annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15536443
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372315
Et andet syn 1980797
Jesu ord 1518396
Åndelig Føde 1465686
Galleri
Nødstrømsanlæg
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 331 gæster og 283 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 10 af 10 < 1 2 ... 8 9 10
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4949 - 03/10/2008 00:41 Re: ETISKE OVERVEJELSER [Re: Ipso Facto]
musiker Offline
ny
Registeret: 17/09/2008
Indlæg: 33
Citat:
Hvis jeg skulle svare på alt muligt, som intet har med emnet at gøre, kunne jeg få nok at bestille. Skulle vel ansætte en heldagssekretær.


Du er fand’me en rigtig flugtkonge.

Ransom har, efter at du forsøgte at spille en smart kong gulerod, klædt dig af som sprogrøgter med røgterbukserne reverenter talt neden for røven (et næsten-citat).

Indtil her deltog du flittigt!

Og så springer du som en anden badutspringer hen over din tidligere deltagelse med alle sanser lukket i for enhver opfordring til en kommentar.

Da Ipso Facto altså ikke ønsker at kommentere sine troværdighedens skrammer, kan det altså konkluderes, at Ipso Facto ikke havde belæg for sin påståelige, selvhævdende og urigtige fremturen i spørgsmålet om det berygtede ”t” (Forsæt og ikke ForTsæt).

Jeg troede sgu, du havde nosser!

Det er her, du skal hen:
http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/4919/Re_ETISKE_OVERVEJELSER_1.html#Post4919

Top Svar Citer
#4951 - 03/10/2008 00:59 Re: ETISKE OVERVEJELSER [Re: musiker]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Hej Musiker!

Ganske rigtigt er debatten fuld af flugtkonger. Debattens Houdini er nok den debattør, som stillede mig 11 minutiøst udarbejdede spørgsmål i tråden "Kritik af Eurabia-tesen". Efter jeg havde researchet sagen grundigt og besvaret det første spørgsmål aldeles udtømmende - så brød flugtkongen ud af debatten. Siden dukkede han dog op som et spøgelse på denne debat, hvor han stillede en masse spørgsmål som intet havde med emnet at gøre, men var et udmærket eksempel på uvedkommende ad hominem. Nu er han atter brudt ud og har gemt sig i Arenaen, hvor han bør hvile i fred. ler

Det var en rigtig badutspringer som sikkert kunne få fast ansættelse på Dyrehavsbakken.

Hvis du har problemer med at finde ud af, hvordan man staver til forsæt, skal jeg anmode dig om at rette henvendelse til Dansk Sprognævn eller tjekke Ordbog over det Danske Sprog. Jeg har faktisk gjort begge dele inden jeg fik mig et godt grin over flugtkongen og hans ordbogstæskende venner. yeah

Hilsen

Ipso Facto pifter

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4952 - 03/10/2008 02:17 Re: ETISKE OVERVEJELSER for en førstehane [Re: Ipso Facto]
musiker Offline
ny
Registeret: 17/09/2008
Indlæg: 33
H
Citat:
vis du har problemer med at finde ud af, hvordan man staver til forsæt, skal jeg anmode dig om at rette henvendelse til Dansk Sprognævn eller tjekke Ordbog over det Danske Sprog. Jeg har faktisk gjort begge dele inden jeg fik mig et godt grin over flugtkongen og hans ordbogstæskende venner.


Dit ”gode grin” er i højeste grad reversibelt!

Du mister enhver form for debatanseelse, når du ikke er i stand til at anerkende, at du var i ’taberens’ rolle i striden om FORSÆT eller FORTSÆT.

Problemet er for dig, at du havde kørt dig op på et bedrevidenhedens hjald, hvorfra du som en anden førstehane mente med henvisning til lånte fjer at kunne belære dine opponenter. Det lykkedes som bekendt ikke. Ransom pillede glansen og fjerene af dig – og nu bruger du bare nogle søgte undskyldninger og udflugter for at retfærdiggøre dig.

Glansen gik af dig og fjerene med, Ipso Facto, og du tog et styrtdyk i anseelse.

Top Svar Citer
#4956 - 03/10/2008 11:48 Re: ETISKE OVERVEJELSER (1) [Re: ospi]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Ospi.

Når du skriver

Citat:
Jeg har med stor interesse læst de mange begavede indlæg på denne debat, som f.eks. Hanskrist’s (jeg forstår ham ikke, men han har et godt sprog, og hans Kristus-oplevelse er på en eller anden led ret betagede), men også indlæg af Kræn-P, Ole Bjørn, ALH, Arne Thomsen, Arentzen er god læsning,

så labber i hvert fald sådan en som mig din anerkendelse i mig, som en kalv drikker sødmælk smiler

Jeg håber, du får tid til at bidrage med indlæg.

Min erfaring er, at det godt kan "flytte noget" (på egne meninger), når man anstrenger sig for at være klar og tydelig i en debat.
Og det synes jeg egentlig er den største værdi i debatdeltagelse.

Også tak for dit gode ønske:

Citat:
God sober debat!

M.v.h. Arne.


Redigeret af Arne Thomsen (03/10/2008 11:49)
Top Svar Citer
annonce
Side 10 af 10 < 1 2 ... 8 9 10


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Busulykke i Sydafrika tager livet af fle..
28/03/2024 20:16
International domstol beordrer Israel at..
28/03/2024 17:51
Pingvinerne i Guldborgsund Zoo har fået..
28/03/2024 17:33
Nyheder fra Religion.dk