annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
0 registrerede 110 gæster og 140 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 2 1 2 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43645 - 25/05/2024 02:10 Adskille stat og kirke?
Anonym
Uregistreret

Arne har fjernet mine seneste ellers relevant emne om (men kritik imod hans ligesom her gentagelser - Jeg har engang mødet profiler angående det samme indhold-måske Arne igen bare sletter Ordet...), hvor en kristen gammel mand kaldte mig for ligesindet men nok, fordi vi begge to har som favoritbog Biblen tilfælles. Tiltrods for vores i timevis nogle på det seneste samtaler positivt, så er jeg ikke kristen. Han accepterede, at jeg Er den, jer. Hvor Jesus henviste til de jødiske skrifter, så jeg istedet referer til Biblen.

Om tro-ytringsfrihed en kristen bekendt viser et links ´plakat´ ord om, at man bør ikke tie stille imod uretfærdighed. Jeg kommenterer blandt andet, at jovist hvor jeg altså derfor stadig nok umenneskeligt igennem mange år uden folk og deres ting men ved medmenneskelighed med Helligånden lignende Guddommen, frelserskikkelser, frihedskæmpere og helte. Senere på dagen i TV ser jeg måske ikke-tilfældigt på en af kanalerne om ´tal (sig´) vedrørende anden verdenskrig og oprøret for menneskerettigheder i 1970érne: "Den som tier er medskyldig." Og dog ikke helt sådan fordi de onde styrer med folkets frygt ligesom ligesom dyr. tunge
#43646 - 25/05/2024 05:29 Re: Adskille stat og kirke? [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Foresten kender jeg en voksen psykisk udviklingshæmmet (retarderet), som ikke fatter forskellen mellem GT og NT og han falder i søvn til gudstjenester, men han udnytter i hans hjem lignende en kommunal bo-støtte kirkens private velgørenhed = åndssvagt idiotisk hykleri uvidenhed, synes jeg - Han har derfor ubevidst ´valgt´at betale penge til en frikirke.

CENSUR VERSUS ORDET OM ENDNU MØRKE ELLER LYSE GENTAGELSER OG FORANDRINGER

Historiens gang har bevist, at til tider har et individ og minoriteten udtrykt det gode imod flertallet dårligdoms uvidenhed, hvilket kræver fysisk/psykisk ´styrke´ helst helligt fredelig - et psykologisk sundt ego = stærkt jeg med højt selvværd og dog netop ikke ligesom selvhøjtidelighed - Eksempelvis var min ydmyget undertrykt nedtur mulighed for opstandelsen, altså optur ophøjelsen men som om os lighed og enhed med alt.

Jeg oplever profiler, som ligesom i massemedier bare sletter især min kontroversielle kritik og relateret budskaber indhold for et fællesskabs hygge uden hvad/hvem befolkningens ego ikke kan li, hvor skidt skjules uden mulighed for afsløring. Dette tjener kun deres egen fornøjelse og nydelser. De dermed redigerer ligesom ved et eller andet antal både trosretningers og politiske sider uden folkets magt, myndighed og medbestemmelse. P.t. nyhederne opfører sig gudløst. Selvfølgeligt bør man forstandig med både godt nok følelser (´hjerte)´ og fornuft (rationel) rigtigt fjerne ting fra forkerte modstandere.

Moses var ikke en ægte israelit også kom Jødedommen. Jesus var ikke en rigtig jøde også kom Kristendommen. Jeg er heller ikke en virkelig kristen også kommer Guddommens rige som den, jeg er. Lad os samarbejde åndeligt på den måde med forenet vilje som et, tak...

En kristen gammel mand kaldte mig for ligesindet men nok, fordi vi begge to har som favoritbog Biblen tilfælles. Tiltrods for vores i timevis nogle på det seneste samtaler positivt, så er jeg ikke kristen. Han accepterede, at ´jeg Er´. Hvor Jesus henviste til de jødiske skrifter, så jeg istedet referer til Biblen. Nyformationen erstatter gradvist forvandlende ikke-tro og religion til istedet spirituel selvbevidsthed men også som en del af idag et menneskeligt og kulturelt kvantespring, hvor derfor tilmed visse fagligt teoribøger fra det gamle udfordres på en ny måde om det eksistentielle.

Kommunikation og social adfærd afvigende fra idag normerne? Hemmeligheder er ikke som jeg, fordi sandfærdigt ærlig jeg sker som oplysning. Om tro-ytringsfrihed en kristen bekendt viser et links ´plakat´ ord om, at man bør ikke tie stille imod uretfærdighed. Jeg kommenterer blandt andet, at jovist hvor jeg altså derfor stadig nok lever igennem mange års umenneskelig modgang uden folk og deres ting sådan men ved medmenneskelighed med Helligånden lignende Guddommens ´overmenneskelige´ væren. Således jeg ikke er alene. Ligesom frelserskikkelser, frihedskæmpere, helte og mønsterbrydere kæmper jeg derfor ikke instinktivt egoistisk for kun min egen overlevelse, hvor jeg istedet ønsker medgang sammen med jer. Senere på dagen i TV ser jeg måske ikke-tilfældigt på en af kanalerne om ´tal (sig´) vedrørende anden verdenskrig og oprøret for menneskerettigheder i 1970érne: "Den som tier er medskyldig." Og dog ikke helt sådan fordi de onde styrer med folkets frygt ligesom dyr. Faktisk lokker sekter psykisk manipulerende mod især desperate utrygt ensom socialt udsatte med deres åndssvagt samvær.

Mindre behov ting eksempelvis telefonens skærm og mere åndeligt syn. Jeg anbefaler (ikke befaler) igen inklusiv imod grådighed og for meget begær, fordi kriges forurening svineri ved risiko for pandemi også, overbefolkning og overforbrug heller ikke gavner naturen, at generelt i vågner op!
#43647 - 25/05/2024 05:55 Re: Adskille stat og kirke? [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

p.s.

En reality casestory: Om ham den psykisk med mangel på ånd i Facebook chat, han praler med, at han lige har kysset med en kvinde og et eller andet seksuelt (i byens derfor fristende natteliv), hvor jeg kommenterer: "Hvis du er fuld, så forstår du endnu mindre end som sædvanligt vel ikke din igen ikke-kristen opførsel. Paulus Apostlen kritiserede for meget alkohol til ´udskejelser´. Ja, tillykke ligesom M´s scoring i byen om natten, hvor i misbruger en fuld dermed ´dum idiotisk´ kvinde, som ikke fatter nok sådan ligesom et dyr og doping. Lad mig være i fred - og fredeligt ønsker jeg dig et godt liv.
Ja, du fik jo også engang vistnok et kyssesår på munden i byen på et diskotek fra en anden ung kvinde, tillykke.
Jeg er ikke kristen, så vi er ikke ligesindet, men som sagt lev som, du vil selv sådan uden mig!
Men, jeg håber, at du ikke får ballade på eksempelvis et morgenværtshus osv.
Næstekærlig hilsen mig.
J (en sexet kvinde) forsøgte at udnytte mig om penge til druk, hvilket jeg gennemskuede, så betal ikke kvinden til en masse alkohol, fordi så bliver du jo bare fattigere-Du har altså ikke økonomisk (penge) nok. Du samler jo flasker og arbejder for madudbringning, så...
Jeg kan ikke være sammen med dig mere, men jeg har ret til at være væk fra både du og andre!
Men jeg ønsker dig lykke."
#43648 - 25/05/2024 06:06 Re: Adskille stat og kirke? [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

p.s.
Jeg poster jer gerne den samlet nyeste version af emnet, hvis man beder mig om dette vedrørende mine seneste skriverier her.

Om ham med lavere IQ mand: Han udnytter i hans hjem lignende en kommunal bo-støtte kirkens private velgørenhed, hvor de kristne vistnok bedre har personligt mere tid til tingene end det offentlige system = åndssvagt idiotisk hykleri uvidenhed, synes jeg - Han har derfor ubevidst ´valgt´ at betale penge til en frikirke.
#43649 - 25/05/2024 06:57 Re: Adskille stat og kirke? [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Hej Arne og Tikka om ´mit´ relevante emne:

CENSUR VERSUS ORDET OM ENDNU MØRKE ELLER LYSE GENTAGELSER OG FORANDRINGER

Historiens gang har bevist, at til tider har et individ og minoriteten udtrykt det gode imod flertallet dårligdoms uvidenhed, hvilket kræver fysisk/psykisk ´styrke´ helst helligt fredelig - et psykologisk sundt ego = stærkt jeg med højt selvværd og dog netop ikke ligesom selvhøjtidelighed - Eksempelvis var min ydmyget undertrykt nedtur mulighed for opstandelsen, altså optur ophøjelsen men som om os lighed og enhed med alt.

Jeg oplever profiler, som ligesom i massemedier bare sletter især min kontroversielle kritik og relateret budskaber indhold for et fællesskabs hygge uden hvad/hvem befolkningens ego ikke kan li, hvor skidt skjules uden mulighed for afsløring. Dette tjener kun deres egen fornøjelse og nydelser. De dermed redigerer ligesom ved et eller andet antal både trosretningers og politiske sider uden folkets magt, myndighed og medbestemmelse. P.t. nyhederne opfører sig gudløst. Selvfølgeligt bør man forstandig med både godt nok følelser (´hjerte)´ og fornuft (rationel) rigtigt fjerne ting fra forkerte modstandere.
Moses var ikke en ægte israelit også kom Jødedommen. Jesus var ikke en rigtig jøde også kom Kristendommen. Jeg er heller ikke en virkelig kristen også kommer Guddommens rige som den, jeg er. Lad os samarbejde åndeligt på den måde med forenet vilje som et, tak...

En kristen gammel mand kaldte mig for ligesindet men nok, fordi vi begge to har som favoritbog Biblen tilfælles. Tiltrods for vores i timevis nogle på det seneste samtaler positivt, så er jeg ikke kristen. Han accepterede, at ´jeg Er´. Hvor Jesus henviste til de jødiske skrifter, så jeg istedet refererer til Biblen. Nyformationen erstatter gradvist forvandlende ikke-tro og religion til istedet spirituel selvbevidsthed men også som en del af idag et menneskeligt og kulturelt kvantespring, hvor derfor tilmed visse fagligt teoribøger fra det gamle udfordres på en ny måde om det eksistentielle.
Kommunikation og social adfærd afvigende fra idag normerne?
Hemmeligheder er ikke som jeg, fordi sandfærdigt ærlig jeg sker som oplysning. Om tro-ytringsfrihed en kristen bekendt viser et links ´plakat´ ord om, at man bør ikke tie stille imod uretfærdighed. Jeg kommenterer blandt andet, at jovist hvor jeg altså derfor stadig nok lever igennem mange års umenneskelig modgang uden folk og deres ting sådan men ved medmenneskelighed med Helligånden lignende Guddommens ´overmenneskelige´ væren. Således jeg ikke er alene. Ligesom frelserskikkelser, frihedskæmpere, helte og mønsterbrydere kæmper jeg derfor ikke instinktivt egoistisk for kun min egen overlevelse, hvor jeg istedet ønsker medgang sammen med jer. Senere på dagen i TV ser jeg måske ikke-tilfældigt på en af kanalerne om ´tal (sig´) vedrørende anden verdenskrig og oprøret for menneskerettigheder i 1970érne: "Den som tier er medskyldig." Og dog ikke helt sådan fordi de onde styrer med folkets frygt ligesom dyr. Faktisk lokker sekter psykisk manipulerende mod især desperate utrygt ensom socialt udsatte med deres åndssvagt samvær. Desuden kender jeg en voksen psykisk udviklingshæmmet (retarderet), som ikke fatter forskellen mellem GT og NT og han falder i søvn til gudstjenester, men han udnytter i hans hjem lignende en kommunal bo-støtte kirkens private velgørenhed, hvor de kristne vistnok bedre har personligt mere tid til tingene end det offentlige system = tosset idiotisk hykleri uvidenhed, synes jeg - Han har derfor ubevidst ´valgt´ at betale penge til en frikirke.
En reality casestory om ham den psykisk med mangel på ånd i Facebook chat: Han praler med, at han lige har kysset med en kvinde og et eller andet seksuelt (i byens derfor fristende natteliv), hvor jeg kommenterer: "Hvis du er fuld, så forstår du endnu mindre end som sædvanligt vel ikke din igen ikke-kristen opførsel. Paulus Apostlen kritiserede for meget alkohol til ´udskejelser´. Ja, tillykke ligesom M´s scoring i byen om natten, hvor i misbruger en fuld dermed ´dum´ kvinde, som ikke fatter nok sådan ligesom et dyr og doping. Lad mig være i fred - og fredeligt ønsker jeg dig et godt liv.
Ja, du fik jo også engang vistnok et kyssesår på munden i byen på et diskotek fra en anden ung kvinde, tillykke.
Jeg er ikke kristen, så vi er ikke ligesindet, men som sagt lev som, du vil selv sådan uden mig!
Men, jeg håber, at du ikke får ballade på eksempelvis et morgenværtshus osv.
Næstekærlig hilsen mig.
J (en sexet kvinde) forsøgte at udnytte mig om penge til druk, hvilket jeg gennemskuede, så betal ikke kvinden til en masse alkohol, fordi så bliver du jo bare fattigere-Du har altså ikke økonomisk (penge) nok. Du samler jo flasker og arbejder for madudbringning, så...
Jeg kan ikke være sammen med dig mere, men jeg har ret til at være væk fra både du og andre!
Men jeg ønsker dig lykke."

Mindre behov ting eksempelvis telefonens skærm og mere åndeligt syn. Jeg anbefaler (ikke befaler) igen inklusiv imod grådighed og for meget begær, fordi kriges forurening svineri ved risiko for pandemi også, overbefolkning og overforbrug heller ikke gavner naturen, at generelt i vågner op!
annonce
Side 1 af 2 1 2 >

Seneste indlæg
Misforståelsen
af somo
18/10/2025 09:00
Egen tro - og andres
af Anonym
08/10/2025 19:03
Godmorgen og god dag
af Hanskrist
05/10/2025 12:26
Dumme svin
af Hanskrist
10/09/2025 10:25
Lys
af Hanskrist
06/09/2025 11:11
Nyheder fra DR
USA dræber seks formodede medlemmer af ..
24/10/2025 16:04
Inflationen i USA stiger en smule
24/10/2025 14:44
Lang kø på Fynske Motorvej efter vejpr..
24/10/2025 14:37
Forsvundet Picasso-maleri dukket op i Ma..
24/10/2025 14:35
Eksplosion på togstation i Ukraine
24/10/2025 14:24
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Kurt Strand: Der er større minkskandale..
24/10/2025 14:00
5 stjerner: Denne bog burde være obliga..
24/10/2025 14:00
Advokat om afvisning af muslimsk mand: M..
24/10/2025 13:35
Ny rapport: Psykologhjælp hjælper på ..
24/10/2025 13:00
USA's inflation når højeste niveau sid..
24/10/2025 12:55