annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15658548
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380186
Et andet syn 1989576
Jesu ord 1522444
Åndelig Føde 1514655
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
0 registrerede 448 gæster og 38 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 13 < 1 2 3 4 5 ... 12 13 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4788 - 29/09/2008 15:14 Re: Debat-ødelæggere [Re: Anonym]
ALH Offline
bor her
Registeret: 31/03/2008
Indlæg: 613
Citat:
Det kunne være gjort privat.


Det kan du så mene. Men må jeg gøre dig opmærksom på, at jeg postede mit indlæg i den tråd, hvor jeg i forvejen skrev med Ipso Facto og Kræn-P, der om morgenen havde postet et indlæg. Derfor forklarede jeg sammenhængen, og det var IKKE en udstilling af Ipso Facto. Den bidragede han selv til.

Desuden kan jeg ikke se, hvad jeg skulle svare Ipso Facto i en pb, idet jeg som sagt før har erfaret en stilhed, der forsøgte at slette alle spor. Og det på trods af, at Ipso Facto selv udstillede mig gennem to indlæg som "Hønen Anne". Det er åbenbart lidt vanskeligt med de kvinder, der ikke ønske at tage Ipso Factos opvask smiler (en bemærkning stilet til en tråd, jeg aldrig fik responderet på..)

Jeg synes, du skal styre dine emotioner ift mig. Jeg har ikke gjort dig noget ondt.

_________________________
"Med vor blotte holdning til hinanden er vi med til at give hinandens verden skikkelse". (Løgstrup)
Top Svar Citer
#4789 - 29/09/2008 15:21 Re: Debat-ødelæggere [Re: Anonym]
ALH Offline
bor her
Registeret: 31/03/2008
Indlæg: 613
Der var intet hokus pokus, og Ole Bjørn har overhovedet ikke ytret sig i denne sag.

Hokus pokus - som du kalder det, var, - at Ipso Facto sendte mig en privat besked, hvor han slog hånden af mig. Det havde intet med tillid at gøre, og jeg kunne ikke sidde med den og lade som ingenting. Den tillid, du taler om, havde jeg forsøgt at opbygge med Ipso Facto tidl. uden større held, men jeg kunne da sagtens komme videre og blot smile af det med "Hønen Anne". Jeg har vel også haft en lille svaghed for Ipso facto samt en interesse for hans agnostiske position.

Jeg vil meget anbefale, at vi/du stopper her! Det er egentlig ikke så fedt at skrive om Ipso Facto med dig, for netop dette synes jeg hører til i en pb.


Redigeret af ALH (29/09/2008 15:23)
_________________________
"Med vor blotte holdning til hinanden er vi med til at give hinandens verden skikkelse". (Løgstrup)
Top Svar Citer
#4792 - 29/09/2008 15:57 Re: Debat-ødelæggere [Re: ALH]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Ipso Facto sendte mig en privat besked, hvor han slog hånden af mig.


Ufatteligt, at du ikke kan styre dig. Igen skal han hænges ud. Hold det dog mellem jer to! Han sendte beskeden privat, og det vedkommer ingen andre.

Desuden havde han lige været ude for, at hans fortid blev optrevlet og fremstillet i fuld offentlighed. Også fordrejet blev den. Men det er sagen uvedkommende. Han blev hængt ud med navns nævnelse. Usmageligt. Og du borer rundt i jeres private korrespondance. Lad dog manden i fred.

Denne hetz burde være undskyldt for længst, men bliver det nok aldrig fra det "stolte folk", der mener at have deres på det tørre - det var jo heller ikke en af jer, der sådan skulle trynes ved at have stillet jeres fortid til skue.

Citat:
Det er egentlig ikke så fedt at skrive om Ipso Facto med dig, for netop dette synes jeg hører til i en pb.


Uha, NU vil du pludselig gerne respektere den private korrespondance. Den, som du ellers sked højt og flot på, da det var Ipso Facto, der skulle trynes! NU mener du pludselig, at den kunne komme til sin ret. For helvede et hykleri!!!
Top Svar Citer
#4793 - 29/09/2008 15:57 Re: Debat-ødelæggere [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
syg
Top Svar Citer
#4794 - 29/09/2008 16:00 Re: Debat-ødelæggere [Re: ALH]
Anonym
Uregistreret

I forlængelse af mit seneste svar til dig, Anne.

Citat:
Jeg synes, du skal styre dine emotioner ift mig. Jeg har ikke gjort dig noget ondt.


Lad dog være med at fortolke... jeg har ingen "emotioner" ift dig. Tag du det bare helt roligt.

Jeg har medfølelse med en mand, der er blevet hængt ud, hvis fortid er blevet stillet til skue, og hvis private korrespondance, der også pludselig skulle fortælles om.

HAM har jeg medfølelse for. Styr dog din selvcentrering. Føj!

Først spiller du offer, når det ikke er dig, der er det. Så spiller du på, at jeg skulle have "emotioner" ift. dig... tsk, tsk. Du glemmer helt det sande offer - og en medfølelse med dette offer.
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 13 < 1 2 3 4 5 ... 12 13 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Så er der linet op...
af Anonym
20/04/2024 07:19
Kom op på bjerget...
af Anonym
20/04/2024 06:35
Til papirkurven?
af Anonym
20/04/2024 06:04
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Nyheder fra DR
Razziaer på Vestbredden: Mindst fem har..
20/04/2024 05:38
Russisk guvernør: To personer har miste..
20/04/2024 05:08
Er du vågen? Hvis du er heldig, kan du ..
20/04/2024 03:04
Efter et døgn med massiv hastighedskont..
20/04/2024 02:43
Folkekirkens Nødhjælp: Rekordmange pen..
20/04/2024 01:18
Nyheder fra Religion.dk