#7987 - 19/11/2009 19:23
Re: AFSLUTNINGSDEBAT.
[Re: ole bjørn]
|
|
|
Ole,
Jeg håber, at du vil overvinde din paranoia omkring denne "Thomas", som tydeligvis forfølger dig i dine vågne mareridt.
Jeg glæder mig endnu engang over, at debatten vil blive renset for dine hadefulde og nedladende indlæg og din selvros, men håber samtidig på at denne ro også gavner dig selv.
Nogle af dine 10 råd kan du jo så selv prøve at efterleve frem for at skabe projiceringer.
Jeg ønsker dig det bedste.
|
|
|
|
|
|
|
#7988 - 19/11/2009 19:23
|
bor her
|
Registeret: 31/03/2008
|
|
"Held og lykke selv med dine studier." Tak, et par år igen, og så er jeg færdig og står til rådighed på arbejdsmarkedet!
|
|
|
|
|
#7989 - 19/11/2009 19:34
[Re: Anonym]
|
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
|
|
Du narrer ingen Thomas..øh..hvem? Jeg kan spore dit kunstige sprog og dit hykleri i selv korte kommentarer fra dig. Men efter du "talte over dig" og begyndte at præke urevangelium og vegetarisme, må det være klart for selv den mest tungnemme. Drik ikke Jesus ord, Thomas, for dit hykleri kløjs i dem. Drik i stedet mine ord og bliv klogere Thomas, drik, drik, drik!
|
|
|
|
|
|
|
#7990 - 19/11/2009 19:39
|
|
|
Ole,
Igen viser du dit sande væsen - som i alle dine indlæg. Nedladende og et forsøg på at virke bedrevidende. Det er synd, at dine smilier er så akavet placeret... nemlig i et indlæg hvor du med gaspedalen i bund endnu engang afslører din paranoia og dine mareridts-følelser over dette genfærd til en eller anden Thomas, som stadig forfølger dig i dine tanker.
Jeg er sikker på, at der findes flere vegetarer ud over denne Thomas. Mon dog ikke?!
Men endnu engang: Jeg ønsker dig virkelig det bedste. Fred i sindet og personlig udvikling. Få ro på, Ole. Og få et smil på læben. - Et ægte et vel at mærke.
|
|
|
|
|
|
|
#7992 - 19/11/2009 19:57
|
|
|
|
DIT sande væsen, Thomas smædeskriver, viser sig i disse indlæg, som er totalt i modstrid med din hykleriske tale om kærlighed og tilgivelse og Jesus ord. Du kan ikke snakke dig uden om dine mange smædeskrivelser, som ikke bare har været rettet mod mig, men også mod Treram og mod alle troende medlemmer af Folkekirken. Dit hykleri skriger til himlen, Thomas, og det samme gør din uvidenhed om bibeltolkning. Det egentlige budskab ligger ikke i ordene, som er forvanskede gennem flere oversættelser, men i hvad der står mellem linierne, og det har en mental dværg som dig ikke fattet endnu. Det, du kalder Jesus ord, har han aldrig sagt, hvis han overhovedet har eksisteret som beskrevet.
|
|
|
|
|
|
|
#7993 - 19/11/2009 20:04
|
|
|
Jeg tror, at hvis denne "Thomas" ser med på sidelinien, så må han sidde med en meget stor medlidenhed med dig, Ole. Du bliver ved med at tale om ham, og jeg ser ingen "Thomas" her på debatten. Hvad har han dog gjort dig, søde ven?
Du taler om bibeltolkning og alt muligt andet, Ole. Jeg ved ikke, hvor du vil hen med det...
Så taler du pludselig om dværge. På din typisk nedladende facon. Men det afslører blot, at du ikke har det godt, Ole. Du taler om en, der ikke er her, og det er en, der forfølger dig - men kun i dine tanker.
Giv slip, Ole. Slip de negative følelser i dit sind. Det koger jo!
Du har sagt "a" - sig nu også "b". Giv dig selv lidt fred. Du skal ikke behandle dig selv på den måde. Frem for alt har du brug for fred nu. Følg op på din erkendelse og lav din egen portal, hvor du kan censurere, så du ikke får det modspil, som tydeligvis piner dig.
...Et modspil fra en fortidsfigur i din tankeverden.
Giv slip. Løs op. Få fred på.
Jeg ønsker dig det bedste.
|
|
|
|
|
|
|
#7999 - 19/11/2009 20:35
|
|
|
Først angriber du alle omkring dig. Og du viser, hvor plaget du er af dine egne tanker. Du taler uafbrudt om et spøgelse fra din fortid, der plager dig noget så grusomt. - Men som slet ikke er her!
Du kalder mig ved forkert navn. Du taler nedladende til mig. Og nu beder du mig om at indrømme noget, der er sagen fuldstændigt uvedkommende.
Og så regner du med, at jeg vil svare dig??
Du har brug for at få ro på, Ole. Du har brug for at få fred i sindet. Du har brug for personlig udvikling. Søg dine egne svar, Ole. Det er dine spørgsmål. Gå ind i dig selv og find dine svar!
Og vær så også lidt konsekvent, ik'... du har sagt, at du ikke vil deltage mere, men forventer pludselig at jeg vil indgå i en debat med dig om urevangeliet og vegetarisme.
Vi er mange vegetarer. Sikkert også en der hedder "Thomas". Urevangeliet finder du bl.a. på både engelsk og dansk. Mon ikke også at der findes en "Thomas", der har læst det?!
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, så synes jeg, at du skulle tage at læse urevangeliet og tale med en vegetarforening. Søg på dine egne præmisser. Men søg med fred i sindet og god vilje over for andre.
...så møder du mindre modstand. Både fra andre og fra dig selv.
Held og lykke. Jeg ønsker dig det bedste.
|
|
|
|
|
|
|
#8002 - 19/11/2009 21:14
|
|
|
|
Hvad jeg skrev om var Thomas/Visdommen/Sandheden/Harly's trosgrundlag, og det kan du selvfølgelig ikke klare at forkaste, for så ville du jo forkaste din egen tro. Men dette trosgrundlag har kun været fremført af ovennævnte pseudonymer både her og på onlinedebatten og andre steder, og den sproglige stil har også vist en bemærkelsesværdig lighed med din egen. Du må virkelig være utrolig naiv og selvovervurderende, hvis du tror at debattørerne her er så dumme, at de ikke kan regne ud, at det højst kan dreje sig om 2 personer, der anonymt eller under nævnte pseudonymer prøver at hykle sig til flere tilhængere af nævnte falskneri. Du aner ikke hvad ægte næstekærlighed er, og det gjorde den gale Ouseley heller ikke med sine bandbuller mod kødspisere og vindrikkere og sine løgne om Jesus. Du er en hykler, Thomas, og en løgner og religiøs bedrager og smædeskriver af værste slags, og det har du efterhånden demonstreret så mange gange, at du har mistet enhver troværdighed. Der er hverken had eller vrede i mit syn på dig, ikke engang foragt, kun ligegyldighed iblandet en del medlidenhed over, hvad der har gjort dig til den, du er. Du kan lyve så meget du vil, og puste dig op så meget du vil. Med dine smædeskrivelser har du stemplet dig selv som en nullitet, som ingen kan have respekt for. Du har sat dig selv mat, og du fatter det ikke engang selv. Hvor dumt. Farvel Thomas.
|
|
|
|
|
|
|
#8003 - 19/11/2009 21:20
|
|
|
Jeg tror ikke, at du har skrevet om nogens tro ved at pege på et urevangelium og sige, at den eller den er vegetar. Så overfladisk er tro ikke... i hvert fald ikke hos mennesker, som jeg kender.
Din humor er stadig malplaceret og vidner kun om det spøgelse, der plager dig i dit sind (og som nu har fået flere navne end blot "Thomas"). Din stakkel - der er jo tale om flere spøgelser i dit hoved. Åh altså, hvad har denne "Thomas" dog gjort ved dig?
Dine nedladenheder lader vidne om din sindstilstand, der er uden fredens salige brise. Men en pause fra debatterne - hvis du altså er konsekvent nok til at følge op på dine ord - vil måske give dig den fred, der skal til for, at du kan arbejde med dig selv.
Jeg ønsker dig det bedste. Må du komme spøgelserne i dine tanker til livs og få et større menneskeligt overskud, så vi ikke skal høre på dine udbrud og din foragt over for diverse debattører. Du sætter dig selv i en grim position. Det er pinligt.
Al held og lykke. Må freden komme over dig. Må du udvikle dig og få ro i dit plaget sjælsliv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|