annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15653468
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379763
Et andet syn 1989185
Jesu ord 1522295
Åndelig Føde 1513090
Galleri
18 september Rødhus strand
Hvem er online?
2 registrerede somo, ABC 311 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 47 af 59 < 1 2 ... 45 46 47 48 49 ... 58 59 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#5458 - 21/10/2008 19:09 Til Thomas-løgneren. [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Du er så barnligt naiv, Thomas, at enhver kan gennemskue det. Alene når du siger
Citat:
Der er både den mulighed, at jeg har fulgt med fra sidelinien (at jeg ikke har været "med"), eller at jeg har set, hvad der er skrevet om det her på siden.

så afslører du, at du lyver. Et ærligt menneske ville ikke angive det som muligheder, men fortælle hvorfra han havde sin information. Du er en dårlig løgner.

Også når du siger "Jeg ved ikke, hvem denne Thomas er." Det ved nemlig enhver, der har iagttaget debatten fra sidelinien både her og på den gamle debat, for du har optrådt begge steder med flere pseudonymer foruden dine anonyme udgydelser.

Hvad der kan undre er, at du er så småt begavet, at du ikke kan forstå, at alle her har gennemskuet dig. Hvorfor så det barnlige hemmelighedskræmmeri med at være uregistreret. Du har efterhånden overbevist mig om, at du kun er en umoden skoledreng, som er blevet mobbet ind i en fantasiverden, hvor du kan erhverve dig lidt kunstig selvtillid ved at bilde dig selv ind, at du er en forfulgt apostel for Jesus. Det er selvfølgelig synd for dig, men det giver dig ingen ret til at blande dig i en voksen debat for at ødelægge den.

Hvornår trænger det ind i knolden på dig, at der ikke er en eneste her, der deler dit syn på kristendommen, og heller ingen vil komme til det. Du er en fiasko som apostel, du er også en fiasko som løgner, men du har selvfølgelig en begrænset succes som spammer. Den slags "sejre" kan dog lige så lidt fylde et tomt liv, som fantasier om at være apostel for sandheden. Den rolle kan lissom ikke rigtig forenes med dine løgne.

Bibelens Jesus ville have fundet dig lige så falsk som de skriftkloge farisæere. Kærlighed er ikke at belyve andre og overfalde dem med bibelcitater. Men det er du åbenbart for dum til at indse.

Hold op med at spamme debatten. Sæt dig i stedet ned og tænk over, hvad bibelens ord virkelig betyder. Det har du nemlig ikke forstået endnu.

P.S. Dette er ikke et personangreb, Thomas. Det er et angreb på en anonym kujon, som er ude på at ødelægge denne debat.



Top Svar Citer
#5459 - 21/10/2008 21:05 Re: Til Thomas-løgneren. [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Du er så barnligt naiv, Thomas, at enhver kan gennemskue det. Alene når du siger Citat:Der er både den mulighed, at jeg har fulgt med fra sidelinien (at jeg ikke har været "med"), eller at jeg har set, hvad der er skrevet om det her på siden.
så afslører du, at du lyver. Et ærligt menneske ville ikke angive det som muligheder, men fortælle hvorfra han havde sin information.


Utroligt, at du fortsætter ufortrødent med at lyve om mig (og om Thomas, jo faktisk også!).

Grunden til, at jeg angiver muligheder, er for ikke at lægge nogle informationer overhovedet, der giver dig nogle muligheder til at finde ud af noget om mig. Og så du heller ikke kan bruge udelukkelsesmetoden ved udspørgen.

Dine tricks er jo basale og åbenlyse. Den fælde hopper jeg ikke i!

Citat:
Også når du siger "Jeg ved ikke, hvem denne Thomas er." Det ved nemlig enhver, der har iagttaget debatten fra sidelinien både her og på den gamle debat


Jeg aner ikke, hvem han er. Men det kunne være spændende at finde ud af, nu hvor jeg sammenlignes med ham. Desuden sagde jeg ikke, at jeg har iagttaget fra sidelinien. Jeg angav det som muligheder. Lad nu være med at lyve hele tiden. Det er hverken pænt over for mig eller over for Thomas.

Citat:
Hvorfor så det barnlige hemmelighedskræmmeri med at være uregistreret.


For at beskytte mig selv. Dine aggressive udladninger gør det klart, at det er et klogt valg.

Citat:
du kun er en umoden skoledreng


Endnu flere personangreb fra Ole.

Citat:
Det er selvfølgelig synd for dig, men det giver dig ingen ret til at blande dig i en voksen debat for at ødelægge den.


Jeg stiller spørgsmålstegn ved kirkens dogmer. Det er ikke at "ødelægge debat".

Citat:
Hvornår trænger det ind i knolden på dig, at der ikke er en eneste her, der deler dit syn på kristendommen, og heller ingen vil komme til det.


Det er trængt ind for længst. Folk sluger hellere kirkens dogmer end at lytte til Jesu ord, hvilket er "mit syn på kristendommen", at man bør gøre.

Citat:
Bibelens Jesus ville have fundet dig lige så falsk som de skriftkloge farisæere.


Tak for dine personangreb.

Citat:
Kærlighed er ikke at belyve andre og overfalde dem med bibelcitater.


Jeg lyver ikke om andre ved at fremhæve Jesu ord. Argumenter tak!

Citat:
Men det er du åbenbart for dum til at indse.


Tak for dit personangreb.

Citat:
Det er et angreb på en anonym kujon, som er ude på at ødelægge denne debat.


Tak for dit personangreb. Og tak for dine løgne om mig.
Top Svar Citer
#5460 - 21/10/2008 21:33 Re: Til Thomas-løgneren. [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Der findes ikke nogen, der er mere overflødig end dig i denne debat.

Du er sørgeligt barnlig og naiv ud over alle grænser, og din tro på, at du kan lyve dig fra, hvem du er, er ret patetisk.

Selv som registreret er du jo anonym, så det er ikke noget argument, at du vil "beskytte" dig selv. Der er sgu ingen, der gider komme og slå dig i hovedet, om de så kendte din adresse. Dertil er du alt for betydningsløs, men det passer jo meget godt med det paranoide billede af en forfulgt apostel, som du søger at fremmane.

Nu får du ikke flere lunser kød fra mig i dag. Din masochisme er blevet fodret nok, så nu må du nøjes med at gnave benene og drømme sødt om nye forfølgelser.

engel
Top Svar Citer
#5461 - 21/10/2008 22:05 Re: Død mand sladrer tilsyneladende! [Re: Anonym]
mitliv Offline
ny
Registeret: 11/10/2008
Indlæg: 2
Jeg har ingen, absolut ingen lyst til at give dig anledning til forøge dine ret så ensidige og til tider tåbelige indlæg.
Jeg gentager fra mit forrige indlæg:
Stop dog denne skindebat – og lad den anonyme blafre i den virtuelle vind!

Kan du alligevel ikke dy dig, så ville det være ret så interessant, om du kunne dokumentere den diskrepans, du påstår, der er mellem kirkens dogmer og Jesu ord! Så vidt jeg kan se, er påstanden om sådanne diskrepanser essensen af dit anliggende.
Top Svar Citer
#5463 - 21/10/2008 22:15 Re: Til Thomas-løgneren. [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Der findes ikke nogen, der er mere overflødig end dig i denne debat.


Tak for personangrebet.

Jeg siger blot: Hold fast i Jesu ord. Og du siger, at ingen deler mit syn. Ok.

Citat:
Du er sørgeligt barnlig og naiv ud over alle grænser


Tak for dit personangreb.

Citat:
din tro på, at du kan lyve dig fra, hvem du er, er ret patetisk.


Tak for personangrebet. Men jeg lyver ikke. Og jeg falder ikke for dine tricks - jeg afslører ikke nogen informationer om mig selv. Ellers tak. Jeg skulle nødig blive mere offer for dine aggressioner end dem, jeg modtager her.

Citat:
Din masochisme


Tak for personangrebet.
Top Svar Citer
annonce
Side 47 af 59 < 1 2 ... 45 46 47 48 49 ... 58 59 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
Lars Løkke Rasmussen om morgenens udvik..
19/04/2024 11:49
Julian Nagelsmann fortsætter som tysk f..
19/04/2024 11:42
Finland: EU må gøre noget ved migrante..
19/04/2024 11:14
To personer anholdt i Polen - mistænkes..
19/04/2024 10:32
Russisk bombefly er styrtet ned i eget l..
19/04/2024 09:09
Nyheder fra Religion.dk