annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15453733
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2365629
Et andet syn 1975461
Jesu ord 1515118
Åndelig Føde 1445516
Galleri
Glædelig Jul og et Godt Nytår
Hvem er online?
0 registrerede 235 gæster og 237 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 31 af 45 < 1 2 ... 29 30 31 32 33 ... 44 45 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#31797 - 01/04/2021 18:31 Re: Naturen og os i vores kosmiske totalitet [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7149
Sted: Sydsjælland
Ak ja, det er ikke nemt at være "idiot" - i hvert fald i visses øjne blinker

Men jeg glæder mig over gennem de mange år her på Trosfrihed.dk ganske langsomt at have nået en klarhed, der giver mig mening i mit liv - helt enkelt og ligetil - forståeligt for enhver - inspireret af den ortodokse kristendoms kærlighed, af islams ydmyghed og af buddhismens inderlighed - og hvor jeg nu - omsider - fornemmer det guddommeliges væren i alt.
En reel fornemmelse af en væren, som for mig er sandheden nærmere end alverdens religioner smiler

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ærbødighed, harmoni og kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#31840 - 09/04/2021 01:05 HEALEREN KRIGEREN LØBEREN FILOSOFFEN [Re: Hanskrist]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Healeren Krigeren Løberen Filosoffen - disse 4 under samme tag er hvad jeg skal kunne magte. Det er noget af en opgave.

Healeren og Filosoffen har indimellem et vældigt godt parløb kørende. Men så kommer Løberen og i bogstaveligste forstand løber fra det hele.

Krigeren og Løberen har i perioder også et udmærket parløb kørende sammen.

Det sker også at Filosoffen og Krigeren finder sammen og så er pennen skarp, og det bliver ord der dræber, ihvertfald sårer.

Healeren er en god ven, problemet er når Healeren glemmer Krigeren. Healeren uden Krigeren er rent faktisk en dårlig konstellation.

Healeren og Løberen kan komme langt hjemmefra, lægge især Filosoffen bag sig, distancere sig fra Filosoffen, men også til dels Krigeren.

Kunsten er at anerkende dem alle 4 - disse MOTIVATIONER og ARKETYPER konstellationer vi alle på grund af vores biologi og nervesystem bærer rundt på og som hele vores samfund er bygget op på.

-0-0-0-0-0-

HEALEREN

DEN INDRE HEALER

Jeg mødte HEALEREN idag i menneske skikkelse under en HEALINGs TRANCE SCEANCE - uforglemmelig



Som jeg engang mødte en metamorfose af Goethe der gik over i Jung der gik over i Bohr - og vi går i en park og til sidst siger Bohr til mig "vi gjorde det så godt vi kunne, nu er det din tur til at gå videre". Dette møde ændrede kursen i mit liv.

På samme måde mit møde med HEALEREN idag også vil ændre mit liv.

_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#31946 - 21/04/2021 16:14 Re: HEALEREN KRIGEREN LØBEREN FILOSOFFEN [Re: Hanskrist]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
De 4 i 1 vi alle har i os: HEALEREN - LØBEREN - KRIGEREN - FILOSOFFEN - står med alderen stadig mere og mere klart for mig, også hvordan samfundet har institutioner og erhverv der dækker de vores 4 evolutionbiologiske overlevelsesmekanismer der gælder og har gjort sig gældende for Homo slægten i flere millioner år.

Af de 4 ARKETYPER har vi altid 2 i mest udpræget grad, men vi har alle del i alle 4 og det medfører utallige blandings typer.

De 4 arketyper svarer også til de 4 temperamenter: HEALEREN (MELANKOLIKEREN (umyeliniseret parasympaticus nervesystemet)) -- LØBEREN (SANGVINIKEREN (sympaticus flight nervesystemet) -- KRIGEREN (KOLERIKEREN (sympaticus fight nervesystemet)) -- FILOSOFFEN (FLEGMATIKEREN (myeliniseret parasympaticus nervesystemet)). Iøvrigt har jeg nævnt de 4 i evolutionbiologisk kronologisk orden, således er FILOSOFFEN absolut nyeste "skabelse" og endda specifikt for HOMO SAPIENS som er grundlagt på nervesystem parasympaticus, vores "brain face heart" smart vagus (myeliniseret vagus) som er prosocial, hvor lytten til den menneskelige tale spiller en helt central rolle såvel som HUMAN FACE vores emotionelle følelsesmæssige utallige ansigtsudtryk er i spil og gør mennesket til det mest sigende differentierede væsen med egen helt unikke ansigt og personlighed, UDTRYK og UDSEENDE.

The face of man is the most amazing thing in the life of the world; another world shines through it. It is the entrance of personality into the world process, with its uniqueness, its singleness, its unrepeatability." Nicolai Berdyaev.

Human love is intimately and profoundly bound up with the human face. The face is the entrance of the spiritual into the cosmos, but also the point of entrance of one soul into the life of the other. The face is an entreaty to love and to honor what love produces. Love is a refutation of the violence that results in death. Nicolai Berdyaev.

“The human face is the proof for the existence of God.” Max Picard.

HEALEREN:

Moderskabet og omsorgen for liv, begyndende med det nyfødte barn og sluttende med de ældre og syge, og svækkede. Her har vi hele sundhedsvæsenet, små børns pædagoger og lignende fag.

LØBEREN:

Nysgerrighed (undersøgende adfærd) - sorgløshed og virkelyst (høj aktivitets niveau) - villighed og liv i evigt bevægelse (ikke nødvendigvis specielt målrettet adfærd) rastløshed og nervøsitet. Tilfældige midlertidige bopæl, job og studier og partnerskab og venskaber. Livet er lidt en leg og det er tilladt at springe over hvor gærdet står lavest. Komikeren og klovnen og ja godt humør, sjov - skæg og spas - smil og glæde. Ret "uforpligtigen" men fyldt med imødekommenhed og åbenhjertig kærlig venlighed overalt i verden hvor vedkommende som en nomade kommer frem i verden. Troels Kløvedal har selv sagt ikke så lidt andel i denne arketype LØBEREN (nomaden strejferen eventyren (vores evindelige virkelystne rastløse nysgerrighed)) som har gjort mennesket til det mest sorgløse omstillingsparate tilpasningsdygtige væsen af alle.

KRIGEREN:

Stor arbejds præstationsevne ydelse - arbejde med deadline og især effektiv akkord arbejde. Fiskeri og landbrug og byggeri og håndværk og så selvfølgelig militær og politi. Her finder vi også vores sportshelte Kasper Asgreen fx. Vigtigt gennem en utrolig kampgejst at kunne yde en ekstraordinær kraftpræstation til tiden, på dagen. Det siger sig selv at KRIGEREN og HEALEREN - altså folk i KRIGER erhverv og folk i HEALER erhverv kan have utroligt svært ved at forstå hinanden, som vi lige har set det i corona mink skandalen hvor hårdt arbejdende mink farmer fra et typisk KRIGER fag har utroligt svært ved at forstå småbørns pædagoger og sygeplejerske og folk på overførselsindkomst (og ja vice versa - altså disse har svært ved at forstå selvstændige mink farmer), altså Mette Frederiksens kernevælgere der typisk tilhører HEALER og omsorgsfagene og er dybt begravet i vor tids folkereligiøsitet mindfulness.

FILOSOFFEN:

Refleksion - eftertænksomhed og ja tænkning som at tænke over tingene og demokratisk samtale med hinanden om tingene. FILOSOFFEN er meget mere VISDOM end det fx er videnskab, den videnskab der i langt højere grad hører under arketypen LØBEREN. Også derfor jeg personligt må advare imod virologerne der mistede overblikket totalt under cluster 5 mink mutation og andre mink mutationer og i den grad vildledte hele befolkningen. Dette er et klokkeklart eksempel på at videnskab hører under LØBEREN og ikke FILOSOFFEN. Hvor meget videnskab har ledt menneskeheden på gale veje er skræmmende at tænke på. Jeg har selv studeret medicin og aldrig har jeg stiftet bekendtskab med en så enøjet og snæversynet kultur og elendig forståelse mennesket og den menneskelige antropologi. Fx den medicinske videnskab kan ikke stave til Platon - Paulus - Jung - Rudolf Steiner - men pga neurovidenskab er der en chance for at lægevidenskab om en ca 50 år vil nærme sig VISDOM (FILOSOFFEN) og begynde at forstå Platon Paulus Jung og Rudolf Steiner - forstå det HELE KOSMISKE MENNESKE - mennesket i det kosmiske psykiske totalitet (SPIRITUALITET) og samhørighed ALTET - UNIVERSET - NATUREN - hvilket også vil løse vores miljø problemer, forureningen med dets katastrofale biodiversitets katastrofe og klimakrisen. Men det kræver en NY TID - nemlig FILOSOFFEN eller VISDOMMENS meget meget dybe forståelse det RELIGIØSE SPIRITUELLE.

Da Paulus døde vandt græsk metafysisk tænkning over kirken (alt det Paulus bekæmpede med næb og klør (1)*) og teologien blev pludselig et spørgsmål om verdensfjerne intellektuelle abstrakte teoretiske ligegyldigheder. Med Paulus død forsvandt PRAKSIS og al ÆGTE SPIRITUALITET - (fx alle HELBREDELSERNE og al SOLIDARITET) idag er der intet tilbage af JESUS og PAULUS og kom de igen var det første de ville opleve en biskoppelig samtale og eksklusion.

(1)*:

Paulus gjorde alt hvad et menneske kan gøre og mere til, for som en anden Prometheus at fravriste og rive ud af hænderne på filosofferne spørgsmålet om "GUD og MENNESKET" og overrække disse RELIGIØSE SPIRITUELLE spørgsmål til folket - almindelige mennesker - altså at gå fra gold teori og intellektualitet til at NY SKABELSE - altså forandring af mennesket og samfundet gennem KRISTUS - gennem GudMennesket - gennem SPIRITUALITET - det RELIGIØSE.

New Age som vi oplever det er også en Paulinsk Prometheus indsats hvor vi igen forsøger at rive GUD - det religiøse spirituelle ud af hænderne på teologerne der har syltet det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET ind i noget med kirkens trosbekendelser - noget JESUS og PAULUS ville forbande og "dekonstruere" gennem ægte KRISTUS SPIRITUALITET - HUMAN FACE SPIRITUALITET som jeg påpegede det ovenfor.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#32032 - 04/05/2021 12:37 Re: HEALEREN KRIGEREN LØBEREN FILOSOFFEN [Re: Hanskrist]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
💕⚽🏃🥰😜

HENRYKKELSEN - EKSTASEN - at blive sig selv løs og fri - løs og fri af sig selv for en stund - for en stund at glemme sig selv - en selvforglemmelsens stund - at være ude af sig selv for at noget andet ⚽ eller NATUREN eller MUSIK (eller nogen anden (kæresten fx (børnene eller børnebørnene))) kan fylde os - gribe os og berige os og begejstre os (beÅNDE os) - HENRYKKE og FORRYKKE OS - bringe os i EKSTASE - i en slags VANVID - guddommelig vanvid.

"Vanvid [er] skønnere end fornuft ifølge de gamles vidnesbyrd, eftersom vanviddet kommer fra guderne, mens fornuften er menneskeværk" siger Platon.

⚽🏃

HENRYKKELSENS og EKSTASENS og GLÆDENS MESTER er PAULUS - denne VITALE SPIRITUALITET er takket være PAULUS blevet kristendommens DNA eller ESSENS og musik og sang er HENRYKKELSENS og EKSTASENS - denne JUBEL og KRAFT's rette udtryk:

Paulus: Undervis og forman med al visdom hinanden med salmer, hymner og åndelige sange, syng med tak i jeres hjerte til Gud.

Paulus: lad jer fylde af Ånden, tal til hinanden med salmer, hymner og åndelige sange, syng og spil af hjertet for Herren.

At vi tør GLÆDES - at vi tør EKSTASEN - VANVIDDET - at vi tør HENRYKKELSEN - at vi ikke er bange for at blive os selv løs og fri - løse og frie af os selv - for en stund glemme os selv - og i en HENRYKKELSENS EKSTASE og VANVID lade os GRIBE og BESÆTTE af noget ⚽ og nogen ❤️💕 kæresten fx - JA DETTE MÅ VI TAKKE PAULUS FOR - at vores SPIRITUALITET og KIRKELIV eller GUDSTJENESTE LIV - er så livskraftig og livsduelig og VITAL. (1)* "se nederst"

Det mest vitale væsen af alle er det væsen der kan blive sig selv fri og løs, fri og løs af sig selv for at lade sig gribe af noget andet ⚽ (fodbold - arbejde - eller forskning = studier - naturen - musik) eller nogen anden 💕❤️ kæresten eller vennerne eller børnene eller de unge og smukke = fremtiden.

Depression er iøvrigt ikke at kunne blive sig selv løs og fri i en EKSTASENS - GLÆDENS: HENRYKKELSE og FORRYKKELSE = VANVID - GUDDOMMELIG VANVID. Også derfor jeg påstår PAULUS er den vigtigste psykiater nogensinde der har eksisteret.

Historiens vingesus er fx at kunne forbinde Champions League hymnen med de paulinske urkristne menigheder og samfund - hvor iøvrigt en Preben Elkjær og ja Casper Christensen er som snydt ud af næsen på Paulus, eller de har samme begejstring glæde og engagement over sig, altså mennesker der lever og involverer sig, engagerer sig og det med spontanitet humor og højt humør.

Hans-Kristian Hindkjær mener du virkelig at du spot on har fanget hvad det vil sige at KIRKE i verden - være KIRKE i verden, hvad det er der kendetegner det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET??

JA!

Der godt nok nogle teologer på borgen, universiteterne, der får sig et chok og bliver væltet omkuld, ikke?

JO!

Sådan er det altid når nye tværvidenskabelige erkendelser og forståelser skal kæmpe sig vej frem til anerkendelse. Det er chokerende da det strider imod de gældende paradigmer - men om det nye må anerkendes afgøres af hvor enkelt og smukt det er men ikke mindst hvor mange nye brikker der falder på plads i det puzzlespil det er at forstå hvordan tingene hænger sammen.

💕⚽🏃🥰😜

I aften Tirsdag:

Manchester City - Paris (2 - 1)

Onsdag:

Chelsea - Real Madrid (1 - 1)

Torsdag:

Roma - Manchester United (2 - 6)

Arsenal - Villareal (1 - 2)

Lørdag:

Manchester City - Chelsea i Premier League

(på onsdag ved vi om denne kamp bliver generalprøve på årets Champions League finale)

FC Barcelona - Atletico Madrid

Søndag:

Brøndby - FCM

Real Madrid - Sevilla.

PS:

De der følger med i de nationale danske og spanske turneringer ved hvor nervepirrende neglebidende spændende disse kampe er mht mesterskabet.

(1)*:

At vi tør GLÆDES - at vi tør EKSTASEN - VANVIDDET - at vi tør HENRYKKELSEN - at vi ikke er bange for at blive os selv løs og fri - løse og frie af os selv - for en stund glemme os selv - og i en HENRYKKELSENS EKSTASE og VANVID lade os GRIBE og BESÆTTE af noget andet ⚽ eller naturen - musik - arbejde - studier og nogen anden ❤️💕 kæresten - børnene - venner - de udstødte fx, ja hvad er dette lig med?

Jo det er lig med at kunne ELSKE igen lig med AT LEVE

Dette er EVANGELIET og KERYGMAET - fanfare kerygmaet - hvordan det evokativt poetisk råbes ud i verden finder vi hos Paulus og Hans-Kristian Hindkjær.

Det er det nye ind i verden:

Begivenheden KRISTUS, den Gud Helligåndens Ny Væren og Virke/Virkelighed ind i verden ved mennesket Jesus - der betyder KIRKE.

Fyldt med en HENRYKKELSENS EKSTASE der betyder HEALING og er lig med FORLØSNING, forløsning fra sygdom depression og synd (dårlige vaner).
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#32037 - 05/05/2021 10:36 Re: HEALEREN KRIGEREN LØBEREN FILOSOFFEN [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Hvis du har læst mit indlæg er du priviligeret,

Det er religionsvidenskab når det er bedst

Det er religionsfilosofi når det er bedst

Det er teologi, Paulus forståelse, når det er bedst

Det er et apologetisk kerygmatisk evokativ poetisk fanfare kampskrift - et så smukt KRISTUS-vidnesbyrd - der bringer os tæt på den vitale temperament og entusiasme og engagement ÅND (GEJST og SPIRIT) "mod på livet" de urkristne paulinske menigheder var så præget af, ikke mindst pga af Paulus selv.

Der er et yderst interessant syn på depression, som moderne psykiatri burde tage til sig, og ja som lægmand burde ta til sig

Ja Gerth har du læst mit indlæg, har du læst et af de ypperste klogeste og mest sigende skriveri i hele verden. Det har international format.

Håber du har nydt i fulde drag at læse mit indlæg, ellers er du en utaknemmelig skarn.

Og noget tyder på at du ikke har magtet at påskønne mit indlæg efter fortjeneste.


Citat:
Platon er kendt for det samme som din påstået opfattelse af Paulus (en tænkningens (rationel logik) Apostel = filosofisk fornuft)?


Nej, jeg har kaldt Paulus Tænkningens Skytshelgen ud fra Albert Schweitzer, men den form for tænkning som Platon og Paulus står for har intet at gøre med filosofisk fornuft og rationel logik, er du bimmer mand, begge er kendt for at bekæmpe forholdet, eller vise os en hel anden vej at gå erkendelsesmæssigt her i livet. Paulus bekæmper eksplicit filosofisk fornuft, men ikke forstandighed og kritisk tænkning.


Citat:
Jeg er enig med flere leksikons/ordbøger om følgende, der ikke er ligesom dit tilsyneladende positive synspunkt om vanvid - galskaben: "(sinds)tilstand, handling eller tanke, der skyldes, at en person ikke er ved sin fornufts fulde brug p.g.a. psykisk sygdom, der er mangel på fornuft og omtanke."



Nej - folk der tør EKSTASEN og HENRYKKELSEN - tør EKSTATISK FORNUFT mister ikke sin fornufts fulde brug, tværtimod ville fornuften udtørres om ikke en lang række emotionelle motivationelle affekter stammende fra vores i hjernen neopaleo limbic brain strukturer, der fremmer EKSTATISK FLOW, fungerer.

Dette kan man undersøge hos kreative selvaktualiserende mennesker, der gang på gang kan berette om PEAK EXPERIENCES - HØJDEPUNKTS OPLEVELSER. Ofte ikke bare FLOW men også eller ligefrem MAGISK FLOW = SUPERFLUIDITY.



Gerth læs her efterfølgende hvad der står med større bogstaver og bliv for en gangs skyld klogere:


Hvis fornuften gribes af det ubetingede drives den ud over sig selv, men ophører ikke derfor at være fornuft, endelig fornuft. Den ekstatiske erfaring af et ubetinget anliggende tilintetgør ikke fornuftens struktur. Ekstasen fortrænger ikke, men fuldbyrder, hvad fornuften begynder. Fornuften kan kun fuldbyrdes, når den drives ud over sin endeligheds grænser og erfarer det absouttes, det helliges nærværelse. Uden denne erfaring tømmes fornuften for indhold. Paul Tillich.


Fornuften er forhåndsbetingelsen for tro, men i troen rækker fornuften ekstatisk ud over sig selv, deri ligger begges enhed og forskel. Den menneskelige fornuft er endelig. Al kulturvirksomhed, teoretisk så vel som praktisk, bærer dette endelighedspræg, derfor er den aldrig ubetinget anliggende. Men fornuften er ikke bundet til sin endelighed. Den erkender den og hæver sig derved over den. Mennesket erfarer et tilhør til det uendelige, som dog hverken er noget af ham selv eller står i hans magt. Det må gribe ham, og hvis det gør det, bliver det ham et anliggende af uendelig vigtighed. Hvis fornuften gribes af det ubetingede drives den ud over sig selv, men ophører ikke derfor at være fornuft, endelig fornuft. Den ekstatiske erfaring af et ubetinget anliggende tilintetgør ikke fornuftens struktur. Ekstasen fortrænger ikke, men fuldbyrder, hvad fornuften begynder. Fornuften kan kun fuldbyrdes, når den drives ud over sin endeligheds grænser og erfarer det absouttes, det helliges nærværelse. Uden denne erfaring tømmes fornuften for indhold, og ender med at fyldes af irrationelt - dæmonisk - indhold, som sprænger den. (som vi ser i forbindelse fx psykisk sygdom, som ved IS, som når nationen eller en ideologi (kommunisme, islamisme, nazismen og bibelfundamentalisme, eller succes, social position og økonomisk magt, får status af absolutte ubetingede anliggender). Paul Tillich (parentesen dog min).



-0-0-0-0-0-

PS:



Citat:
Gerth:

Jeg har engang konfronteret en nyuddannet ung psykiater, fordi mine uforklarlige oplevelser af hellige syner og åbenbaring minder om skizofreni, men andre opfattede hans modargumenter som usikre og ´de´ føltes for mig mig kun som fryd, glæde og henrykkelser.



Dette er fuldstændig normalt, og at erfare ÅNDENS, HELLIGÅNDENS mange ÅBENBARINGER er fuldstændig normalt, og vi kan også benævne det som at ÅNDEN ER OVER OS eller PERIODER MED STOR INSPIRATION.

Al, JA FANDEME AL RELIGION, er grundlagt på det faktum, og derfor at Platon og Paulus peger ud over filosofisk fornuft, peger på hvad der lægger udover fornuften som har større del i virkeligheden, er meget mere VIRKELIGT.


Det skal ske derefter:
Jeg vil udgyde min ånd
over alle mennesker.
Jeres sønner og døtre skal profetere,
jeres gamle skal have drømme,
jeres unge skal se syner.
Selv over jeres trælle og trælkvinder
vil jeg udgyde min ånd i de dage. Joel 3, 1 - 2.


Åbenbaringer er præcist hvad der kendetegner livet "i KRISTUS" eller "KRISTUS -livet" - vores væren i KRISTUS - de nye skabninger vi er i KRISTUS.


Citat:
Hvad intet øje har set og intet øre hørt,

og hvad der ikke er opstået i noget menneskes hjerte,

det, som Gud har beredt for dem, der elsker ham,

det har Gud åbenbaret for os ved Ånden. Thi Ånden ransager alt, selv Guds dybder. For hvem ved, hvad der bor i mennesket, undtagen menneskets egen ånd? Således ved heller ingen anden end Guds ånd, hvad der bor i Gud. Vi har ikke fået verdens ånd, men Ånden fra Gud, for at vi skal vide, hvad Gud i sin nåde har givet os. Og om dette taler vi ikke med ord, som menneskelig visdom har lært os, men med ord, som Ånden har lært os, og vi tolker det åndelige for åndelige.

Et sjæleligt menneske tager ikke imod det, der kommer fra Guds ånd; det er en dårskab for sådan et menneske, og det kan ikke fatte det, for det bedømmes kun efter Åndens målestok. Det åndelige menneske derimod bedømmer alt, men selv bedømmes det ikke af nogen; for »hvem kender Herrens tanker og kan belære ham?« Men vi har Kristi tanker.



-0-0-0-0-0-0-

PPS:


Jeg vil godt hjælpe dig Gerth, være din vejleder, men så skal du også ville studere, læse, mine indlæg omhyggeligt.

Du skal give mig feedback så jeg kan være sikker på at du har forstået hvad jeg skriver.

Du må gerne stille kritiske spørgsmål, og ja ikke være enig med mig i alt, men du skal så kunne indgå i en meningsfuld argumentation og drøftelse med mig om hvor lige du er uenig.

Du har aldrig mødt en mand med så høje kvalifikationer som HansKrist, der har valgt at give dig en chance og behandle dig fair. Jeg har været sparringspartner for flere, og ja de har haft større forudsætninger og baggrundsviden end du har. Men også originalitet tæller og det enestående, unikke, og her kan du være mindst lige så vel kvalificeret som alle andre, men du får intet ud af din originalitet hvis du ikke også lære at skrive forståeligt og lære at tænke i overensstemmelse med moderne videnskabelige "up to date" erkendelser.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 31 af 45 < 1 2 ... 29 30 31 32 33 ... 44 45 >


Seneste indlæg
ABC-spam
af Arne Thomsen
19/03/2024 00:31
Snyder religionerne?
af Arne Thomsen
18/03/2024 22:20
Ramadan-måneden
af ABC
16/03/2024 12:02
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
11/03/2024 09:54
Er dette videnskab...
af Anonym
10/03/2024 00:49
Nyheder fra DR
Eksplosion i lejlighedskompleks i Sverig..
19/03/2024 06:16
Hongkong: Kontroversiel sikkerhedslov fo..
19/03/2024 03:48
Israel rammer syriske militærfacilitete..
19/03/2024 02:57
By i Slovakiet i alarmberedskab efter fl..
19/03/2024 01:23
Efter israelsk operation ved hospital i ..
18/03/2024 23:27
Nyheder fra Religion.dk