annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15682031
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381780
Et andet syn 1991457
Åndelig Føde 1523875
Jesu ord 1523274
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
1 registreret ABC 194 gæster og 167 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 52 af 80 < 1 2 ... 50 51 52 53 54 ... 79 80 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#9969 - 31/08/2010 23:14 Re: Et andet syn [Re: Simon]
Anonym
Uregistreret

"Det er her du knækker sammen."

- Sådan en udtalelse viser med al tydelighed, hvem det i virkeligheden er, der knækker ;)

"Dine betragtninger om "sandheden" hvad din pers. angår, er netop uinteressant for debattens tema."

- Jeres løgne om debattens personer er, hvad der i sandhed er uinteressante. Afvisningerne af jeres løgne er snarere en selvfølge.

"Nu må du vise at du ér en voksen mand, og forstå at du må forholde dig til det tema der debatteres."

- Hvis du bare erkendte vigtigheden af dette selv, ville du for længst være stoppet med at debattere mig og have underbygget de postulater, som du konstant fremmer.

"Og hvis du intet interessant har at tilføje til hvad der allerede ér skrevet, så er det uden mening at du vedvarende sidder og snakker om dig selv!"

- I utallige indlæg har det udelukkende været dig, der vedblivende er blevet ved med at ævle om mig. Se hellere at holde dig på sporet og få besvaret de spørgsmål, du er blevet stillet omkring dine postulater og antagelser om, hvad andre måtte mene. Hold dig også på sporet, hvad angår brugen af begreber - dine forsøg på at manipulere 'guddommelig' til 'guder' og senere til 'guddommeligheder' er blevet opdaget. Og indtil videre kan vi kun fnise.

Vis os så hvad du reelt har at byde på ;)

engel
Top Svar Citer
#9970 - 01/09/2010 02:30 Re: Et andet syn [Re: Anonym]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Jeg skrev: Det er her du knækker sammen. Dine betragtninger om "sandheden" hvad din pers. angår, er netop uinteressant for debattens tema".

- Du Skriver: "Sådan en udtalelse viser med al tydelighed, hvem det i virkeligheden er, der knækker".

- Næh nej du, du tager igen så ganske fejl. Der er væsentlig forskel på at VÆRE interessant og TRO man er det. Og du er den der her på debatten tror dine personlige tragedier ud i kommunikation er interessant som tema, men det er langt fra tilfældet.

Du blev gennemskuet på religion.dk og er blevet det her - det er derfor du har så travlt med at vise os alle samme dine mange følelser for Ole m.f. Havde du været en voksen mand med lidt styr på dit sind, havde du netop ikke siddet og skabt dig på denne barnagtige måde - tænk engang over det..."den store skakspiller", osv.osv. Nu må du slutte, nu har vi set du ka'...vis os nu du også ka' holde op igen. Hold dig til at debattere meningsindholdet og ikke personer bag! Tak for pludren du...

mvh
Simon
Top Svar Citer
#9971 - 01/09/2010 10:21 Re: Et andet syn [Re: Simon]
Anonym
Uregistreret

"Der er væsentlig forskel på at VÆRE interessant og TRO man er det."

- Så er vi vist tilbage til dine formodninger om, hvad andre debattører måtte tro og mene... det er her, du skal være lidt selvkritisk, Simon blinker

"Og du er den der her på debatten tror dine personlige tragedier ud i kommunikation"

- Personlige tragedier? Se nu at få slukket for den projektor, Simon ler Dine besynderlige antagelser om, at de mennesker, du ikke er på bølgelængde med, har personlige tragedier, er ynkværdige smiler

"Du blev gennemskuet på religion.dk"

- Det er DIG, der blev kylet ud med hoved og røv forrest, Simon, ikke mig. Tænk lidt over hvorfor du blev smidt på porten. Du skal se, der er nok en god grund blinker

"det er derfor du har så travlt med at vise os alle samme dine mange følelser for Ole"

- 'Følelser for Ole'? Enten har du et problem med at kommunikere klart, eller også har du nogle ret så besynderlige og ikke-underbyggede ideer i dit forvirrede hovede. Det eneste, jeg sørger for angående Ole, er at tilbagevise hans løgne - hvad enten de går på andre debattører eller diverse emner.

"tænk engang over det..."den store skakspiller", osv.osv."

- Og det er så her, at vi er tilbage til dine læggen ord i munden på dine meddebattører. Der er intet at tænke over, for jeg har ikke kaldt mig selv sådan. Bliv lidt kritisk over for den kommunikation, du dyrker i dit forhold til andre mennesker - den kunne bruge en opstrammer ler

...Og hvis du så ellers gider at holde dig til emnet frem for at debattere mig... blinker
Top Svar Citer
#9972 - 01/09/2010 13:44 Re: Et andet syn [Re: Anonym]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Psst!

Det er tydeligt for enhver du nærmest er forblændet, ja forelsket, men du og alle dine følelser er stadig ikke et interessant tema.

mvh
Simon
Top Svar Citer
#9973 - 01/09/2010 16:40 Re: Et andet syn [Re: Simon]
Anonym
Uregistreret

"Det er tydeligt for enhver du nærmest er forblændet, ja forelsket, men du og alle dine følelser er stadig ikke et interessant tema."

- Det er tydeligt, at når du bliver stillet kritiske spørgsmål til din begrebsbrug i din diskussion med Arne, så vælger du at tale om den, der stiller dig spørgsmålene. Dine konstante påstande om følelser, viser kun dine egne følelser blinker Du har valgt at tale om mig i samtlige af dine seneste indlæg, hvilket jeg finder temmelig creepy (og jeg vil gerne have mig det frabedt - det samme gælder de løgne, som jeg selvfølgelig afviser, også selv om du fortolker den selvfølgelige afvisning af løgne om ens person som en form for narcissisme).

Få styr på dig selv, Simon smiler
Derefter kan du se kritisk på din kommunikation med Arne, der også endte med (som altid), at du går efter manden, ikke bolden... alt sammen hører til det tema, som fik kylet dig ud af kristelig dagblads debatside (tænk lidt over hvorfor redaktionen til sidst måtte udelukke dig).

engel
Top Svar Citer
annonce
Side 52 af 80 < 1 2 ... 50 51 52 53 54 ... 79 80 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Min ”religion”
af ABC
24/04/2024 11:49
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Ulykke på Hirtshalsmotorvejen: Ét spor..
24/04/2024 12:14
Rute 13 ved Nørre Snede er igen åben e..
24/04/2024 11:50
Russisk viceminister varetægtsfængslet..
24/04/2024 11:39
Populær plante i danskernes have frarå..
24/04/2024 11:35
På trods af kinesisk spionagesag vil ty..
24/04/2024 11:00
Nyheder fra Religion.dk