annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15654256
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379837
Et andet syn 1989249
Jesu ord 1522326
Åndelig Føde 1513299
Galleri
Anholdelsen i haven
Hvem er online?
4 registrerede ABC, somo, Diana, Arne Thomsen 322 gæster og 52 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 10 < 1 2 3 4 5 ... 9 10 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4382 - 18/09/2008 08:51 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
BRAVO JEPPE!!!


Citat:
.. hvis man ikke besidder evnen til saglig og seriøs debat, men alene til at hælde rent retoriske udgydelser krydret med ad hominem i hovedet på opponenter, så er der vel ikke noget at sige til, at en sådan debatadfærd bliver norm og standard for den pågældende.


En sjælden klar og skarp selvanalyse, som din underbevidsthed her fik dig til at skrive. Nu mangler vi så bare, at din bevidsthed accepterer, hvad din underbevidsthed fortæller dig, så du kan arbejde på at forbedre din debatkultur.

Der er håb forude. griner

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#4384 - 18/09/2008 09:45 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

"Cut the bullshit"



DNFTT (Do not feed the trolls) cool



Redigeret af Ipso Facto (18/09/2008 09:58)
_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
#4385 - 18/09/2008 10:15 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: Ipso Facto]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Spændende at overvære kampen mellem Jeppes sandhedssøgende underbevidsthed og hans benægtende selvbevidsthed med de mange pseudonymer.

Jeg tør ikke sætte odds på kampens udfald, når to så store EGO'er tørner sammen.

May the best EGO win. griner

Top Svar Citer
#4386 - 18/09/2008 10:29 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: musiker]
Kræn-P Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 423
Sted: Midtjylland


Kære Musiker.

Velkommen til vort debatforum. Jeg vil gerne komplimentere dig for dit første indlæg, fordi du efter min opfattelse lægger realpolitiske synspunkter til grund i stedet for at synge med på de fortænkte idéer, som Ipso Facto præsenterer os for.

Citat:
I øjeblikket er alle statsministrene (eller hvad de monne hedde i deres hjemlande) så vidt jeg lige kan løbe dem igennem, valgt af folket derhjemme. Og tro mig, de vil gerne genvælges – eller også skal de have deres kronprins kørt i en favorabel stilling – og så skal de for alt i verden ikke lægge sig ud med flertallet derhjemme.


Det er jo på netop dette aspekt, hvovedvægten bør lægges. De nationale demokratier er så at sige bestemmende for den beslutningsproces, der overhovedet kan finde sted i Fællesskabernes regie.

Hvis man ikke stedse holder sig dette for øje, kommer man let til at løbe med en halv vind, fordi der finder en så massiv produktion af tekster sted i Fællesskabernes regie, at man kan finde belæg for næsten enhver konspirationstanke, hvis man blot læser kritikløst og uden tanke på, hvem den pågældende tekst kommer fra.

For eksempel har jeg i årenes løb set de besynderligste tekster i præamblerne fra Parlamentets betænkninger, hvor Europæere - med stort E - har fået et åndeligt gennembrud og begivet sig ud i højtravende erklæringer, der ganske enkelt ikke havde nogen gang på jorden, når de blev stillet over for Ministerrådets realpolitiske vurderinger.

Thi det er jo - hvilket mange glemmer - Ministerrådet der har det endelige ord at skulle have sagt, når der skal træffes beslutning om, hvad der skal stå i direktiverne og forordningerne. Derfor må man til stadighed have opmærksomheden henvendt på, at det til syvende og sidst er medlemstaternes nationale demokratier, der har fat i den lange ende.

Og stats- og regeringscheferne har altså ingen planer om at save i den gren, som de selv sidder på. Deres hovedinteresse består i at forhindre den nationale opposition i at bemægtige sig grenen ved det næste valg.


Med venlig hilsen

Kristian Pedersen

_________________________
»Kultur - det er ikke en fin menuèt
i en fortids-frednings-forening,
men det at man slås for sin modstanders ret
til at slås for den modsatte mening.
«

Piet Hein
Top Svar Citer
#4387 - 18/09/2008 10:40 Re: EU-KOMMISSIONEN FORESLÅR AT INDFØRE SHARIA I E [Re: ole bjørn]
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Indlæg: 604
Sted: Costa Tropical, Spanien

Du holder åbenbart af citater. Her kommer et fra formanden:

Citat:
"Kære Ole Bjørn!

Vi er ganske vist ikke på arenaen nu, men jeg vover alligevel det ene øje og giver dig følgende gode råd: »Hold kæft, Ole Bjørn!« Der er ingen rimelig grund til at skabe støj på forbindelsen, når to, der i saglig henseende er uenige, synes at være kommet på talefod med henblik på at finde ud af, hvori uenigheden egentlig består.


Med venlig hilsen

Kristian Pedersen"



ler ler ler

_________________________
"Lad dig ikke forvirre af andre - kom først til mig." - Ipso Facto

Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 10 < 1 2 3 4 5 ... 9 10 >


Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af ABC
19/04/2024 13:28
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
Stormagter klar til at bruge indefrosne ..
19/04/2024 13:10
Rektor er 'utrolig skuffet og ærgerlig'..
19/04/2024 13:05
Skandaleramt stutteri endte på tvangsau..
19/04/2024 13:04
G7-landene opfordrer i en fælles erklæ..
19/04/2024 12:48
Lars Løkke Rasmussen om morgenens udvik..
19/04/2024 11:49
Nyheder fra Religion.dk