Ole Bjørn,
Jeg synes, at det er fint, at du griber til pennen, når nu forummet - i kraft af dine sædvanlige personangreb og hadfulde udfald - er blevet censureret for den bredere offentlighed. Ja, jeg tænker naturligvis på, at chatboksen er blevet "usynlig" for tilskuerrækkerne.
Tillykke med at du i frihedens og ikke-censurens navn alligevel fik indskrænket det forum, som havde lagt sig i selen for at skabe et alternativ til censuren på det andet forum.
Desværre fortsætter du lidt i samme stil, når du bruger pennen. Du svinger den højt over hovedet og forklarer, hvordan dine meddebattører er på et lavere udviklingsstade end dig. Du forsøger nok at pakke det lidt ind med ordene:
"Jeg har aldrig haft problemer med at forstå, hvad du mener, for jeg har for mange år siden været igennem de samme faser i min udvikling. Jeg er blot kommet til en mere omfattende erkendelse, som jeg skal prøve at forklare."
Så selv om du pakker det ind i en 'empatisk forståelse' og en 'villighed til at forklare', så står det da rimeligt klart, hvordan du roser dig selv til skyerne!
Tillykke, Ole. Tillykke med at være arketypen på et dumt svin :-D