annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15690034
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382409
Et andet syn 1991992
Åndelig Føde 1526074
Jesu ord 1523590
Galleri
Narcissisten og legebarnet!
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 449 gæster og 163 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 11 < 1 2 3 4 ... 10 11 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#15923 - 27/07/2013 17:34 Re: der er ikke noget smukt i Irak. [Re: Arne Thomsen]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Hej Arne.
Dine svar forundrer mig ikke men jeg vil dog tilföje at vi ateister er danske og danskfödte og vil derfor ikke rejse til det muslimske helvede.
At det muslimske broderskab önsker at dominere over alle andre vantro og ateister,burde du jo nok vide lidt om, det er jo ingen hemmelighed, men det er måske gået din näse forbi, eller du har slået skyklapperne helt ud, som du plejer når talen falder på muslimerne.

Du har måske heller ikke opdaget at de slår hinanden ihjel dagligt, grundet deres tåbelige religion, så intet nyt under koranen.
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#15924 - 27/07/2013 20:20 Re: der er ikke noget smukt i Irak. [Re: treram]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7204
Sted: Sydsjælland
Hej Treram.

Mit ønske er, at ateister, jøder, kristne, muslimer, hinduer, buddhister o.s.v. - you name it - skal behandles lige og med respekt, så længe de ikke søger at dominere andre.

Og når du skriver:
Citat:
At det muslimske broderskab önsker at dominere over alle andre vantro og ateister,burde du jo nok vide lidt om, det er jo ingen hemmelighed, men det er måske gået din näse forbi, eller du har slået skyklapperne helt ud, som du plejer når talen falder på muslimerne.
er det så en erfaring, du mener at have gjort i Danmark/Sverige?

Har du overhovedet noget belæg for din påstand om muslimsk dominans, hér hvor vi bor?

Har du overhovedet noget eksempel på, at muslimer konkret har domineret dig og din tilværelse? blinker

(Hvad angår dominans andre steder i verden, mener jeg ikke, at vi her i den vestlige verden just kan kalde os uskyldige)

M.v.h. Arne.


Redigeret af Arne Thomsen (27/07/2013 20:21)
Top Svar Citer
#15925 - 28/07/2013 04:07 Re: der er ikke noget smukt i Irak. [Re: Arne Thomsen]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Hvad er ateister, jøder, kristne og alle de andre, som du nævner? Er de ikke illusioner? Hvordan skal de nogensinde kunne leve i fred når de er så forskellige og har så mange betegnelser?

Pudsigt, når jeg ser ud af øjnene, ser jeg kun mennesker og før de åbner munden ved jeg ikke hvad de har i deres hovede.

De tror hver især, at deres egen forklaring er den eneste rigtige og derfor skaber de afstand og konflikt mellem mennesker.

Ingen af deres religioner er sande, der er kun virkeligheden, som er dig og mig og enhver anden. Før vi holder op med at tro på hver vores religion og i stedet forholder os til livets virkelighed bliver der ikke fred i verden.

Der findes ikke regler og love, som vi skal følge og som vi kan lære os ved at læse religiøse bøger eller følge religiøse ledere. Der er kun livets virkelighed, som vi ikke formår at møde. Ingen tør, at leve deres eget liv.

Der er simpelthen ingen lov.

Den muslimske dominans viser sig ved, at mere end tredive skoler og Hvidovre Hospital har forbudt svinekød på deres område.

Dette er en fuldstændig afsindig handling. Hvis man vil signalere tolerance, så serverer man både svinekød og halalslagtet kød i respekt for en anden tro(uvidenhed).

Men i stedet forbyder man svinekød til danske børn. De må hverken spise koteletter eller frikadeller og dette er diskriminering.

Som sagt er det en vanvittig handling og disse afsindige mennesker bør standses øjeblikkeligt. Danske børn bør have lov til at spise alle de frikadeller, som de har lyst til.

Så kan de muslimske spise noget andet.

Denne handling er simpelthen komplet uforståelig og vækker et stort ubehag.

Et endog større ubehag vækkes når de, som forbyder svinekød, ikke engang selv kan se deres handlings vanvid.

Alle disse bestyrelser burde fyres øjeblikkelig inden al danskhed forsvinder.

Måske du gerne vil være multinational. Det vil jeg ikke. Ej heller vil de, hvis røv i slikker af grunde I ikke kan gøre rede for.

smiler
Top Svar Citer
#15926 - 28/07/2013 06:53 Re: der er ikke noget smukt i Irak. [Re: Michael]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7204
Sted: Sydsjælland
Hej Michael.

Du skriver:
Citat:
Den muslimske dominans viser sig ved, at mere end tredive skoler og Hvidovre Hospital har forbudt svinekød på deres område.
Det er vel en beslutning, som er truffet af ikke-muslimer.

Enhver af os skal vel have lov at vælge fra - angående, hvad vi putter i munden - uanset årsagen dertil.
Hvordan man så rent praktisk indretter sig, det må da være beslutningstagernes ansvar.

Skal muslimer og jøder i Danmark tvinges til at spise svinekød? blinker

M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
#15927 - 28/07/2013 08:56 Re: der er ikke noget smukt i Irak. [Re: Arne Thomsen]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Hej Arne.
Ja selvfölgelig skal vi alle have lov tilat bestemme hvad vi putter i munden, der er ingen der kräver at jöder og muslimer skal spise svineköd, men vi andre og vores börnebörn må spise hvad der stilles på bordet i börneinstitutioner, restauranter,hospitaler og private hjem, vi er tvunget til at spise halal köd og det kun for at behage muslimerne og salget af okseköd til muslimske lande, som i virkeligheden vel ikke er ret stort.
Hvorfor beslutningstagerne i slagterier og institutioner bare uden at rådföre sig med regering-folketing tillader sig at kun at levere/ tilbyde kun hala köd til danskere, må undre folketingets medlemmer- håber jeg, selvom de ikke ser ud til at ville tage affäre, måske lige fra DF´s EU representant Niels Messersmith der vil tage det op i europarådet.

Der bliver taget mere og mere hensyn til muslimerne og hvad er takken???vores unge piger bliver skäldt ud for ludere og mange voldtages, et öget antal af muslimske bander gör veje og sträder farlige, siger LTF dig ikke noget, en kriminel bande der husere mere og mere, ja der er desvärre mange daglige episoder der fortäller deres tydelige sprog.

De förste muslimer der kom til landet i tredserne var ganske fredelige mennesker og arbejdede godt hånd i hånd med os andre, men så begyndte andengenerations indvandrerne at dukke op og der blev stillet flere og flere krav, de kunne ikke begå sig i skolerne, var uforskammede overfor lärerinderne og var ikke meget for at integrere sig. Kriminaliteten bredte sig blandt dem så de efterhånden har nået en uhyggelig höj kriminalitets procent.
Efter terrorangrebet på New York eskalerede det hele,idet angrebet viste sig at väre begået af "gode vel integrerede muslimske borgere i gode stillinger", dette var takken og nu vidste man ikke hvor man havde muslimerne, var de vel integrerede eller var det kun en camouflage??
Jeg er bange for at det kun er en camouflage, når der kaldes fra de höjere muslimske magter, så adlyder muslimerne og det er selvom de må gå i döden for at udföre deres afskyelige handlinger, mange af dem er eller bliver hjernedöde.

Kald mig racist eller hvad du vil, I don´t care,jeg er ikke mere racist end muslimerne er overfor os.
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 11 < 1 2 3 4 ... 10 11 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
25/04/2024 14:21
Kom op på bjerget...
af ABC
25/04/2024 10:42
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
24/04/2024 22:52
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Putin planlægger besøg i Kina
25/04/2024 18:46
28-årig røver Rema 1000 med økse og g..
25/04/2024 17:49
Dampen er gået lidt af den amerikanske ..
25/04/2024 17:35
Overgangsregering er indsat i det uropla..
25/04/2024 17:05
Danmark og 17 andre lande kræver alle g..
25/04/2024 16:16
Nyheder fra Religion.dk