logo
Nyt svar
Tråd valgmuligheder
#3390 - 23/08/2008 02:06 OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN.
ole bjørn Offline
medlem af støtteforeningen
Registeret: 30/03/2008
Sted: Sverige/Danmark
Kære debattører og anonyme gæster.

Jeg har i længere tid lovet jer et nyt design af debatten med store fordele og muligheder. Jeg må beskæmmet indrømme, at jeg har gjort regning uden vært, og grunden er min totale uvidenhed om programmering. Efterhånden som arbejdet skred frem viste det sig, at alle mine gode idéer medførte et så omfattende arbejde, at det ikke var realistisk at fortsætte.

Peter Arentzen har lagt et stort arbejde i at løse problemerne med forskellige browsere, der ikke tolker kode ens (sådan noget anede jeg ikke) , så vi har nu besluttet, at han, når han får tid, laver nogle enkelte ændringer. Han vil selvfølgelig anvende det af vores udviklingsarbejde, som han finder relevant.

I støtteforeningens bestyrelse er der opstået uenighed om nogle af mine holdninger. Det er ikke sundt for en bestyrelse at være uenig, så jeg har derfor valgt at trække mig både som formand og som medlem af bestyrelsen, så den kan få arbejdsro. Jeg er nu kun menigt medlem af foreningen, og I får sikkert snart chancen for selv at melde jer ind. Det kan jeg kun anbefale, og jeg slutter fortsat helt op om foreningens formål.

En debat hvor der er så højt til loftet, at der både er plads til mig og Jeppe, er værd at kæmpe for, og jeg vil fortsat bidrage med både saglige indlæg og underholdning i Arenaen. griner

Jeg håber, at I alle tilgiver mig mine fejl, som jeg også tilgiver jer jeres. smiler

Mvh

Ole Bjørn ;)

Beauty is truth, truth beauty. That’s all ye know on Earth, and all ye need to know.
Keats.

Redigeret af ole bjørn (23/08/2008 02:45)
Top Svar Citer
#3395 - 23/08/2008 10:00 Re: OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN. [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Offline
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hej Ole.

Tak for orienteringen.

Angående:
Citat:
Jeg håber, at I alle tilgiver mig mine fejl, som jeg også tilgiver jer jeres.

så er det helt OK for mit vedkommende - og jeg foreslår, at vi "slår en streg over alt det gamle" - og "begynder på en frisk".

Min hensigt - og det eneste, der reelt interesserer mig her i debatten - er det saglige - at få det så klart, enkelt og tydeligt som muligt.
Den hensigt er selvfølgelig rent egoistisk, fordi det er dét, der kan bringe mig videre i min udvikling.

Det kan så af og til medføre, at jeg begynder at "bore" på steder, hvor jeg synes, jeg "lugter", at der "ligger en hund begravet".

Det kan måske virke irriterende, men jeg gør det jo kun, hvor jeg finder det nødvendigt - og det har, synes jeg, ikke sjældent været frugtbart.

Hermed er så også min hånd fremme til fredsslutning - med den tilføjelse at jeg naturligvis fortsat vil søge at se uvildigt på enhver saglig kritik af, hvad jeg skriver.

M.v.h. Arne.

Redigeret af Arne Thomsen (23/08/2008 10:02)
Top Svar Citer
#3447 - 24/08/2008 11:29 Re: OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN. [Re: ole bjørn]
ole bjørn Offline
Til dem, der endnu ikke har set min fratrædelseserklæring, så findes den altså i denne tråd.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Redigeret af ole bjørn (24/08/2008 11:50)
Top Svar Citer
#3524 - 25/08/2008 16:37 Re: OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN. [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Jeg håber, at I alle tilgiver mig mine fejl, som jeg også tilgiver jer jeres.

Gennem anger og forbedring findes tilgivelse. Bønnen om tilgivelse må være oprigtig - angeren er frøet for forbedring.

Du kan først tilgive, når nogen har bedt dig om tilgivelse. Ellers er der ikke noget eller nogen at "give til". Tilgivelse er noget, man giver, for at lette den andens samvittighed.

Jeg håber, at alle vil tilgive dig, nu du beder om det. Håber, at din samvittighed lettes, og at du forbedrer dig!
Top Svar Citer
#3529 - 25/08/2008 17:13 Re: OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN. [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
Kære anonyme.

Min samvittighed har det fint. Jeg forbedrer mig også altid, hvor jeg kan se, at det behøves, og jeg tilgiver gerne alle, uanset om deres anger er oprigtig eller ej.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Top Svar Citer
#3530 - 25/08/2008 17:22 Re: OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN. [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

jeg tilgiver gerne alle, uanset om deres anger er oprigtig eller ej.

Nogle vil kalde det kværuleren, andre vil finde denne skelnen væsentlig: Tilgivelse kan kun gives til dem, som beder om den - man kan ikke lette den andens samvittighed, med mindre der er en samvittighed at lette!

Men man kan selvfølgelig altid forsøge at være overbærende... vel vidende at splinten i eget øje faktisk er en bjælke.
Top Svar Citer
#3534 - 25/08/2008 17:49 Re: OM DET NYE DESIGN OG STØTTEFORENINGEN. [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
Kære anonyme.

Nu er jeg overbevist om, at du har været hos Dovregubben. griner

Mvh

Ole Bjørn
engel
Top Svar Citer

Nyeste indlæg
Confessions of the West