logo
Side 3 af 3 < 1 2 3
Tråd valgmuligheder
#7569 - 02/10/2009 18:51 Re: Ole Bjørn [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

"Jeg ved skam godt, Thomas Smædeskriver, at Thomas ikke er dit rigtige navn."

- Tak, du som kalder dig "Ole Bjørn". Så lader vi den vist ligge dér. Nu er der dog stadig én som griner... hvorfor mon... nå, and now to something completely different :-D

"Dine grammatikalske fejl afslører dig, selv om du bruger rendestenssprog."

- Den er go' med dig, "Ole Bjørn"... Men du er meget velkommen til at påpege dem. Så kan du fremstå mere troværdig - og tænk hvis du har ret; jeg har skam intet imod at lære. Fandt du i øvrigt de fejl, som din elskede professor diskede op med? Du puster dig pludseligt ikke op mere... LOL
#7570 - 02/10/2009 18:55 Re: Ole Bjørn [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

...fortsat...

"Men her er du grundigt til grin med din påstand om, at jeg ikke hedder Ole Bjørn, for størstedelen af de aktive debattører"

- Størstedelen af de aktive debattører, LOL. Størstedelen ud af to eller hva'?! BWAHAHAHAAAAHAAA
#7571 - 02/10/2009 19:11 Re: Ole Bjørn [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

"Der er ingen andre fejl i Lone Ambjørns tekst end et enkelt ord, der er faldet ud under indskrivningen"

- UPS, lille Ole, ups, lille Ole... ups, ups, ups, ups, ups.................. BWAHAHAHAAAHAAA

- Så fandt du da én af de fejl, jeg påpegede. GODT GÅET, lille kræ!!

"Jeg har ikke tænkt mig at oplyse dig om, hvad jeg kan genkende dig på."

- Nej, du må hellere lade være... so far er du da totalt til grin :-D

(Skide godt at vi opsamler eksemplerne på din totale inkompetence her på tråden) blinker
#7572 - 02/10/2009 19:37 Re: Ole Bjørn [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

"Hvis du klikker på Brugerliste, vil du opdage, at der faktisk er en hel del, der både skriver indlæg og følger med i debatten. Du glemmer åbenbart, at jeg var med til at starte trosfrihed.dk med støtte fra en hel del disse brugere."

- Jeg kan også se, at debatten, som du hurtigt påpeger er oprettet af dig med støtte fra en hel masse mennesker (wow, hvilken anerkendelse, LOL), stort set kun indeholder en enligt kvidrende fugl på den yderste kvist til højre samt en såkalt "anonym Thomas smædeskriver"... Næ du, aktiviteten finder du på onlinedebat.religion.dk, dér hvor du blev kylet ud i hoved og røv, fordi du ikke kunne indordne dig under helt almindelige regler (skrevne som uskrevne) for god opførsel.

"Når du får et enkelt manglende betydningsløst ord til at blive til "en vrimmel af fejl", så viser det din manglende beherskelse af sproget."

- Når du - uden at angive årsagen! - fremviser et pfd-dokument af en professor... som hvad?? - antageligt skulle støtte noget du har sagt???... samtidig ikke ænser, at hun ikke behersker sproget til fulde, en kompetence du konstant synes (påståeligt) at fremture med, så er du sgu da til grin. Men jeg vil da give dig lidt tid til også at finde de andre fejl... indtil da kan du måske uddybe, hvorfor du overhovedet bragte linket. Er det en form for name-dropping uden indhold?

Du er totalt indholdsløs, knægt.

:-D
Side 3 af 3 < 1 2 3

Nyeste indlæg
Den Evige Filosofi
af Arne Thomsen
24/05/2012 17:58
Gud er årsagen til Breiviks morderiske handlinger.
af treram
24/05/2012 14:49
Confessions of the West
af treram
24/05/2012 14:24
Konfirmationsalderen
af Zenia
19/05/2012 13:32
Historien om syndfloden
af Simon
17/05/2012 21:59