ord 1518396
Åndelig Føde 1465686
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 311 gæster og 51 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#27357 - 05/05/2019 12:46 Næseboerne - urfolket
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Næseboer

jeg er flyttet
jeg er blevet næseboer

ja jeg har længe tænkt på at ville flytte til næseboernes land mellem de to søer øjnene
den friske luft de dejlige vinde og ånde her,
det skønne vejr her, de skønne vejrtrækninger her
vejrtrækninger og ånde dragning fyldt med frisk luft, liflig duft og sans

indenfor i min hule i næseboerne

at være nydende flydende i trance til
i skøn hypnose og dagdrømme trance fantasier

som Freud og Jung jeg har aldrig forstået værdien af mindfulness bevidst opmærksomhed og nærvær
nej al magt til underbevidstheden, opløs opmærksomheden og bevidst nærvær
det vi behøver er fravær
hvor fraværende kan vi blive det nærværende, nuet, det der er

mennesket er sig selv i sit fravær
mennesket er blevet sig selv gennem sit fravær det nærværende
mennesket det mest religiøse fantasifulde væsen, det mest fraværende væsen
al fravær begynder gennem sanse fantasier drømme og forestillinger
al fravær foregår gennem trance fantasier og selvhypnose
i næseboernes land

som læge forstået som HEALER det første jeg lærer mine patienter er fravær
fraværets kunst,
næseboernes nydende flydende former for duftbaseret trance, fantasi og dagdrømmeri
selvhypnose hvor vi frivilligt lader os trække i næsen, verjtrække i næsen gennem duft og sans
hvor eneste bivirkning er erotiske seksuelle fantasier og dagdrømmerier

psykoanalytiker og mystiker, jungianer dybt ind i hjertet
skal vi overleve må vi grave dybt og finde nye motiver, nye arketype fantasier og forestillinger at leve vort liv på
nye motiver og motivationer (arketyper) der kommer fra vores indre underbevidsthed som længe har været fortrængt
arketyper som den hellige mand fx, den nøjsomme mand, det fraværende menneske,
det menneske der kommer fra en anden verden med nye ideer og forestillinger, motiver, motivationer, arketyper til vor tid

som læge forstået som HEALER jeg kan ikke hjælpe mennesker der ikke formår at skabe fravær
fravær til bevidstheden som er vores store problem, fravær til bevidst opmærksomhed og nærvær
fravær til mindfulness idiotien, for det eneste vi ikke skal er at være bevidste opmærksomme nærværende
gennem bevidst opmærksomhed og nærvær afskærer vi nemlig os selv fra underbevidsthedens flydende nydende flow tilstande
gennem bevidst opmærksomhed og nærvær afskærer vi os selv fra de spontane suveræne livsytringer
de spontane suveræne livsytringer så fyldt med ekstatisk flow og superfluidity, ubesværet dans og sang

har vi kontakt til underbevidstheden kan vi gennem dagdrømmeri, fantasi og motiv, visualisering, gøre det der er svært ubesværligt
det er et spørgsmål om at være motiveret, kende underbevidsthedens vores motiver, motivationer, arketyper
og sådan skal vi drømme, fantasere, visualisere og forestille os tingene ud fra vore iboende motiver, motivationer, levende arketyper
vi skal lade os arketype bestemme og motivere, vi må konsultere Jung igen, før det er for sent

Det moderne menneske lever gudsforladt, åndsforladt, det mangler arketyperne, at dets liv bliver arketypisk motiveret, det mangler, fattes, at dets liv også bliver arketypisk bestemt, præget

Vi har ikke længere nogen god forbindelse til drømmene vore, arketyperne vore, motiverne vore, motivationerne vore. Vi har ikke god forbindelse indadtil, til underbevidstheden vores.

Det moderne menneske er uden SYNER
Helt uden arketyper i øjnene, helt uden arketype forestillinger i øjnene

Det moderne menneske er uden drømme, det drømmer ikke mere sine egne drømme

Det har mistet sit drømmeliv

Som læge, forstået som HEALER det første jeg må lære mine patienter er at drømme igen, er at de får deres drømmeliv igen, fantasi og forestillingsliv igen

I skal kunne selv ellers bliver I syltet ind i andre menneskers forestillinger og I kommer til at leve andres tanker og forestillinger,

Sådan tumler det moderne menneske rundt helpsykotisk optaget af andre menneskers tanker og forestillinger. Hvorfor jeg straks må lære mennesket at tænke selv, gennem at de drømmer deres egne drømme, får fat i deres drømmeliv, arketype liv, deres motiver og motivationer, deres arketyper
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#27373 - 09/05/2019 12:07 Re: Næseboerne - urfolket [Re: Hanskrist]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
en af mine patienter vil nu helst ikke ud af den

trance coma dagdrømmelignende flow tilstand jeg har fået ham placeret i

han påstår han her har smagt himmeriget

han påstår at tilstanden er så fyldt med embryonisk nyt liv at han tror på han vil gennemgå en længere inkubations foster lignende tilstand (en Healings periode hvor han vil blive kureret for mange sygdomme), og så over tid komme fri af at skulle være så mange timer i trance coma dagdrømmende flow tilstand, og dermed blive født til nyt mere aktivt dynamisk liv igen

men lige i øjeblikket vil han gerne være i den, trance coma dagdrømmende flow tilstand, jeg har lært ham, det meste af dagen, det meste af tiden,,,

at have lært gennem selvhypnose at kunne placere sig selv i en trance coma dagdrømmende flow tilstand er det mest effektive helbredelsesmiddel vi overhovedet har kendskab til her på instituttet i Nørresundby

lægerne burde være med på sidelinjen og de ville kunne berette om mange mirakler

måske er vi mennesker født med et selvhelbredende sind der arbejder sammen med vores immunforsvar og alle fysiologiske biologiske restitutions processer.

og kontakten, den mere bevidste kontakt, til det selvhelbredende sind, foregår over den trance coma dagdrømmelignende flow tilstand, altså metoden er denne form for selvhypnose hvor vi synker dybt ind i, ned i, underbevidstheden, eller ned i det ubevidste, det biologiske

et dyk er nok til at igangsætte en positiv helbredelsesproces

men hvorfor nøjes med et dyk, hvorfor ikke gøre det til en daglig praksis. Psykoanalysens svar og alternativ til mindfulness. Det stinker af Jung,, selvfølgelig gør det det, og vi er ham så taknemlig og står i den største gæld til manden.

underbevidsthedens ressourcer er uopdagede, men med den her omtalte selvhypnose, trance coma dagdrømmelignende flow tilstand
vi har nu udviklet en metode til at få forbindelse til disse underbevidsthedens ressourcer,,, især healings power,

den dagdrømmende flow tilstand der altid organisk opstår i forbindelse denne selvhypnotiske trance coma tilstand, vil åbenbare vore motiver og motivationer (arketyper)

nemlig er alle mennesker motiverede, der er en mening, vores liv er meningsfyldt, når vi lær vore iboende motiver og motivationer, arketyper, at kende,,, her finder vi vores indre medfødte kald og bestemmelse, gennem altså det der motiverer os, de motiver og motivationer, arketyper, der er nedlagt i hver enkelt af os,, altså vore anlæg, evner og hvor vore interesser og engagement naturligt vil være her i livet,,, der hvor vi har vore talenter

også i ovennævnte forhold vi har at Jungiansk vel gennemført terapi altid medførte, medfører, stor kreativitet, noget vi fx slet ikke ser indenfor mindfulness bevægelsen,,,

og da det er på frugterne vi skal kendes, så må vi diskvalificere mindfulness pga at det ikke medfører øget kreativitet og selvbestemmelse, autonomi og originalitet

noget vi altid finder hos Paulus og Jung, ja den urkristne paulinske vesterlandske spiritualitet er kendetegnet ved disse forhold,, selv Tillich siger at vi skal kende ånderne på deres frugter,, om det afføder fornyet kreativitet, øget virkelyst og selvbestemmelse og meningsfylde

underbevidstheden vil os det godt,, som Jung har fundet ud af det, og Paulus mener jeg udtrykker det således, "er Gud for os hvem kan da være imod os", alting samvirker til gode for dem som elsker Gud,,,

vi må altså ikke blive fremmedgjorte overfor os selv, uanset Sartre's mange stærke rigtige erkendelser, så findes der essentielle forhold som også skal spille ind i hvordan vi udformer vores eksistens, klare os i eksistensen

det er en kendt sag idag (indenfor pædagogik og genetik fx) at essentielle forhold, iboende potentialer, ofte kun aktiveres gennem en modig aktiv kreativ eksistentiel indsats fra vores side,,,

men altså også gennem vores metode her på instituttet, gennem den selvhypnotiske trance coma dagdrømmelignende flow tilstand,, hvilket er den kvindelige, eller feminine, adgang, til vores essens, iboende potentialer,,,

den mere aktive maskuline er fx at gå til sang og/eller dans, eller et sejler kursus, med søfartsbevis og derefter måske sejle jorden rundt,,, mindre kan selvfølgelig også gøre det, som fx at lære at stå på paddleboard som er det vores ældre mand her på instituttet har tænkt sig at gøre,,,

-0-0-0-0-

egenomsorgs intelligens, den gode kontakt vi har til det selvhelbredende sind der er koblet op på vores immunforsvar og vore fysiologiske restitutions processer, anabolisme også mmm

er egentlig det Gud dækker over som vores læge, HEALER

arketypen HEALER er levendegjort og legemliggjort i mennesket Jesus, den arketype der stærkest kendetegner inkarnationsmysteriet omkring Jesus,,

hvis vi ikke forbinder Jesus Kristus med HEALING først og fremmest, så har vi ikke fattet en dyt af kristendommen,, det er det mest centrale af alt

som kristne har vi ikke nogen gudstro udenom vores KRISTUS-tro, KRISTUS som GUDS ÅNDS HEALING POWER ind i verden

KRISTUS = HEALING - dette at gøre os hele (helbrede os) og raske igen

igennem KRISTUS har vi adgang til en HEALING POWER og KRAFT der både helbreder os og sætter os op over sygdom, vi behøver ikke gå ind på og med på sygdom, vi har ret til at afvise den mulighed,, sygdom er altid en mulighed,,, og der er mange gevinster forbundet hermed som Freud og Tillich fik øje på det, og den sidste gav os en grundig eksistentiel analyse af hvorfor så mange mennesker vælger sygdom til, og ikke vil af med den/det igen
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
International domstol beordrer Israel at..
28/03/2024 17:51
Pingvinerne i Guldborgsund Zoo har fået..
28/03/2024 17:33
Sam Bankman-Fried får 25 års fængsel ..
28/03/2024 17:08
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Nyheder fra Religion.dk