logo
Tråd valgmuligheder
#7724 - 05/11/2009 20:07 RELIGONSKRITIK
Anonym
Uregistreret

1) Thomas? Øh...
2) Hvor ser du definitionen af ateisme i mit indlæg?

Er det bare din sædvanlige forurening af debatten, Ole? Du kyler omkring dig med selvros pakket ind i floskler, som - når man kradser en anelse i dem - falder til jorden og blotter en bjørn, der står uden faglig pels.
#7733 - 05/11/2009 22:37 Re: RELIGONSKRITIK [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
medlem af støtteforeningen
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
Nu hvor admin har måttet flytte dit smædeindlæg til papirkurven, fordi du åbenbart ikke er intelligent nok til at forstå, at det er her den slags hører hjemme, skal jeg svare dig.

Ad 1).

Øh... er klart den mest intelligente kommentar, du er kommet med i denne debat, Thomas.

Ad 2).

Jeg konstaterer, at du med begejstring tilslutter dig Arnes håndplukkede citat af Houlind Rasmussen, som jo ikke lægger skjul på, at han anser ateister for at mangle indsigt i og forståelse af troen.

Til overflod generaliserer du derefter ateister, og udbreder din fantasi om, at ateister har begrænsninger. Det har vi også, men ikke en du kan forstå.

Det er skam ikke os, der har opfundet de mere end 5000 guder, som vi kritiserer troen på.

Vores begrænsning ligger i, at vi ikke er i stand til at sætte vores tænkeevne så meget ud af kraft, at vi kan tro på den religiøse svindler Gideon Ouseleys såkaldte "Ur-evangelium" som du tror på.

Du må virkelig have det skidt med dig selv, siden du konstant forsøger at afspore debatten med anonyme smædeskrivelser, som dog altid er letgenkendelige på stilen, Thomas.

Forhåbentlig kan du fremover mobilisere det minimum af intelligens der kræves for at forstå, at smædeskrivelser hører hjemme i papirkurven, så vi ikke hvergang skal ulejlige admin med at flytte dem.

At forvente kvalitative bidrag til debatten fra dig, har jeg forlængst opgivet.

engel

Nyeste indlæg
Den Evige Filosofi
af Arne Thomsen
24/05/2012 17:58
Gud er årsagen til Breiviks morderiske handlinger.
af treram
24/05/2012 14:49
Confessions of the West
af treram
24/05/2012 14:24
Konfirmationsalderen
af Zenia
19/05/2012 13:32
Historien om syndfloden
af Simon
17/05/2012 21:59