logo
Tråd valgmuligheder
#4561 - 22/09/2008 12:58 EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU
ole bjørn Offline
medlem af støtteforeningen
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
Igen, Jeppe, projicerer du dine egne svagheder over på opponenten. Det er netop fordi jeg hverken er dyslektiker eller læseretarderet, at sådanne grove misforståelser falder mig i øjnene.

Man får jo ofte en berettiget tvivl om, hvorvidt du overhovedet er klar over, hvad det er du copypaster, eller hvad ordene du bruger betyder.

Når du f.eks. ikke er i stand til at fastlægge betydningen af ordet POST, og så kaster dig ud i et ord som POSTmodernistisk, må man jo nærmest opfatte det som et nødskrig om hjælp til forståelse af sproget.

At efterplapre andres tanker fremmer ikke den selvstændige tænkeevne. Den kræver et vist arbejde, for at udvikles. Det kan være smertefuldt i starten, når man er kommet så højt op i årene som du, men der er ingen genveje. Du må igennem den samme proces, som vi andre var igennem inden vi fyldte 10 år.

Mvh

Ole Bjørn ;)

#4564 - 22/09/2008 13:37 Re: EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Sted: Costa Tropical, Spanien

Kære Ole Bjørn!

Nu skal du ikke være så ked af det lille Ole. Du er sikkert blot ramt af POST traumatisk stress syndrom efter at du heller ikke kunne klare jobbet som formand på en lille indernetdebat.

Posttraumatisk stress viser sig i ugerne eller månederne efter en voldsom oplevelse ved personligheds- og adfærdsændring, hvor den ramte kan blive underlig, aggressiv og personlighedsændret.

Nu synger jeg en lille sang for dig, så får du det måske lidt bedre:

Ole Bole gik i Skole,
med sin Søsters røde Kjole,
kom hjem Klokken fem,
gik på Hovedet i sin Seng,
Ole vip, Ole vap, du slap!

yeah yeah bank

Hver gang du bliver underlig og aggressiv skal du blot recitere dette lille vers og tænke på din første skoletid, så er jeg sikker på det vil hjælpe. ler

Hilsen

Ipso Facto pifter

---------
Ole Bole ABC er en læsebog eller ABC forfattet af seminarielærer Claus Eskildsen og illustreret af Robert Storm Petersen. Bogen udkom første gang i 1927 og vandt stor udbredelse frem til omkring 1960.

#4567 - 22/09/2008 14:07 Re: EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
Kære Jeppe.

Det glæder mig at se, at du omsider har fundet et debatniveau, der svarer til din intellektuelle formåen. Bliv du hellere der.

Mvh

Ole Bjørn ;)

#4571 - 22/09/2008 14:33 Re: EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her

Kære Ole Bjørn!

Faktisk har det helt fint på ALLE niveauer, for i lighed med More er jeg "A Man for All Seasons". Jeg foregiver ikke, at være noget jeg ikke er. Var der nogen der kaldte sig selv forsker?

Dog, denne tisken og hvisken i krogene må vi hellere begrænse eller "People Will Say We're In Love." Det skulle jo nødigt ende med ren Hammerstein og Oklahoma.

Hilsen

Ipso Facto pifter

-------------
"Oh, confound all this.... I'm not a scholar, as Master Cromwell never tires of pointing out, and frankly I don't know whether the marriage was lawful or not. But damn it, Thomas, look at those names.... You know those men! Can't you do what I did, and come with us, for fellowship?

More: And when we stand before God, and you are sent to Paradise for doing according to your conscience, and I am damned for not doing according to mine, will you come with me, for fellowship?"

A Man for All Seasons struggles with ideas of identity and conscience. More argues repeatedly that a person is defined by his conscience.

#4573 - 22/09/2008 14:46 Re: EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
Kære Jeppe.

Du har stort set ikke bestilt andet på disse debatter end at foregive noget, du ikke er, lige fra begrebsfilosof og storpolitisk ekspert til Sørine, Carol og mange flere.

Derfor er det ikke så underligt, at du mistror andres oplysninger.

Mvh

Ole Bjørn ;)

P.S. Jeg vil snarere kalde dig "A man for all deceits".

#4576 - 22/09/2008 15:13 Re: EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her

[b]Kære Ole Bjørn![/b]

Hvilke Oplysninger? ler ler ler

Jeg taler ikke om fri fantasi, men om henvisning til primære autentiske kilder eller akademisk peer reviewed materiale.

Jeg troede du var forsker, så hvorfor fremlægger du ikke sådant relevant materiale så vi kan få gang i en seriøs diskussion i stedet for at fokusere hele dit intellekt på at rette kommafejl? Du er vel et menneske og ikke et kukur?

Hilsen

Ipso Facto pifter

---------
Mennesker handler ofte ikke-rationelt, et forhold som sociologen Dan Sperber ihærdigt fremhæver, blandt andet i følgende citat:

"Tilsyneladende er kulturelle trossystemer temmelig bemærkelsesværdige: de fremstår ikke som irrationelle ved at afvige en lille smule fra sund fornuft eller ved at gå ud over hvad beviserne kan bære. De fremstår snarere som direkte provokationer mod sund fornuft og rationalitet." (1985).

#4579 - 22/09/2008 15:37 Re: EN SAMMENLIGNING: USSR contra EU [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
Kære Jeppe.

Dit kendskab til kontraktforskning er lige så ringe som dit kendskab til politik og korrekt dansk. Resultaterne af kontraktforskning bliver yderst sjældent offentliggjorte, da opdragsgiverne ikke ønsker, at deres konkurrenter skal nyde godt af deres dyrt købte viden.

Du har vist mere end rigeligt at gøre med at finde saglige argumenter for dine fantasifulde postulater, så at påtage dig at deltage i en debat om emner, som du er totalt uvidende om, vil kun bidrage til yderligere at gøre dig til grin, ligesom dit morsomme postulat om, at størrelsen Pi var konstant i alle tænkelige verdener.

Dine primitive forsøg på at bortlede opmærksomheden fra dine bommerter, kan du ikke narre nogen med. griner

Mvh

Ole Bjørn ;)

Nyeste indlæg
Confessions of the West
af Simon
23/05/2012 16:10
Den Evige Filosofi
af Arne Thomsen
21/05/2012 15:19
Konfirmationsalderen
af Zenia
19/05/2012 13:32