Kære debattører og anonyme gæster. Jeg har i længere tid lovet jer et nyt design af debatten med store fordele og muligheder. Jeg må beskæmmet indrømme, at jeg har gjort regning uden vært, og grunden er min totale uvidenhed om programmering. Efterhånden som arbejdet skred frem viste det sig, at alle mine gode idéer medførte et så omfattende arbejde, at det ikke var realistisk at fortsætte.
Peter Arentzen har lagt et stort arbejde i at løse problemerne med forskellige browsere, der ikke tolker kode ens (sådan noget anede jeg ikke) , så vi har nu besluttet, at han, når han får tid, laver nogle enkelte ændringer. Han vil selvfølgelig anvende det af vores udviklingsarbejde, som han finder relevant.
I støtteforeningens bestyrelse er der opstået uenighed om nogle af mine holdninger. Det er ikke sundt for en bestyrelse at være uenig, så jeg har derfor valgt at trække mig både som formand og som medlem af bestyrelsen, så den kan få arbejdsro. Jeg er nu kun menigt medlem af foreningen, og I får sikkert snart chancen for selv at melde jer ind. Det kan jeg kun anbefale, og jeg slutter fortsat helt op om foreningens formål.
En debat hvor der er så højt til loftet, at der både er plads til mig og Jeppe, er værd at kæmpe for, og jeg vil fortsat bidrage med både saglige indlæg og underholdning i Arenaen.
Jeg håber, at I alle tilgiver mig mine fejl, som jeg også tilgiver jer jeres. 
Mvh
Ole Bjørn ;)
Beauty is truth, truth beauty. That’s all ye know on Earth, and all ye need to know.
Keats.