logo
Nyt svar
Tråd valgmuligheder
#5183 - 12/10/2008 12:14 ANTI-SUBMISSION
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Sted: Costa Tropical, Spanien
Når undertrykte muslimske kvinder springer ud og smider tørklædet fortsætter de ofte indtil der ikke er en trævl på kroppen. Det synes at være et enten eller. Enten underkastelse under islams dogmer og tabu regler eller den berusende grænseløse frihed, efter atter at være blevet herre over egen krop og sjæl.

Hadets prædikant, Omar Bakri Mohammed, kaldet Ayatollahen fra Tottenham, blev udvist af Storbritanien for at have fordærvet den muslimske ungdom med prædikener om, at det britiske folk havde fortjent bombningen af London og en hyldest til de flykaprene, der udførte angrebet på USA 9/11, har en datter, som er fulgt i faderens fodspor. Hans søde datter Yasmin fordærver også ungdommen, dog ikke helt på samme måde som Omar Bakri:

Klik for at åbne..
]

Yasmin udtaler efter afsløringen af hendes ynder i The Sun, at hendes fars holdninger er hende uvedkommende. "Jeg er voksen og mig selv. Et selvstændigt individ. Jeg passer mine forretninger og han passer sine."

Så måske er der trods alt håb om bedre integration af muslimer når selv en datter af en radikal islamist giver både islam og farmand fingeren og smider det sidste slør.

"Men hun er en god muslim", hævder Omar Bakri, der har opdraget Yasmin som ærbar muslimsk kvinde. "Hun hverken ryger eller drikker alkohol, så jeg er noget overrasket over at hun nu optræder i natklubber som nøgendanser", udtaler en skuffet helvedesprædikant.

Radikale muslimer i Storbritanien nøjes dog ikke med at være overraskende, de har allerede truet med at dræbe den muslimske nøgendanserinde.

Feel the love! engel

Hilsen

Ipso Facto pifter

-------
"Daughter of Hate Cleric is a Stripper (Bakri Blames West)...
As the daughter of firebrand cleric Omar Bakri Mohammed, Yasmin Fostok might be expected to share his fanatical beliefs.

But the radical Muslim's daughter has ditched his extreme interpretation of Islam - as well as most of her clothing"
. - Overskrift i The Daily Mail 27/9-08.

Top Svar Citer

Nyeste indlæg
Confessions of the West
af lindoooo
24/05/2012 04:06
Den Evige Filosofi
af Arne Thomsen
21/05/2012 15:19
Konfirmationsalderen
af Zenia
19/05/2012 13:32
Historien om syndfloden