annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 508 gæster og 262 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 3 < 1 2 3 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#15685 - 26/05/2013 05:19 Re: Bhagavadgita’en videnskabeligt anerkendt. [Re: Michael]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683


"Videnskaben og eksperterne er den nye Gud".

- Nej, at skabe viden har intet med gudedyrkelse at gøre; du våser.

"Jeg har ingen respekt for denne form for videnskab".

- Du har ingen respekt for sproget?

"Var det uddybelse nok".

- Umiddelbart kunne det se ud til du istedet er kommet til at klikke dig ind på Tivoli ;) - nej, jeg ser ikke nogen pointe her, du er på vildveje Mich. Der er tale om en database som muligvis Kristian kan have interesse i at bruge.

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15690 - 27/05/2013 20:37 Re: Bhagavadgita’en videnskabeligt anerkendt. [Re: Simon]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Pladder Simon.

Jeg ''tror'', at du med dit indlæg forsøger at få Kræn-P til at indgå i debatten igen for at give den nyt liv.

Jeg tror ikke, at det umiddelbart vil lykkes, det er dog en uendelig lille debat med os få personer og vores uendelige gentagelser.

Hvis vi vil tiltrække nye debattører må vi anstrenge os for at blive mere interessante.

Intet er mere uinteressant end vores eget lille jeg eftersom alle de andre er i besiddelse af et ligedan, som de finder meget mere interessant end vores. smiler

Prøv at se om du kan lokke ''censurofferet'' frem på banen igen, han har et meget større ego. smiler

Top Svar Citer
#15693 - 28/05/2013 15:20 Re: Bhagavadgita’en videnskabeligt anerkendt. [Re: Michael]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Hej Mich..

"Jeg tror, at du med dit indlæg forsøger at få Kræn-P til at indgå i debatten igen for at give den nyt liv".

- Nej, og hva' har det vel med indholdet i dit indlæg at gøre? Du skr. bare noget værre sludder, fordi du ikke havde undersøgt hvad databasen handlede om, før du skr. dit indlæg.

"en uendelig lille debat med os få personer og vores uendelige gentagelser".

- De der gentager sig selv, er faktisk Arne, du og hønsemand ;)

"Intet er mere uinteressant end vores eget lille 'jeg'"

- Ingen snakker så meget om egne problemer med selvanskuelsen, som netop jer "næstekærlighedsmanikere”. Vi der slet ikke ser meningen med at løse problemer med kærlighed, ja vi har slet ikke jeres trang til at forestille os hele verden der nærmest elsker sig selv ihjel, og har af denne grund heller ikke store problemer med at flytte fokus fra hullerne til selve osten i debatter. Det ville du ha’ lagt mærke til, Mich, hvis du samlede de adspredte tanker og koncentrerede dem om faktiske forklaringsproblemer på debatter som denne.

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15695 - 28/05/2013 16:13 Re: Bhagavadgita’en videnskabeligt anerkendt. [Re: Simon]
Kræn-P Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 423
Sted: Midtjylland
Kære Simon.

Jeg bliver nok nødt til at bryde tavsheden for at udrydde mulige misforståelser. Jeg opfattede dit indlæg som en venlig gestus, og jeg har kigget på databasen; dens indhold har min udelte interesse, hvorfor jeg siger dig tak for vinket.

Til almen orientering kan jeg oplyse, at jeg har holdt inde med at skrive indlæg, fordi mine kræfter ikke længer slår til. Jeg har fået indsat en ny hjerteklap i forbindelse med en by pass operation i 2010. Samme år blev mit venstre ben amputeret på grund af koldbrand, og det samme skete med højre ben i 2011.

Sådan en omgang bliver man temmelig slatten af, og jeg har måttet prioritere min sparsomme ydeevne. Jeg følger fortsat med i debatten på vort debatforum, og jeg betaler også fortsat kontingentet til vor støtteforening.

Jeg håber, at I har forståelse for, at jeg på denne måde har trukket mig tilbage fra ildlinien, selv om det af og til kan krible lidt i fingrene, når jeg læser indlæggene og ikke mindst det, der for tiden bliver skrevet på chatten.

Med venlig hilsen

Kristian Pedersen
_________________________
»Kultur - det er ikke en fin menuèt
i en fortids-frednings-forening,
men det at man slås for sin modstanders ret
til at slås for den modsatte mening.
«

Piet Hein
Top Svar Citer
#15698 - 29/05/2013 13:48 Re: Bhagavadgita’en videnskabeligt anerkendt. [Re: Kræn-P]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Hej Kristian..

Og det var selvfølgelig meningen med linket; hverken mere eller mindre. Selv om man måske ikke lige har det fornødne overskud til aktiv deltagelse midt i rekonvalescensperioden, kan læsning indenfor fagområdet sagtens virke stimulerende og derfor være udmærket, så længe man ikke ikke druknes i links, ja for den sags skyld i velmente ord. God fornøjelse med læsning og sommeren i øvrigt ;)

mvh
Simon

Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 3 < 1 2 3 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er lukket i retning mod..
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Nyheder fra Religion.dk