annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 179 gæster og 24 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#4633 - 22/09/2008 23:36 ASMAA ABDOL HAMID TALER VOLLSMOSEIMAMER MIDT IMOD!
Ilskov-Jensen Offline
ny
Registeret: 22/04/2008
Indlæg: 39

På Informations Internetdebat har der i nogle dage raset en heftig debat for og imod retspluralisme, bl.a. med udgangspunkt af journalisten Marchen Neel Gjertsens afsløring af en sag med en pædofilimistænkt dansk/palæstinenser fra Vollsmose, som endte med at blive frikendt af en uautoriseret domstol bestående af imamer og indflydelsesrige mænd fra Odensebydelen, hvorefter områdets beboere fik besked på at trække politianmeldelserne imod manden for seksuelle overgreb tilbage, samt ophøre med at tilsvine mandens gode navn og rygte. (Link: http://www.information.dk/166269).

Det har været mig en glæde at kunne konstatere, at langt de fleste radikale og erklæret venstreorienterede debattører på Ingormationsdebatten har været enige om at tage afstand fra "parallelle retsordner"; men så meget des mere forstemmende har det været at måtte læse de relativt få; men tydeligvis så meget des mere hadefulde og desperate "sidste dages politiske korrektes" forsøg på at bagatellisere fremvæksten af uofficielle eller officielle (som ovre i Storbritannien) sharia-domstole, bl.a. med hårrejsende insinuationer om, at Informations-journalisten Marchen Neel Gjertsen er en "hvid racist", som kun er ude på at miskreditere Vollsmoses imamer, der kategorisk har benægtet ethvert kendskab til pædofili-sagen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Her til aften tager så selveste ASMAA ABDOL HAMID bladet fra munden, idet hun under overskriften: "IMAMERNE ER GÅET LANGT OVER STREGEN" uforbeholdent bekræfter Marchen Neel Gjertsens oplysninger (og tilføjer at der har været flere lignende sager), og dermed modigt og ubarmhjertigt trækker tæppet væk under imamernes løgne og de "politisk over-korrektes" hykleri, samtidig med at hun understreger alle danske borgeres - også de muslimskes - pligt til at indordne sig under de danske love.

(Link: http://www.information.dk/166474).

Ovenstående er det væsentlige.

Hvis nogle af jer skulle have lyst til at læse, hvad jeg har svaret Asmaa Abdol Hamid ovre på Information, følger det i kopi her:

---------------------------------------------------------------------------------------------------

BRAVO, ASMAA ABDOL HAMID!!!

Den dag kommer forhåbentlig for os alle (i hvert fald for de af os, som ikke er forblændede af had og fordomme), hvor vi føler en så høj grad af sympati og respekt for en politisk modstander, at man har lyst til at trykke hende i hånden...!

Den følelse nærer jeg i skrivende stund over for Asmaa Abdol Hamid, omend jeg i respekt for hendes tros-betingede vægring mod at udveksle håndtryk med mennesker af det modsatte køn naturligvis ikke kunne drømme om at række hånden frem imod hende, hvis eller når jeg møder hende.

Jeg må blankt indrømme, at Asmaa Abdol Hamids umisforståelige - og ikke mindst MODIGE - støtteerklæring til demokratiet og dets menneskeskabte love gør indtryk på mig, og jeg må sige at jeg er glad for, at jeg hører til blandt de af hendes politiske modstandere, der altid har forfægtet hendes ret til at tale fra Folketingets talerstol iført sit Danmarksberømte tørklæde, hvis hun opnår at blive valgt for Enhedslisten. (For i et demokrati er det alene VÆLGERNES opgave at bestemme, hvem der er værdige til at tale i Parlamentet, og hvem der ikke er).

Asmaa Abdol Hamid demonstrerer stor sandhedskærlighed og mod, når hun uforfærdet tør modsige Vollsmoseimamernes benægtelse af, at den omdiskuterede sag med den pædofilimistænkte Vollsmoseborger, som imamerne efter et stormøde blandt bydelens muslimer frikendte, har fundet sted.

På trods af, at visse politiske ekstremist-provokatører på den mest nedrige vis ikke gik af vejen for at kaste smudsige mistanker på den unge kvindelige journalist, som bragte den for nogle mennesker ubehagelige nyhed om eksistensen af en uofficiel parallel retsorden i Vollsmose, lod Asmaa Abdol Hamid sig ikke friste til enten at tie stille, eller hyle med i de "politisk korrektes" forargelseskor:

HUN vidste hvad sandheden var, og hun har afsløret løgnen!

Jeg ved ikke, om du, Asmaa Abdol Hamid, læser dette; men hvis du gør, så GID GUD MÅ VÆRE MED DIG!!!

Og det er vel at mærke sagt af en troende til en anden troende!


Venlig hilsen Henrik Ilskov-Jensen
Top Svar Citer
#4636 - 22/09/2008 23:56 Re: ASMAA ABDOL HAMID TALER VOLLSMOSEIMAMER MIDT I [Re: Ilskov-Jensen]
musiker Offline
ny
Registeret: 17/09/2008
Indlæg: 33
Til Henrik Ilskov-Jensen

Tak for et behjertet indlæg.

Her viser du dig som en debattens gentleman!

Top Svar Citer
#4647 - 23/09/2008 05:29 Re: ASMAA ABDOL HAMID TALER VOLLSMOSEIMAMER MIDT IMOD! [Re: Ilskov-Jensen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
BRAVO, HENRIK.

Som du ved, deler vi de fleste synspunkter på den muslimske indvandring, specielt at situationen er langt mere kompliceret, end den offentlige debat lader formode.

Fordomme skal bekæmpes på begge sider hegnet, hvis vi skal gøre os håb om at løse problemerne. Her taler du også på mine og andre moderate ateisters vegne.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
annonce


Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Polsk mand mistænkt for spionage i plot..
18/04/2024 20:12
Brand brudt ud pÃ¥ altan i Nordvest i KÃ..
18/04/2024 19:50
Ny ældrereform præsenteres i aften
18/04/2024 18:31
Dansk Erhvervs medarbejdere kan låne ko..
18/04/2024 17:39
Nye slagteri-kollegaer vækker ikke bege..
18/04/2024 17:31
Nyheder fra Religion.dk